MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus
Miksi?
Hän ei itse läpäissyt edes peruskoulua.
Kyllä minä ymmärrän, vaikka olen itse sen korkeakoulun käynyt. Tälläkin palstalla on hyvin näkyvissä sellainen aivan kummallinen ylimielisyys koulutuksesta ja "alempien" halveksunta. Hyvinkin yleistä akateemisissa piireissä ja siksi olen täälläkin joskus vitsillä sanonut, etten kohta ikinä kehtaa mainostaa koulutustani, en halua leimautua mustavalkoiseksi ajatteliaksi ja "tuomitsevaksi."
Miksi kukaan haluasi sellaisen kumppanin joka on ylimielinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus,tupakointi,lapsia,tatuoinnit,tyhmyys.
Ihminen, joka ei osaa käyttää kertaakaan välilyöntiä, sanoo turn offiksi tyhmyyden? Really? Katsohan peiliin, ei sulle fiksu nainen sovi 😂.
Mikäs sinua jonkun random miehen henkilökohtaisissa mielipiteissä noin risoo?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
Koska sinä haluat saada lapsia, miehet eivät saa listata lapsitoiveita turn-offiksi?
Miksi sinun mielipiteelläsi olisi tässä merkitystä, mitä muut saavat toivoa kumppaniltaan? 🤨🙄
"En minä ainakaan mitään ex miehen lapsia halua elättää saati katsella."
Mitäpä jos luopuisit tuosta ennakkoasenteesta? Itse elän vaimoni ja hänen lapsensa kanssa, ja elämä on tosi hyvää. En ikinä vaihtaisi tätä yksineloon tai edes parisuhteeseen ilman lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata sellaista tänne.
Suurin osa toivoo, mutta miksei yksilöllä ole oikeutta olla toivomatta? Mun mielestä kamala ajatus että joku tekisi lapsen "koska muutkin tekee/tätä kuuluu haluta". M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei osaa käyttää kertaakaan välilyöntiä, sanoo turn offiksi tyhmyyden? Really? Katsohan peiliin, ei sulle fiksu nainen sovi 😂.
Mikäs sinua jonkun random miehen henkilökohtaisissa mielipiteissä noin risoo?
Menee ihon alle jostain syystä. Yleensäkin parinvalintapreferensseistä kertominen triggeröi huonon itsetunnon ihmisiä. Kun joku listaa epätoivotun asian/ominaisuuden, joka löytyy itsestä (esim. poikkeavat lapsitoiveet), alkaa usein ulina. Miksi sellaisesta pitäisi murehtia mitä joku itselle tuntematon ja itselle sopimaton ihminen haluaa elämältään? Sepä se. Tunteisiin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mieshän juuri tarvitsee fiksun naisen,ei se muuten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos luopuisit tuosta ennakkoasenteesta? Itse elän vaimoni ja hänen lapsensa kanssa, ja elämä on tosi hyvää. En ikinä vaihtaisi tätä yksineloon tai edes parisuhteeseen ilman lasta.
Mikset itse luopuisi tuosta asenteesta ja ala lapsettomaksi sinkuksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität käännyttää toista ihmistä haluamaan elää elämää, jota hän ei halua?
Jos ei halua lapsia, sitten ei halua. That's it!
Tyhmyys, narsistisuus, promiskuiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Olematon kirotus ja lukutaito, uistimet naamassa ja värkissä, ihonväri
Kirotus?
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvä jos tykkäät, itse en tykkäisi.
Tatuoinnit, lattaperse, pallomaha, huono ryhti, huono itsetunto,
T: setämies
Tatskat ja lävärit.
Se , että hyväksyy ja selittelee parhainpäin tätä älytöntä m a ahan muu ttajien hyysäystä.
Ei voi syödä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
rekokynnet ja feikkiripset
Mitkä ovat rekokynnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus
Miksi?
Hän ei itse läpäissyt edes peruskoulua.
Kyllä minä ymmärrän, vaikka olen itse sen korkeakoulun käynyt. Tälläkin palstalla on hyvin näkyvissä sellainen aivan kummallinen ylimielisyys koulutuksesta ja "alempien" halveksunta. Hyvinkin yleistä akateemisissa piireissä ja siksi olen täälläkin joskus vitsillä sanonut, etten kohta ikinä kehtaa mainostaa koulutustani, en halua leimautua mustavalkoiseksi ajatteliaksi ja "tuomitsevaksi."
Miksi kukaan haluasi sellaisen kumppanin joka on ylimielinen?
Toisaalta miksi kukaan haluaisi sellaisen kumppanin, joka on ennakkoluuloinen ja niputtaa kaikki korkeakoulutetut ylimielisiksi eikä suhtaudu heihin yksilöinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvä jos tykkäät, itse en tykkäisi.
Kukin tykkää mistä tykkää. Tämä ei ole kilpailu, koska kilpahuuto ei hyödytä mitään. Kukaan ei muuta preferenssejään siksi, että joku netissä vouhkaa kuinka upeaa elää uusioperheissä.
Kaikki ei niitä halua.
Sinua ei haluttu. Oletko turhake. Kirjoitat vauvikselle edes.
Löysä vatsanahka riippuu piparin päällä