KAJ
Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.
Kommentit (250)
Kirjamessuilla oli muuten hauska törmätä pahvi-Axeliin. Kun ei herra älykkökirjailija noiden Vörjeans- ja muiden kiireidensa takia päässyt itse paikalle novellikokoelmansa tuoretta suomennosta esittelemään, kustantaja oli pystyttänyt sinne aidonkokoisen, joskin hieman kaksiulotteisen korvikkeen. :D
Tässä se tuoreehko 3XM:n haastattelu, jonka aiheisiin kuuluu myös Kaj-miesten kirjalliset urat. Aivan hervotonta juttua. Jos joku ei ole vielä nähnyt, niin nu ere dags.
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/share/v/179GhZvXhU/?mibextid=wwXIfr
Kevin meinasi tehdä stage-diven Djurönäsetissä, mutta Freppapa onkin tehnyt sen jo aiemmin.
Apua! Siis missä tää on tapahtunut? Mä en ollut edes tajunnut, että Vörjeans on tosiaan heittänyt keikkaa (silloin ennen Määninin joutumista katkolle).
Vierailija kirjoitti:
Pohdittiin kenen transformaatio Vörjeans-hahmoksi on ihmeellisin. Aiemmin ajattelin että Jakobin, mutta kyllä nyt viimeisimmän Marlene-esityksen jälkeen sanon, että Axelin. Uskomattoman räävitön tyyppi ja kun verta Axelin älykköpuoleen, niin täysin uskomaton ero.
Mä taas aloin ihailemaan Kevinin muutosta. Jacob ja Axelkin tekevät kyllä uskomattoman muutoksen, mutta molemmista välillä paistaa omat eleet. (Tai no, Tommyn naamalta suorastaan loisti, että on viettänyt liikaa aikaa Jacobin kanssa. Seura tekee kaltaisekseen.)
Freppa sen sijaan taustalla on pienieleisyydessään täydellisesti roolissa koko ajan. Vaikka vain seisoo taustalla, on koko ajan aivan Freppana. Olemus ja elekieli ei tipu hetkeksikään pois. Etäältä kuvatuista videoista näkee jo pelkästä seisomisasennosta, että Freppahan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin meinasi tehdä stage-diven Djurönäsetissä, mutta Freppapa onkin tehnyt sen jo aiemmin.
Apua! Siis missä tää on tapahtunut? Mä en ollut edes tajunnut, että Vörjeans on tosiaan heittänyt keikkaa (silloin ennen Määninin joutumista katkolle).
Vörådagar 2019 eli vuosi ennen sitä legendaarista Wör-tv korona-ajan lähetystä. Vörjeansillä on omat sivut facessa ja instassa. Sieltä käy ilmi, että keikkoja on ollut harvakseltaan vuoteen 2023 asti. Vaikuttaa olleen hyvin suosittu Pohjanmaalla.
Mä olen samaa mieltä! Jäntevän ja ryhdikkään hiihtomestari Kevinin valahtaminen onnettomaksi hömelö-Frepaksi on kyllä sellainen silmänkääntötemppu, ettei ole tosikaan. Todellakin Frepan tunnistaa olemuksesta jo kaukaa, ei tarvitse nähdä hänen alistunutta naamanilmettään (joka sekin on kyllä herkullinen).
Niin ja olen samaa mieltä myös siitä, että Tommyn pitää jatkossa välttää Jakobin seuraa. Häneltä menee muuten uskottavuus kokonaan ja joku voi alkaa epäillä, ettei hän olekaan Vöyrin toiseksi tuffein jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samaa mieltä! Jäntevän ja ryhdikkään hiihtomestari Kevinin valahtaminen onnettomaksi hömelö-Frepaksi on kyllä sellainen silmänkääntötemppu, ettei ole tosikaan. Todellakin Frepan tunnistaa olemuksesta jo kaukaa, ei tarvitse nähdä hänen alistunutta naamanilmettään (joka sekin on kyllä herkullinen).
Niin ja olen samaa mieltä myös siitä, että Tommyn pitää jatkossa välttää Jakobin seuraa. Häneltä menee muuten uskottavuus kokonaan ja joku voi alkaa epäillä, ettei hän olekaan Vöyrin toiseksi tuffein jätkä.
Rupesihan Tommya epäilyttävästi naurattamaan tuossakin pätkässä kun kipinä lensi haaroihin. Nordiksella roolit menivät täysin sekaisin. Varmaan vtutti. Onnesta soikea Tommy oli hämmentävä ilmestys
Kuka Majvor on ja missä kappaleessa hän esiintyy? En ole törmännyt häneen kertaakaan, vaikka olen katsonut lukuisia KAJ'n videoita ja esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.facebook.com/share/v/1CQecq14hk/?mibextid=wwXIfr
Tää on niin hauska😀
Pissat housussa täällä. Aivan hillitöntä. Ton autovideon jälkeen alkoi ainakin mulla automaattisesti pyöriä muitakin, myös Marlenen tuorein esitys Nordiksessa. Mä en ollut tajunnut, mitä ne Määninin vetoketjujutut oli joista täällä puhuttiin, mutta selvisipä sekin. Tsiisas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Tommy lopussa, kun alkaa näyttämään huolestuneelta ja huutelee Freppalle: Tule takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Kuka Majvor on ja missä kappaleessa hän esiintyy? En ole törmännyt häneen kertaakaan, vaikka olen katsonut lukuisia KAJ'n videoita ja esityksiä.
Majvor on Kaj'n yhden coverbiisin sankaritar. Heillä oli tapana korona-aikaan esittää perjantaisin yleisön toivekonsertti, ja joku oli toivonut tuota vanhaa iskelmää. En ole löytänyt Majvorista erillistä videota, mutta biisin voi kuunnella (ja erityisesti katsella) tästä koosteesta. Jos pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin hauska😀
Tuossa lopun mainoksen aikana Tommy huutaa Nu far vi! Eikös Jacob käyttänyt samaa lausetta Mellon voiton hetkellä? (Tai sitten kun oli vihdoin sen tajunnut.)
Vierailija kirjoitti:
KAjn fredagscover, niitä löytyy myös youtubesta, mutta en löytönyt nyt tähän hätään. Siinä on valokuva hääalbumista ja Majvor siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesihan Tommya epäilyttävästi naurattamaan tuossakin pätkässä kun kipinä lensi haaroihin. Nordiksella roolit menivät täysin sekaisin. Varmaan vtutti. Onnesta soikea Tommy oli hämmentävä ilmestys
Jakob oli varmaan aivan liian onnellinen tästä koko illasta, että ei malttanut pysyä yrmyroolissa. Tai sitten olivat tarkoituksella hieman "pehmentäneet" esitystä (koko perheen show+uutta yleisöä), olisihan tuo Vörjeans sinänsä voinut olla paljon hurjempikin. Aika railakasta meininkiä on nähty monissa klipeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin hauska😀
Tuossa lopun mainoksen aikana Tommy huutaa Nu far vi! Eikös Jacob käyttänyt samaa lausetta Mellon voiton hetkellä? (Tai sitten kun oli vihdoin sen tajunnut.)
Joo, Jakobin vakiohuudahdus, jota käyttää usein. Epäilyttävästi Tommy häntä joskus matkii, vaikka muuten pitääkin kaikkia Kaj-poikia ihan lälläreinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakob oli varmaan aivan liian onnellinen tästä koko illasta, että ei mal
Mäkään en usko, että ketään vitutti. Jossain oli video, jossa Tommy luo Määnin biisin aikana katsekontaktin eturiviin ja hymyilee. Oli varmasti ihan muut tunteet kuin vitutus pinnalla jokaisella osapuolella 😅 Kun oli jo pelkästä videostakin. Meni Jacobin katseista listalla kakkoseksi heti kyykkyflirtin jälkeen.
Euroviisujen finaaliviikolla Ruotsin radion lastenraati keskustelee KAJ'sta ja tekee puhelinhaastattelun, josta tiivistelmä:
Mitä teitte ekaksi palattuanne Mellovoiton jälkeen kotiin? Jakob: ekaksi menin koiran kanssa ulos Sångfågel kainalossa, jotta koira pääsi näyttämään patsasta kavereilleen. Axel: nukuin pitkään, herättyäni päästin kissan ulos. Kevin: laitoin pyykkikoneen pyörimään. Kuka halusi eniten voittaa: Jakob. Kuka oli eniten shokissa voitosta: Jakob (ja äitinsä) Mikä on suosikkinne viisufinaalikappaleista? A: Espresso Macchiato ja Tanskan Hallucination. J: Norjan Lighter K: Suomen Erikan kappale on tosi hyvä. Oletteko muuttaneet esitystänne ja pukujanne (finaaliin)? A: ollaan testattu erilaisia pukuja, mutta taidetaan käyttää niitä vanhoja, koska ne tuntuvat "oikeilta" siihen esitykseen. Esityksessä on nyt enemmän tulta ja savua ja kaikkea ja lava on isompi. Kuka muista kilpailijoista on hauskin? J: Islanti, siinä on paljon energiaa. Eilen hotellilla kun juttelin niin olivat menossa vesipuistoon, keksivät kivoja juttuja. Oletteko saunoneet puvuissa? Kerran laivalla Ruotsissa, mutta emme suosittele, se oli hikistä.
https://www.sverigesradio.se/avsnitt/kaj-vi-gar-for-vinst
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten olen haaveillut siitä, että Marlenesta ei pelkästään laulettaisi vaan että hän joskus astuisi itse näyttämölle. Jos ei livenä, niin edes jollain videolla. Haluaisin nähdä sen naarasleijonan omin silmin. Mutta taitaa olla samalla tavoin fantasiaolento kuin aikoinaan Frasierissa se Nigelin nälkäkurkivaimo Maris.
Ei voi olla fantasiaolento. Mä olen itse nähnyt Frepan, ja koska hän on siis todistettavasti olemassa, silloin Marlenenkin on pakko olla olemassa. Simpel matematik. Jos joku jaksaisi mennä päivystämään Vöyrin grillille, hänet voisi luultavasti bongata sieltä joskus yön pikkutunneilla.
Pidän sun päättelystäsi. Kun on Freppa olemassa, ei olisi Freppaa ilman äitiä. Joten tietenkin on Marlene. Ja siten kaikki laulettu on totta. Tietenkin.
Pohdittiin kenen transformaatio Vörjeans-hahmoksi on ihmeellisin. Aiemmin ajattelin että Jakobin, mutta kyllä nyt viimeisimmän Marlene-esityksen jälkeen sanon, että Axelin. Uskomattoman räävitön tyyppi ja kun verta Axelin älykköpuoleen, niin täysin uskomaton ero.