KAJ
Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.
Kommentit (292)
Ainakaan mulle ei ole mitään väliä sillä, kuinka moni ihminen kirjoittaa tähän ketjuun tai seuraa tätä. Musta on vaan kiva kertoa omia kokemuksia ja muistoja ja tykkään lukea muiden samanmielisten fiiliksistä. Täältä tai siis tämän ketjun edeltäjästä, siitä lukitusta, sain myös tosi paljon uutta tietoa ja olen saanut jo tästäkin lyhyestä langasta. Sitä paitsi eikös sitä sanota, että kun (jos) väki vähenee, niin pidot vaan paranee. :)
Sattui silmiin, että HBL:ssä on ollut juttu Kaj-fanista (tai ehkä faniperheestä/ryhmästä, kuvassa on joku kymmenkunta ihmistä), joka Nordikseen päästäkseen matkusti 21 tuntia toiselta puolelta maapalloa. Onko kukaan lukenut tuota juttua? Australiasta ilmeisesti siis tulleet?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuulu facebookin faniryhmiin mutta Meta silti syöttää mulle usein sieltä postauksia ja aina välillä luenkin, onhan siellä kaikenlaista kiinnostavaa. Just sieltä huomasin, että KAJ'n poikien nimissä on perustettu jos jonkinlaista valetiliä. No kuinkas muutenkaan, varmaan sama kaikilla julkkiksilla. Mutta joka tapauksessa siellä joku "Axel Åhman" vastailee innokkaasti kaikille kommentoijille ja selittää kuinka hän tykkää kirjoitella faneille tuolta "henkilökohtaiselta tililtään". Varmaan siellä on niitäkin, jotka menee halpaan ja ryhtyy kirjeenvaihtoon "Axelin" kanssa.
Siinä lukitussa ketjussa joku aina välillä kertoili, kuinka hän oli kysynyt suoraan Kaj'n Axelilta sitä tai tätä asiaa ja mitä Axel oli vastannut. Onkohan se vastailija ollut "Axel Åhman"?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mulle ei ole mitään väliä sillä, kuinka moni ihminen kirjoittaa tähän ketjuun tai seuraa tätä. Musta on vaan kiva kertoa omia kokemuksia ja muistoja ja tykkään lukea muiden samanmielisten fiiliksistä. Täältä tai siis tämän ketjun edeltäjästä, siitä lukitusta, sain myös tosi paljon uutta tietoa ja olen saanut jo tästäkin lyhyestä langasta. Sitä paitsi eikös sitä sanota, että kun (jos) väki vähenee, niin pidot vaan paranee. :)
No ei todellakaan ole väliä. Ketjua seuraavien määräähän on mahdoton arvioida. Itse monesti seuraan keskusteluja aika passiivisesti. Käyn vain lukemassa. Mulla ei ole tapana edes peukutella. Tänne nyt on tullut kirjoiteltuakin, koska ketjun aihe sattuu kiinnostamaan ERITTÄIN paljon 🤗
Nyt se vanha ketju on taas auki ja sielläkin on uutta keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa, kiitos! Kannattaa varmaan siirtyä sinne ja pitää elossa sitä ketjua, on se sen verran mahtava tietopaketti.
Svenska.yle.fi sivuilta:
KAJ är ny etta på Vegatoppen (viikko 44)
Odotettu tulos 😊
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Palataan siis sinne! Mä itse asiassa laitoin ylläpidolle pyynnön ketjun avaamisesta silloin kun se oli lukittu, olisiko siitä ollut jopa apua! Ehkä joku muukin laittoi?
Ellen from Australia! She had a VIP ticket and met KAJ and Erik before the concert.
Vörjeans haulla Yle-areenast Frepan pitkä haastattelu ennet tuota autotallikeikkaa.
Korona-aikaan oli Wör-tvssä kotijumppa ohjelma Jump i lag fast tär heim, Vörjeans versio oli Smak ilag fast tär heim.
Vörjeansillahan oli tarkoitus tehdä useammaan kymmenen keikan kiertue mutta korona peruutti sen.
Tälle "Axel Åhmanille" kyllä myös kuittaillaan siellä, että palkituksi kirjailijaksi hän käyttää harvinaisen surkeaa kieltä.