Mikä 4 hengen ruokapöytä olisi hyvä?
Tietääkö kukaan mitään järkevän kokoista ruokapöytää johon mahtuisi neljä ihmistä ja tuolia siten että siinä mahtuu istumaan ja syömään?
Kommentit (101)
Kannattaa sahata yhdestä jalasta pätkä pois, saa terävöitettyä aistit ja ennakointi taitonsa. Pöydän merkillä ei ole väliä.
Suosittelen umpipuusta valmistettua nelijalkaista pöytää, joka mahtuu väljästi sille suunnittelemaasi tilaan. Sen äärelle vastaavasta materiaalista valmistettuja tuoleja 4-6 kpl.
4 hengen pöydäksi kelpaa mikä tahansa pöytä, johon mahtuu ouija-lauta
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Tiedätkö, mikä on parasta elämässä? Se on yllätys!
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Pyöreä 110cm halkaisija vähintään niin 4 mahtuu hyvin.
Tuskin osaat ruokaakaan laittaa, jos et osaa pöytää ostaa 🙄 No voihan siinä eineksiä syödä.
Suosittelen tilaan nähden sopivan kokoista pöytää ja neljää tuolia. Sellainen on hyvä.
mene takas ulilaudalle postailemaan niitä sammakoita jonne
Silmät ovat ikkunat sieluun.