MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (324)
Ilkeä tai pahansuopainen
Ylimielisyys
Empatiakyvyttömyys
Pahan puhuminen selän takana
Kaksinaamaisuus
Voi kamala, mulla on koira, korkeakoulututkinto ja käyn salilla. En saa miestä ikinä!
Lattaperse vai hehtaariperse? Tämäkin on mielipidekysymys. Itse en halua ämmää jolla läskiin persevakoon imeytyy kangas ja esittelee sitä kaikille, on heille kaikille silloin tarjolla. Lättänä perse on hoikemmalla naisella jolla kiinteät tissit. M32
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, mulla on koira, korkeakoulututkinto ja käyn salilla. En saa miestä ikinä!
Saat varmasti miehiä, mutta et parisuhdetta. 🤷🏼
Haittaako aikuiset lapset? En kyllä ymmärrä miten mun omillaan asuva aikuinen lapsi voisi haitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta sillä ulkoisesti kauniilla tyypillä voi olla hirveä luonne. Järkevä ihminen ottaa huomioon myös sen luonteen ja ei jatka tutustumista jos kaunis/komea ihminen paljastuu paskaksi tyypiksi.
Ihan yhtälailla se ruma voi olla ihan hirveä ihminen. Ihme tämä palstalla vallitseva ajatus, että komea/kaunis olisi automaattisesti joku mulkku tyhjäpää ja se pystyyn nostettu sika taas automaattisesti kultasydän.
Tottakai ruma voi olla hirveä ihminen. Pointtini olikin, että ilkeää ihmistä ei ikinä kannata deittailla oli hän sitten ruma tai äärimmäisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä tai pahansuopainen
Ylimielisyys
Empatiakyvyttömyys
Pahan puhuminen selän takana
Kaksinaamaisuus
Taitaa olla ensimmäinen järkevä vastaus tässä ketjussa.
Vihreä tai edes lievästi vasemmistoon kallellaan, muodoton pieni perseinen ja kokoinen, karvainen pillu ja akateeminen.
Edellä mainitut piirteet ovat absoluuttisesti No Go.
Vierailija kirjoitti:
Kalan haju alapäässä
Jopa miehenä tiedän että silloin on bakteerivaginoosi, eli ei normaalisti pidäkään haista. Joo ja on vähän turn-off
Vierailija kirjoitti:
Haittaako aikuiset lapset? En kyllä ymmärrä miten mun omillaan asuva aikuinen lapsi voisi haitata.
Ei minua ainakaan. Mutta minä olenkin vielä siinä iässä että minun ikäisellä naisella olisi jo harvinaista jos olisi aikuiset lapset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllytrikoot, koira, kuntosali, tyhmyys
Miksi lihaskunnosta huolehtiminen on turn off?
Tää kaveri tykkää juoda kaljaa ja palstailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat varmasti miehiä, mutta et parisuhdetta. 🤷🏼
Sitten ei kiinnosta 👋🏻
Onhan se jotain ihan järkyttävää kun katsoo naisten profiileja Tinderissä ja 97% naisista on täysin samat kiinnostuksen kohteet muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Politiikka ja yhteiskunnallinen aktivismi.
Miksi yhteiskunnallinen aktivismi olisi turn off? Itse arvostaisin todella paljon, jos miehellä olisi korkea moraali, halu puuttua epäkohtiin ja puolustaa heikompiaan ja ylipäätään halu muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllytrikoot, koira, kuntosali, tyhmyys
Koska palstajamppa joutuisi pelkäämään, että joku salimake sen naisen vie.
Vierailija kirjoitti:
Taidat välttyä juuri niiltä miehiltä, joilta kannattaakin välttyä.