MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon palstan miehistä, että luetellaan vain ulkonäköön liittyviä asioita eikä luonteenpiirteitä. Eli nainen saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan ei vain ole tatuointeja eikä ylipainoa.
Kertoo aika paljon palstan naisista kun naiset arvostavat miehissä vain miehen ulkonäköä, miehen pituutta, miehen koulutustasoa ja työtä mitä mies tekee. Luonteenpiirteet tai miehen arvomaailma ei kiinnosta naisia paskan vertaa. Eli mies saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan mies ei ole köyhä, matalasti koulutettu, lyhyt tai duunari.
No mua ainakin kiinnostaa miehessä se koko paketti: luonne, ulkonäkö, arvomaailma, tulevaisuuden tavoitteet jne. Miksi ihmeessä valitsisin ilkeän komean miehen kun voin yhtä hyvin valita myös mukavan komean miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
Kaikki ei niitä halua.
Eikä varsinkaan toisen miehen lapsia
Vierailija kirjoitti:
Pahin kaikista on ehkä tälläinen "sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolustaja", joka notkuu kolmekymppisenä yliopistolla opiskelemassa näitä vas emmi stolle räätälötyjä huuhaa-aloja. Välillä käydään vähän miekkarissa ja kannatetaan isl ami saatiota ja vähemistöjen oikeuksia samassa paketissa.
Parhaita kumppaneita ovat perinteiset naiset, jotka katsovat vähän miltä peilissä näyttävät, käyvät oikeissa töissä ja arvostavat parisuhdetta.
Muhun vetoaa ja on aina vedonnut juuri tuollaiset naiset, joita ensin kuvailit :) Se ei siis ole mikään tietoinen päätös enkä ole itse ainakaan joka suhteessa samanlainen, vaan viehätyn juuri tuollaisista humanistisista yliopistonaisista, jotka pukeutuvat t-paitaan ja farkkuihin ja käyvät jossain halvassa opiskelijakahvilassa ja -baarissa.
Naama täynnä niittiä kuin olisi haulikolla ammuttu!
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
Ei vikaa, paitsi jos useampi ja jollla kaikilla eri isä = juokse ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon palstan miehistä, että luetellaan vain ulkonäköön liittyviä asioita eikä luonteenpiirteitä. Eli nainen saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan ei vain ole tatuointeja eikä ylipainoa.
Kertoo aika paljon palstan naisista kun naiset arvostavat miehissä vain miehen ulkonäköä, miehen pituutta, miehen koulutustasoa ja työtä mitä mies tekee. Luonteenpiirteet tai miehen arvomaailma ei kiinnosta naisia paskan vertaa. Eli mies saa olla ilkeä, epärehellinen, räjähdysherkkä, henkisesti epäkypsä tai kontrolloiva kunhan mies ei ole köyhä, matalasti koulutettu, lyhyt tai duunari.
No mua ainakin kiinnostaa miehessä se koko paketti: luonne, ulkonäkö, arvomaailma, tulevaisuuden tavoitteet jne. Miksi ihmeessä valitsisin ilk
Tämä juuri. Vain täydellinen idiootti valitsee ilkeän kumppanin. Tai sitten sellainen, joka on itse niin huonoluonteinen ettei pysty saamaan kivaa kumppania.
Palestiinan tukeminen. Esim. eräs nainen piti palekaulakorua... toinen taas palehuivia... Kysymys kuuluu että miksi ihmees? Eikö suomalaisnaiset tiedä vai kuinka pelaterrot suhtautuvat naisiin?
"Muhun vetoaa ja on aina vedonnut juuri tuollaiset naiset, joita ensin kuvailit :) Se ei siis ole mikään tietoinen päätös enkä ole itse ainakaan joka suhteessa samanlainen, vaan viehätyn juuri tuollaisista humanistisista yliopistonaisista, jotka pukeutuvat t-paitaan ja farkkuihin ja käyvät jossain halvassa opiskelijakahvilassa ja -baarissa."
Jatkan vielä, että haluan lämminluonteisen, herttaisen, söpön ja sivistyneen naisen. Sellaisia löytää humanistiselta tiedekunnalta (en itse opiskellut siellä).
Vierailija kirjoitti:
"En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella."
Mitäpä jos luopuisit tuosta ennakkoasenteesta? Itse elän vaimoni ja hänen lapsensa kanssa, ja elämä on tosi hyvää. En ikinä vaihtaisi tätä yksineloon tai edes parisuhteeseen ilman lasta.
Se että sinä haluat elättää ja katsella toisen miehen lapsia ei tarkoita että kaikkien muidenkin miesten pitää elää sinun tapojesi mukaan. Olen kerran kokeillut ja se riitti. Nyt lapseton nuorempi nainen ja voidaan lähteä kaksistaan ulos silloin kun huvittaa.
Tapailee useita miehiä samanaikaisesti. Seurustelessaan yhden miehen kanssa tarjoaa yöpaikkaa toiselle miehelle ja pitää tätä ihan korrektina.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinan tukeminen. Esim. eräs nainen piti palekaulakorua... toinen taas palehuivia... Kysymys kuuluu että miksi ihmees? Eikö suomalaisnaiset tiedä vai kuinka pelaterrot suhtautuvat naisiin?
Naiset tuntevat vetoa murhaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus
Miksi?
Hän ei itse läpäissyt edes peruskoulua.
Listaan: sinunlaiset vanhatpiiat.
Kuuntelee Nylon Beatia, PMMP:tä, Ultra Brata, räppiä, heviä, Tuiskua tms. Ja tatskat.
Oletteko te arvoisat herrat koettaneet koskaan kosiskella ketään neitsykäistä? Kokeilkaahan viipymättä. Saatatte yllättyä iloisesti 😌
Pahimmassa tapauksessa perintö menee vieraan äijän kakaroille!
Vierailija kirjoitti:
Mä luettelin henkisiä ominaisuuksia.
työttömyys, nalkutus, autottomuus, avuttomuus
Rikostausta tai rikollinen kaveripiiri. Mopojengin kiertopalkinto ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se on. Naisessa kiinnostaa pillu. Ilman sitä miehet viihtyvät paremmin äijäporukassa. Mitä väliä sillä luonteella on? Draamaa on aina kun on tarpeeksi pitkään naisen kanssa tekemisissä.
No en kyllä ihmettele, että sitä draamaa tulee kun pidät naista pelkkänä pilluna ja priorisoit kaveriporukan.
Ei sillä mitään yhteyttä ole. Ei naiset itsekään kestä olla toisten naisten seurassa pidemmän päälle.