Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Tammihaaveilijat vko 16 (16.-22.4)*

16.04.2007 |

Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo edellinen paisui jo aikas pitkäksi ja joku ehdottikin, että olisi hyvä " listautua" aina viikottain ;)

Paljon oli uusia tullut joukkoon, tervetuloa kaikille ja pahoittelut tädin yllättämille sekä tsemppiä uuteen kiertoon -> paljon plussia ++++++++ =)

-cecci- mimmonen mopo sulla on? Itsekin haaveilen vielä jonain päivänä laittavani pärrän uudestaan, ehkä jää kuitenkin haaveen tasolle... Meillä mies on mukana tässäkin haaveilussa, joten jospa sitä joskus kuitenkin...? ;)

Hobbielle onnittelut uudesta asunnosta! Muutitteko paikkakuntaakin samalla?

Villiinalle halauksia, samat katkerat ja kateelliset ajatukset ne täälläkin pyöri muutama vuosi sitten...

Raitiksen ongelmaan en kyllä osaa sanoa mitään... Voisko olla kyseessä ihan vain vähän ärhäkämpi ovulaatio...? Toivottavasti ei vain hiivaa pukkaa päälle, se on tosi ärsyttävää :(

Marie82, sulla on näköjään ihan samanlaisia kipuja/vihlaisuja/kouristuksia/jomotuksia kuin mullakin, mietiskelin tuossa jo aiemmin että voiko olla kaksi ovista yhdessä kierrossa, kun tuntuu kuitenkin vähän liian aikaisilta liittymiskivuilta...? Tsemppiä sullekin ja toivotaan, että laantuu pikkuhiljaa, mulla tänään jo parempi päivä :)

Sofia-77, sinulle annan erittäin suuren halauksen *rutistaa lujaa* Kovia olette kokeneet muutaman viime kuukauden aikana... Joko olette lähteneet tutkimuksiin? Tiedän, ettei se ihan mikään helppo päätös ole, mutta näin kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että kyllä kannatti! Halaukset teille molemmille!

KaHeLiKa: joko saa tätiä onnitella? ;) Tervetuloa mukaan!

Pikkupapulla on sitten kanssa 2006 vauva, meillä syntyi elokuun lopussa :) Hyvin on sulla paino pudonnut, oletko jollain erityisellä dietillä? Itsellä täytyisi kanssa saada vajaa 10kg pois...motivaatio vain loistaa poissaolollaan :(

Jokojolle tsemppiä, miehet on arvaamattomia otuksia!;)

Paaru, onko testaukseen aihetta vai odotteletko kylmän rauhallisesti tädin mahdollista saapumista?

ON: jaa-a, ei mitään uutta. Silloin tällöin vihloo vasemmalta alhaalta ja tuntuu että pöksyyn lorahtaa jotain, vaikkei sinne mitään oikeesti tuu... Mies lähti tossa tunti sitten lentämään Suomeen, oltais kyllä kaikki haluttu lähteä mukaan, mutta ehkä kesällä sitten...? Juu, hokasin myös, että aina aikaisemmin n. viikko ennen menkkojen alkua mulla kipeytyi oikea rinta, mutta tämä oire on ollut poissa nyt synnytyksen jälkeen paitsi että tänään se alkoi :( Eli odottelen tätiä saapuvaksi ens viikonlopulla...

Mukavaa viikonalkua kaikille :)

-Allu kp18

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleen on yksi piinainen päivä takana :D

täytyy taas tunnustaa että aamulla tein ovistestin ihan huviksen ja siihen tuli haalea viiva?! että mitenhän tuohon nyt suhtautuisi?

en sanonut miehelle mitään, olen vain itsekseni mielessä pyöritellyt asiaa..

).( menkkamaiset tuntemukset jatkuu, rinnat edelleen arat, ei kuitenkaan kovin vahvasti..alamahassa painon tunnetta,jotenkin kauhean vahva tunne että täti saapuu aiemmin kuin viime kierrossa..huomenaamulla kuitenkin pakko tuhlata ihan r-testi jotta näen mitä se sanoo..

marie kp 25(pian 26 :D )/29 yk 3

Vierailija
82/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti käyn ilmoittamassa että NEGA tuli :(

oikein puhdas ja selvä 1 viiva, ei titetoakaan mistään haamuista..noh, jospa tämä nyt sitten vaan tarkoittaisi että ovis on ollutkin vähän myöhemmin ja testi näyttää plussaa vasta myöhemin..

aika negatiivinen olo alkaa olla tänkierron suhteen, joten palaan ilmoittamaan kun täti suvaitsee saapua..

marie kp 26/29 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Allu2006 ja Marie82..Samassa veneessä ollaan.. Puhdas nega täälläkin tuli eilen (kp29). Oli pakko testata, kun eilen oli kaverilla synttärit ja mietin että JOS olisin raskaana, niin jäis boolimuki väliin. Ei tarvinnut sit jättää..

Toivoa en aio menettää vaikka eilen kyl tuntukin että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin. En aio kuitenkaan.. Ja roikun tääl Tammikuisissa sitkeästi tädin tuloon saakka..

Nojanda ja kp30/? ja yk 10

Vierailija
84/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie; ehkäpä se vielä siitä plussaksi muuttuu, pidetään peukkuja.

Teille kahdelle (en muista enää nimimrekkejä), joille täti tuli vierailulle - onneksi pysyitte vielä tammikuisissa mukana, toivotaan plussaa uuteen kiertoon.

ON: Jotenkin tylsistynyt olo tämän vauvaprojektin kanssa. Piinailuja täytyy vielä odotella kauan, ja jotenkin on sellainen olo, että ei nyt kyllä ole tärpännyt. Tämä koko kierto on ollut yhtä saharaa alapäässä, joten en tiedä olenko ovuloinut edes lainkaan. Meillä toivominen on vasta alussa, joten ei toki ole mikään katastrofi, jos ei vielä tärppää, mutta kyllähän tämä asia kuitenkin ajatuksissa pyörii ja sitä vauvaa toivomme kovasti.

No paremmalla ajalla ja mielellä lisää. Mukavaa sunnuntaita!

Liisuliini

Vierailija
85/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut niille, joille täti saapunut ja myöskin niille jotka ovat jouluisista pudonneet!

Hauska seurata teidän tikutteluja, itse en ole niihin (vielä) syttynyt. Täällä kovasti peukutetaan tikuttajille ovisplussia :)

Ja erityisesti toivotaan niitä rt-PLUSSIA!!! +++++++

Malttia ja jaksuja piinaajille, odotan sitä kovasti, että itse pääsen piinailemaan :), mutta ensin pupuillaan ;)

Laihduttamisesta, se ei ole helppoa! Siinä pitää tehdä elämän muutos, mitkään ns. kuurit ja hetken " hehkut" ei siihen auta.

Itselläni on ollut pudotettavaa jo ennen esikoista. Esikoisesta tuli raskauskiloja 13 ja sain ne onneksi nopeasti pois, noin seitsemässä kuukaudessa. Siitä jatkoin painon pudottamista edelleen omin voimin syömällä terveellisemmin ja vähemmän, liikuntaa unohtamatta. Paino putosi vielä 10 kiloa. Joten kovalla työllä sain hyvin painoa putoamaan. Nyt paino on jämähtänyt tähän, vaikka käyn säännöllisesti kaksi kertaa viikossa harrastamassa liikuntaa. Mutta olen hyvin iloinen saavutuksestani, siihen ei tarvittu kuin se, että päätti itse tehdä töitä! Onnea siis kaikille siihen painon pudotus rupeamaan, se lähtee teistä itsestä :)

kp 12/27-28 yk 1

Vierailija
86/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin pari kertaa joulukuisiin,mutta tipuin sieltä ihan odotetustikin.Taustaa sen verran,että meillä esikoinen on 9kk ja imetän vielä useasti päivällä ja yölläkin vaihdellen 1-3 kertaa,joten...taitaa ehkäisyä löytyä ihan riittävästi tällä saralla... :-(

Mutta nyt alan kuitenkin toivomaan raskautumista,ja ehken teen jotain enemmän kuin tähän asti?!Tämä on jo kuitenkin 7yk synnytyksen jälkeen,eikä vaavia ole tulossa.Mutta,mutta...tämä haaveilu ja piinailu on kuitenkin niin mukavaa,että tätä en malta jättää välistä,vaikka tärppiä saattaa joutua odottamaan.Pojan syntymän jälkeen melkein heti tuli valtava uuden vauvan kuume.Tai kaipasin saada elää uudelleen sen vauvan haaveiluajan,ihanan(kauhean pahoinvointi ja vuotelu -alkuraskauden) raskauden,synnytyksen ja sen ihanan vauvan tuoksun...Nautin suunnattomasti tästä meidän ihanasta pojasta,mutta samalla aion nauttia uuden vauvan haaveilusta...Tiedän kokemuksesta,että vauvaa voi joutua toivomaan pitkään,mutta silti...

Todella suuret pahoittelut joulukuisista tippuneille sekä muille tädin yllättämille sekä negan testanneille.Voimia ja iloa kuitenkin seuraavaan ja uuteen kiertoon!!! :-)

Ja onne onnea ja vauvaliimaa plussanneelle!!! (nikit unohtuu heti...anteeksi)

Ja oviksen metsästäjille tärppionnea!!!

Ja kaikille tammivauvan haaveilijoille ++++säteitä!!!

Täällä taitaa ovis olla jo takana.Pikkulapsiperheessä pupuilusta nautitaan silloin,kun haluttaa,ja jos halu sattuu osumaan hyvään aikaan...Eli pupuiltu on ' liian' aikaisin,ja ehken myös hieman ovista ennen...Ei siis jtp tekniikalla.Eli rauhallisella tavalla tämä kierto alkoi.Ei suuren suurin odotuksin...

Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille!

T:PauliNea 16/28-30

Vierailija
87/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip kaikille, täällä esittäytyy uusi kuumeilija. Taustaillut olen jo aika kauankin, mutta nyt sitten alkoi " oikea" yritys, joten pakko tulla mukaan keskusteluun. Vähän meistä, eli ollaan miehen kanssa kummatkin 27v., ensimmäistä lasta toivottaisiin, ja yritys aloitetaan tässä kierrossa. Nyt on kp 7/28, ja ajattelin kokeilla noita ovistikkuja elämäni ensimmäistä kertaa...:) On ihan hassua tänne päästä kirjoittelemaan, kun on ollut vauvakuumetta jo jonkin aikaa mutta nyt vasta elämäntilanne antaa yritykselle mahdollisuuden. Vielä omaa napaa, toivottu la taitaa olla 21.1.2008, tärppipäivät sopivasti vappuna.:D

Vierailija
88/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa miukumauku80 mukaan toivomaan ja haaveilemaan sekä oireita kehittelemään ;o)

Minä yritän lähihoitajaksi päästä. Lapset on sydäntä lähellä joten ehkä lasten ja nuorten suuntaan sitten erikoistun. Ei näissä neljässä omassa ole vielä tarpeeksi ;oD heh.

Me miehen kanssa otetaan vähän huumorilla tämä jtp-juttu kun ei niin hirveän aktiivisia yleensä olla. Nyt meillä on joka toinen päivä seksi-päivä :o) Eilen pupuilun jälkeenmies kysyi että " milloinkas se on seuraava seksi-päivä?" ;oD mukavaahan se näin on niin ei mene liian totiseksi hommaksi.

Niiloakseli kp 12/30 yk10

Vierailija
89/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pitäisi tänään mennä ja olo on varsin räkäinen:(

Ajattelin viikolla testata vielä varmuudeksi r-testillä, kun jäi niin hämäämään ne omituiset kuukautiset. Taitaa olla kuitenkin vain toiveajattelua, mutta silti...

Sen jälkeen sitten ryhtyä panostamaan tähän kiertoon:))

Onnea matkaan kaikille " yrittelijöille" , toivottavasti tämä kierto olisi se josta tärppäisi.. Pitäskähän munki ostaa ovistikkuja ekan kerran, mikä olisi helppo ja selkeä merkki joko apteekista tai marketista?

Aurinkoista sunnuntaita!

Johanniina kp 8..

Vierailija
90/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nimittäin siihen ovistikkuun!!! =) Aivan mahtava tunne, että ovuloinkin, kun kroppa ei sitä kerro oireilla.

Nyt kysynkin, että eihän ole liian myöhäistä pupuilla illalla, kun 2 viivaa tuli testiin nyt???? Jostain luin, että munasolu irtoais 24-36 tunnin kuluttua...

Ihana tunne, ai että. Jospa sitä sais raskaustestiinkin sen vahvan plussan parin viikon päästä! Hope so!!! Kuten kaikille muillekin sitä toivon!

Sain just esikoisen sänkyyn, ja mies on ylimääräsissä työhommissa, joten nyt on vain aikaa itselleni pari kolme tuntia :)

Nelliina kp15/23-27? Kun nyt vasta ovis, niin olisko tämä kierto sitten 29 päivää? Toivoen tietty ettei menkat ala!

Vierailija
91/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole sitä bongannut tikuilla koskaan :o/ mutta toisaalta olen syönyt teroja ja primoluteja. Nyt en tilanteesta tiedä kun olen ilman lääkkeitä onnistuneesti enkä tikuta tässä kierrossa koska minusta ne eivät poista aina sitä oviksen epäilyä... mutta sullahan on nyt hyvällä mallilla kun sen bongasit :o) nyt sitten vaan mies vällyjen väliin tänään ja huomenna vielä niin eiköhän onnistu ;o)

Niiloakseli kp 12/30 kohta puolivälissä hui....

Vierailija
92/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttaisi lähteä apteekkiin ostamaan Aconeita 5kpl/16e kun postissa tulee aamulla halpa-testit piste fistä 21kpl 17e. =/

Täytynee siis vaan laittaa pökköä pesään ja jalat ristiin. ;)

t. Raitis kp 25/ikuisuus

Vierailija
93/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä mulla on. Mulla alkoi iltapäivällä aivan hirveä olo. Mahassa kiertää, selkää särkee, alavatsassa kouristelee ja etoo. Välillä meinaa tulla yrjö. Mitään erikoista en ole syönyt ja raskausoireetkaan ei pitäis näin aikaisin alkaa. Mulla on kuitenkin vasta menossa kp 16. Tuli mielee, et voisko olla ovis?! Oon ollut myös poikkeuksellisen itkuherkkä. Mulla ei kyllä ovis yleensä tähän malliin oireile. Osaako kukaan auttaa? Taidan olla vaan kipeeksi tulossa :(

Vierailija
94/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama homma. Tädin jälkeen oireet jäi ja nyt aina kun suuhun jotain laittaa mahassa alkaa kiertää,munasarjoihin pistelee,mahaa turvottaa yms. Minä laitan tuloillaan olevan oviksen piikkiin kaikki. Itkuherkkyyttä mulla yleensä on oviksen aikaan sekä tissit kipeytyy nyt niitä oireita ei ole tai no aavistuksen nännien tienoilta arat kun kourii ;o)

Toivottavasti ei mitään mahatautia pukkaa kun olis ne pääsykokeet huomenna... Mulla vasta kp12 menossa oviksen aika pitäisi olla vasta perjantain tienoilla. Oishan se aika ihme jos olis tädistä huolimatta jo raskaana... kaikki on mahdollista maan ja taivaan välillä :o)

Niiloakseli

Vierailija
95/99 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin äskettäin kotiin pikkuisen aivan ihanan viisviikkoisen poikasen ristiäisistä! Mikä ihanuus todellakin! *huoh* Oli kuulkaa vaikee lähtee kotio, kun ei jostaan kumman syystä äitinsä halunnu antaa sitä pikkumiestä heti kummitädille hoitoon noin muutamaks vuodeks ens alkuun.. ;)

Eilen tuli plussa vihdoin ovistikkuun ja ootinkin, että ovis ois ollu eilen, koska sen verran kipuili. Hiukan jo huolestutti, kun kivut ei kutienkaan ollu " riittävät" . No tänä aamuna iskivätkin niin karseet oviskivut, että siitä ei todellakaan voinu erehtyä. Täytyy vaan toivoa, että torstai-iltana irti lasketut simpat ois ollu vielä hyvävoimaisia. tai ainakin ees yks niistä..

Jotenkin tuli sellanen " hyvä enne" -fiilis, kun kerrankin tuli ovis siihen vanhaan normaaliin aikaan mitä mulla on ennen ollut ennenkun kroppa alko reistailemaan. Täytyy vaan toivoa, että se todellakin oli sitä..

Mut nyt nukkumaan! Huomenna sitten palailen paremmin! Joku oli jo plussanutkin, huippua! Paljon onnea!

piipaa kp 15/27(29) dpo 0 yk 21

Vierailija
96/99 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseen vielä katsomaan kuulumiset ennen piiperön nukkumaanlaittoa :)

Oviksen bonganneille oikein riehakkaita peiton pöllyttämisiä =)

Ja uusille tulijoille pahoittelut Pradan saapumisesta :(

O.N sen verran, että Pradan varoitusaika oli tässä kierrossa lyhyt eli hän saapui paikalle jo yhden päivän tuhruttelun jälkeen! Näin ollen kp25->kp1 :) Aikas lyhyt kierto kyllä... mutta oviksesta laskettuna luteaalivaihe ihan normi 14vrk!

Mieskin kotiutuu yöllä viikon kestäneeltä Suomen reissulta, I-HA-NAA!

-Allu kp1, yk8

Vierailija
97/99 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että on muuten todella kipeä olo :/ Etsin kemiallisista raskauksista tietoa ja tulin siihen tulokseen, että ensi kierrosta en halua että hedelmöittynyt munasoluni vain " hipaisee kohtua" vaan teen kaikkeni auttaakseni sitä kiinnittymään kunnolla ja luomaan kunnon kasvualustan pienelle!

Aloitan siis syömään (jälleen) babydisperiiniä sen 50mg/vrk ja lisäksi 600mg progesteronia/vrk heti, kun ovulaatio on turvallisesti ohitettu! Muut vitamiinien ja hivenaineiden saannit on turvattu, sillä syön erityisesti raskautta suunnitteleville tarkoitettua valmistetta, jossa on oikeat määrät foolihappoa jne.

Kävin vielä äsken katsomassa miehelleni säästämääni raskaustestiä, jossa edelleen näkyy kaksi kauniisti voimistunutta viivaa... :´( Mieli on vähän apea.....

-Allu

Vierailija
98/99 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuossa eilen kirjoittamaani viestiä ja täytyy kyllä todeta, että noi hormoonit saa ihmeitä aikaiseksi. Oon tässä miettiny, et eihän mulla voi olla kuin ovis. En halua myöntää sitä koska taitaa jäädä tammivauva haaveeksi meidän osalta. Ei nimittäin tullu pupuiltuia vkonloppuna, Torstaiset siimahännät ei oo mitenkään voinu säilyä eiliselle :( Oon tosi pettyny. Ymmärtääkseni tänään on jo liian myöhäistä, täytyy nyt jotenkin tsempata ja onnistua kääntään tämäkin kokoemus hyodyksi.

Outoa, että ovis muuttuu noin kivuiliaaksi ja hermoja raastavaksi aivan yllättäen. Taitaa tuo iän lisääntyminen muuttaa tätä hormoonitoimintaa voimakkaammaksi potenssikertoimella joka vuosi enemmän. Kauhulla odotan ensi vuotta...Oikein isoja ++++ kaikille! yritän uskoa viimeiseeen asti ettei vielä oo liian myöhäistä.

huhtityttö kp 17/26-30

Vierailija
99/99 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliina: Onnittelut ovisplussasta!!! Hienoa!

Allulle suurpahoittelut tädistä, täällä kohtalotoveri.

ON: Kp 1/27-28. Mikähän mussa on vikana. Ovista en siis bongannut, ehkä ne Acon ovistestit herkkyydellä 40 mitä mul oli on liian epäherkkiä? Pupuiltiin kyl jtp eli mielestäni ei paljoa enempää olis voinut tehdä olis ovistestit näyttäneet mitä hyvänsä. On aika keinoton olo.

Plussapuhureita hurjasti kaikille, piristäisi niin suuresti jos tulisi niitä plussia lisää!

T.Hobbie *poistuu takavasemmalle*