Mikä 4 hengen ruokapöytä olisi hyvä?
Tietääkö kukaan mitään järkevän kokoista ruokapöytää johon mahtuisi neljä ihmistä ja tuolia siten että siinä mahtuu istumaan ja syömään?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt kyse hengistä eli jo kuolleista tyypeistä sielun muodossa koska ne mahtuisi pienempää tilaan..ihmiset toki vaatii enenpi tilaa. Semmonen jatkettava keskeltä lisäpala hyvä.
Oletko koskaan katsonut mainoksia tai käynyt huonekaluliikkeessä? Käypäs kaupoilla, siellä myydään ruokailuryhmiä esim. 4 hengelle. Lukee tarkalleen 4 hengen ruokailuryhmä hintaan x.
Riippuu käytössä olevasta tilasta.
Tukeva, siirrettävä. Puuta. Sellainen joka käy olohuoneen pöydäksi työhön myös.
MInä teetin puusepällä mittatilaustyönä meille sopivan umpikoivuisen ruokapöydän.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Ikean n. 140x90 pöytä. Hyvin mahtuu 2 aikuista ja 2 teiniä syömään sen ääressä.
Kyllä kai 6-hengen pöydän ääreen täytyykin hyvin mahtua 4.
Onneksi elämässä on muitakin asioita kuin netti.
Aiemmin meillä on ollut sellaisia perus neliskanttisen mallisia sotka/jysk ruokaryhmiä neljällä tuolilla. Pöytälevyn mitat noin 120cm x 90cm. Ja aina, jos on enemmän ihmisiä pöydän ääressä kuin minä ja vaimo niin ahdasta tulee. Oon jotenkin ajatellut että pyöreä pöytä vaatisi kauheesti enemmän lattiatilaa ja tilaa ympärilleen kuin kulmikas pöytä mutta juuri ennen joulua hankittu pohjanmaan kalusteen pyöreä pöytä ja siihen pinnatuolit kaveriksi muutti mielen, en enää vaihtaisi pyöreestä pois eikä tuo vie kyllä sen enempää tilaa kuin neliskanttinen. Jos teille sopii pyöreä pöytä tilan puolesta niin kokeilkaa ihmeessä, itseä lähinnä harmittaa ettei aiemmin tajuttu tuollaista hommata.