MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?
Aloitetaan:
- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet
- tatuoinnit
- on lapsia tai haluaa saada lapsia
- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus
- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)
- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)
Muuta?
Kommentit (486)
Pukeutuu tylsästi!! Eli farkut, pitkä hame tms. Minimekot tai tiukat rypytetyt trikoot, niin katson todellakin naisellista naista ylöspäin!
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäisiä miehiä täällä vastailee?
En lukenut koko ketjua joten en tiedä kaikkia vastauksia.
Ihmetytti vain kun monessa viestissä lukee että ei lapsia. Siis Haloo. Meitä on paljon sinkkunaisia joilla on lapsia.
Toki ymmärrän sen että ei halua isäpuoleksi kenenkään pienille lapsille mutta jos lapset ovat jo isompia 😉
T:46v sinkku äiti jonka nuorin lapsikin on jo 17 v
Lapsikysymys kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ap jopa kirjoittaa, ettei saa olla lapsia, eikä saa haluta lapsia. Monille miehille taas se olisi turn off, että nainen ei haluaisi lapsia. Kun moni mies haluaa lapsia. Monella myös on jo lapset tehtynä itselläänkin, ja voi tuntua luontevammalta, jos nainen on jo samassa elämäntilanteessa (eli lapset on jo tehtynä).
Tästä ei voi sanoa mitään yleistä, vaan jakaa mielipiteitä.
Näin lihavahkon, ruman naisen, jolla oli neonvihreä tukka pahalla maantienvärisellä juurikasvulla. Eipä juuri säväyttänyt.
Suomen kielen taidon puute. En ryhdy mihinkään englanninkieliseen parisuhteeseen.
Lihavuus, tatuoinnit, lävistykset, tupakointi,baareissa notkuminen, elämänhallintaongelmat, autismi, mt-haasteet
Sillin löyhkä. On varmaankin persu. Sosiopaattikin.
Lapset ovat ongelma siksi, että voimme joutua tekemisiin niiden tehneen kaulatatuoidun jännämiehen kanssa. Tätä emme halua. Emme millään lailla halua osallistua toisen miehen lapsen elämään.
Kermaperseporvari. Todennäköisesti myös psykopaatti .
Tyhmä kuin saapas, ainainen valittaminen joka asiasta, naama norsunv*tulla, jakorasia, nortti röyhyää suunpielessä, seikkaperäiset kertomukset joissa ei päätä eikä häntää, vetää kilarit joka asiasta, peesaa muita kun ei oma äly riitä ajatella itse, laiskan pulskeen maitokauppias jolla ei ole huumorintajua, pelaa golffia, pepun treenaaminen ei kiinnosta, ei kanna miehelle kaljaa ja makkaraa kaupasta, ei tiskaa astioita, ei palvo miestään, ei anna seksiä, lotraa veden kanssa suihkussa, pää punaisena huutaa miehelle sanoja joita tämä ei ymmärrä, kaljamaha, bad b*tch, ei saa miestä lämpenemään sängyssä, kylmä muija joka punoo juonia kun pitäisi kutoa sukkia, nykivä naama, kädet tärisee krapulassa, heikko viinapää, halkojen hakkaamisen sijaan hakkaa miestään, vierittää omat ongelmansa muiden leveämmille harteille, ei kuule muita, ainoastaan skitsopäissään oman sisäisen ystävänsä ajatukset, heruttaa somessa, lottoaa, arpoo kaikki tekemisensä, käyttää verhoja jotka on väärän väriset, sohva on ruma, tv ohjelmat ovat omituisia, teboililla pajatson pelaamista, liikaa kahvia, wc harja on p*skanen, yleisilme kämpässä liian tyttömäinen, p*mppipierut, kuuntelee radiorokkia, haisee kalalle, ei ole vege.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetytti vain kun monessa viestissä lukee että ei lapsia. Siis Haloo. Meitä on paljon sinkkunaisia joilla on lapsia.
Toki ymmärrän sen että ei halua isäpuoleksi kenenkään pienille lapsille mutta jos lapset ovat jo isompia 😉
Kun lapsivapaa ihminen etsii lapsivapaata kumppania, se tarkoittaa oikeasti sitä.
Lapsi on vanhempansa lapsi, oli ikä mikä hyvänsä.
Lapsivapaa suhde = kummallakaan puolisolla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kuin saapas, ainainen valittaminen joka asiasta, naama norsunv*tulla, jakorasia, nortti röyhyää suunpielessä, seikkaperäiset kertomukset joissa ei päätä eikä häntää, vetää kilarit joka asiasta, peesaa muita kun ei oma äly riitä ajatella itse, laiskan pulskeen maitokauppias jolla ei ole huumorintajua, pelaa golffia, pepun treenaaminen ei kiinnosta, ei kanna miehelle kaljaa ja makkaraa kaupasta, ei tiskaa astioita, ei palvo miestään, ei anna seksiä, lotraa veden kanssa suihkussa, pää punaisena huutaa miehelle sanoja joita tämä ei ymmärrä, kaljamaha, bad b*tch, ei saa miestä lämpenemään sängyssä, kylmä muija joka punoo juonia kun pitäisi kutoa sukkia, nykivä naama, kädet tärisee krapulassa, heikko viinapää, halkojen hakkaamisen sijaan hakkaa miestään, vierittää omat ongelmansa muiden leveämmille harteille, ei kuule muita, ainoastaan skitsopäissään oman sisäisen ystävänsä ajatukset, heruttaa somessa, lottoaa, arpoo kaikki tekemise
Apua on saatavilla. Jestas.
Mikä pakkomielle monilla on jankuttaa tuosta lapsiasiasta, jos joku haluaa lapsivapaan suhteen niin miten se on pois niiltä joilla niitä lapsia on. Kaikkienko pitäisi kuulua fanikerhoon ennenkuin on hyvä mieli. Minä en missään nimessä halua suhteeseen, jossa yhtenä osapuolena on jokin kissaa suurempi karvainen eläin. Odotan, että tähän tulee loputon vänkäys koiraihmisiltä että en saa ajatella näin. Mieltäni en kuitenkaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikysymys kannattaa jättää omaan arvoonsa. Ap jopa kirjoittaa, ettei saa olla lapsia, eikä saa haluta lapsia. Monille miehille taas se olisi turn off, että nainen ei haluaisi lapsia. Kun moni mies haluaa lapsia. Monella myös on jo lapset tehtynä itselläänkin, ja voi tuntua luontevammalta, jos nainen on jo samassa elämäntilanteessa (eli lapset on jo tehtynä).
Tästä ei voi sanoa mitään yleistä, vaan jakaa mielipiteitä.
Miksi se pitää jättää omaan arvoon?
Ihmisillä on erilaisia preferenssejä eivätkä ne katoa tai muutu sillä, että kieltää niiden olemassaolon.
Suomessa veloja on 15-20% väestöstä ja määrä kasvaa. Japanissa ja Etelä-Koreassa luku lienee 40-50% tuntumassa ja siihen suuntaan mennään kaikkialla maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle monilla on jankuttaa tuosta lapsiasiasta, jos joku haluaa lapsivapaan suhteen niin miten se on pois niiltä joilla niitä lapsia on. Kaikkienko pitäisi kuulua fanikerhoon ennenkuin on hyvä mieli. Minä en missään nimessä halua suhteeseen, jossa yhtenä osapuolena on jokin kissaa suurempi karvainen eläin. Odotan, että tähän tulee loputon vänkäys koiraihmisiltä että en saa ajatella näin. Mieltäni en kuitenkaan muuta.
Lapsiasia on tunnepohjainen kysymys, koska lisääntyminen ja seksuaalivietti on syvällä liskoaivoissa. Se on koodattu syvälle uskontoihin ja kulttuureihin. Ehkäisy on hyvin tuore keksintö ihmiskunnan historiassa. Siksi se triggeröi monia äityleitä/isukkeja, koska he kokevat, että lapsivapaat ihmiset ovat jo pelkällä olemassaolollaan hyökkäämässä heidän safe spacea vastaan. Sitten sitä omaa pahaa oloa projisoidaan muihin. Mistä tämä kumpuaa? Lopultahan siinä on kyse mammojen käsittelemättömistä peloista ja huonosta itsetunnosta, johon saisi apua psykoterapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kuin saapas, ainainen valittaminen joka asiasta, naama norsunv*tulla, jakorasia, nortti röyhyää suunpielessä, seikkaperäiset kertomukset joissa ei päätä eikä häntää, vetää kilarit joka asiasta, peesaa muita kun ei oma äly riitä ajatella itse, laiskan pulskeen maitokauppias jolla ei ole huumorintajua, pelaa golffia, pepun treenaaminen ei kiinnosta, ei kanna miehelle kaljaa ja makkaraa kaupasta, ei tiskaa astioita, ei palvo miestään, ei anna seksiä, lotraa veden kanssa suihkussa, pää punaisena huutaa miehelle sanoja joita tämä ei ymmärrä, kaljamaha, bad b*tch, ei saa miestä lämpenemään sängyssä, kylmä muija joka punoo juonia kun pitäisi kutoa sukkia, nykivä naama, kädet tärisee krapulassa, heikko viinapää, halkojen hakkaamisen sijaan hakkaa miestään, vierittää omat ongelmansa muiden leveämmille harteille, ei kuule muita, ainoastaan skitsopäissään oman sisäisen ystävänsä ajatukset, heruttaa somessa, lottoaa, arpoo kaikki tekemise
Olen kuvailemasi nainen. Kuvailit minut niin täydellisesti, et me taidetaan tuntea toisemme?? Voi ei, eikä minulla siis mitään mahdollisuuksia olla sinun kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hyväksyn kyllä velat ja heidän valintansa, mutta
Mutta...? (Huom: Klassinen "hyväksyn, mutten hyväksy" -aloitus)
sitä en hyväksy, että joidenkin velojen on pakko päästä mollaamaan lapsia joka saakelin asiassa
Kuka mollaa? Missä? Miten liittyy tähän keskusteluun, jos joku henkilö X on puhunut jossain toisaalla jotain?
ja tehdään tuollaisia paskoja oletuksia kuten sä teet.
Miten niin paskoja oletuksia? Nuo ovat tosielämän esimerkkejä, jota oikeasti tapahtuu. Lue uutisia, katso ympärille. Nuorten aikuisten pahoinvointi on ollut kasvussa, huumeiden käyttö lisääntyy, jne. Ihmisillä on oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta siksi, koska eivät halua ottaa kontolleen näitä riskejä. Sitähän se velaus on, ett
Voi lukutaidoton tollo. Mulle on edelleen ihan veen sama onko joku vela vai ei. Ei vaikuta mun elämään, mutta en siedä sun ylimielistä asennetta. Sähän et itse edes tajua miten ylimielinen olet. Nuo sun mainitsemat esimerkit on pieni osa ja normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa tämän.
Mun ainoa lapsi ei halua lapsia ja se on hänen valintansa. Ei mulla ole siihen sananvaltaa enkä ole kohdellut kylmästi lastani. Katsos kun mun lapsi ei ole tuollainen ylimielinen mulkku kuin sä.
Lopeta jo vinkuminen ja keskity omaan elämääsi. Mä elän omaani ja mulle on edelleen veen sama miten sä elät kunhan et hypi mun silmille ja jauha paskaa toisista ihmisistä. Et edes ymmärtänyt tollo kaikkea mitä kirjoitin.
Tuossapa hyvä esimerkki ihmisestä, jonka koko ulosanti on täynnä turn offia: muiden haukkumista, nimittelyä ja vähättelyä, sokeutta omille virheille. En haluaisi minkäänlaisiin tekemisiin kyseisenlaisen ihmisen kanssa vaikka olisi ulkonäöltään maailman kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa hyvä esimerkki ihmisestä, jonka koko ulosanti on täynnä turn offia: muiden haukkumista, nimittelyä ja vähättelyä, sokeutta omille virheille. En haluaisi minkäänlaisiin tekemisiin kyseisenlaisen ihmisen kanssa vaikka olisi ulkonäöltään maailman kaunein.
"Muh children!!11" -uhriutuminen on kieltämättä rasittavaa.