Mikä 4 hengen ruokapöytä olisi hyvä?
Tietääkö kukaan mitään järkevän kokoista ruokapöytää johon mahtuisi neljä ihmistä ja tuolia siten että siinä mahtuu istumaan ja syömään?
Kommentit (101)
Vaatii vahvuutta kestää pahoja asioita
Kylläpäs on paljon eksytystä tässä ketjussa!
Pyöreät pöydät. Meillä on Jyskin sellainen halpis Jegind ja siihen mahtuu kyllä ihan hyvin 4 h syömään. Malli ja koko tuossa hyvä, laatu ei ehkä paras, mutta riittävä.
4 hengen pöytä on liian pieni, koska pöydässäsi ruokailee paljon epämääräistä porukkaa demarien ja muiden sosialistien ansiosta
Musta lujaa puuta ja jalat kromia sekä mustat tuolit jalat kromia , pehmustettu musta päällinen ISKUN TAVARATALOSTA OSTETTU. Niitä on varastettu asuinalueilta . Jos näkyy myynnissä.
Älä vaan päästä asuntoon niitä kun soittaa ovikelloa ja PYYTÄÄ PÄÄSTÄ YÖKSI .
Vierailija kirjoitti:
Ikea hajoaa heti. Kierrätettyä.
Ostin vitosella puisen 15v sitten opiskelijapariskunnalta.
Nykyisin pitää olla tarkka ötököistä, jos käytetty!
Elämä on liian lyhyt ollakseen onneton.
Käy katsomassa huonrkaluliikkeussä, niissä nöet koko kavslkadin. Älä haksahda pirttipöytään pitkine penkkeineen, on hyvin epäkäytännöllinen.
Jatkolevyn sisältävä on kaikkein käytännöllisin, jos on pieni perhe, mutta esim. jouluisin useampi vieras odotettavissa.
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää teistä enää normaalia?
Ei
Artekin pöytiä suosittelen. Meillä ollut jo vuodesta 2008 ja valkoinen laminaattipinta on edelleen kuin uusi. Arvo säilyy, ajaton ja kestävä.