Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Tammihaaveilijat vko 16 (16.-22.4)*

16.04.2007 |

Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo edellinen paisui jo aikas pitkäksi ja joku ehdottikin, että olisi hyvä " listautua" aina viikottain ;)

Paljon oli uusia tullut joukkoon, tervetuloa kaikille ja pahoittelut tädin yllättämille sekä tsemppiä uuteen kiertoon -> paljon plussia ++++++++ =)

-cecci- mimmonen mopo sulla on? Itsekin haaveilen vielä jonain päivänä laittavani pärrän uudestaan, ehkä jää kuitenkin haaveen tasolle... Meillä mies on mukana tässäkin haaveilussa, joten jospa sitä joskus kuitenkin...? ;)

Hobbielle onnittelut uudesta asunnosta! Muutitteko paikkakuntaakin samalla?

Villiinalle halauksia, samat katkerat ja kateelliset ajatukset ne täälläkin pyöri muutama vuosi sitten...

Raitiksen ongelmaan en kyllä osaa sanoa mitään... Voisko olla kyseessä ihan vain vähän ärhäkämpi ovulaatio...? Toivottavasti ei vain hiivaa pukkaa päälle, se on tosi ärsyttävää :(

Marie82, sulla on näköjään ihan samanlaisia kipuja/vihlaisuja/kouristuksia/jomotuksia kuin mullakin, mietiskelin tuossa jo aiemmin että voiko olla kaksi ovista yhdessä kierrossa, kun tuntuu kuitenkin vähän liian aikaisilta liittymiskivuilta...? Tsemppiä sullekin ja toivotaan, että laantuu pikkuhiljaa, mulla tänään jo parempi päivä :)

Sofia-77, sinulle annan erittäin suuren halauksen *rutistaa lujaa* Kovia olette kokeneet muutaman viime kuukauden aikana... Joko olette lähteneet tutkimuksiin? Tiedän, ettei se ihan mikään helppo päätös ole, mutta näin kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että kyllä kannatti! Halaukset teille molemmille!

KaHeLiKa: joko saa tätiä onnitella? ;) Tervetuloa mukaan!

Pikkupapulla on sitten kanssa 2006 vauva, meillä syntyi elokuun lopussa :) Hyvin on sulla paino pudonnut, oletko jollain erityisellä dietillä? Itsellä täytyisi kanssa saada vajaa 10kg pois...motivaatio vain loistaa poissaolollaan :(

Jokojolle tsemppiä, miehet on arvaamattomia otuksia!;)

Paaru, onko testaukseen aihetta vai odotteletko kylmän rauhallisesti tädin mahdollista saapumista?

ON: jaa-a, ei mitään uutta. Silloin tällöin vihloo vasemmalta alhaalta ja tuntuu että pöksyyn lorahtaa jotain, vaikkei sinne mitään oikeesti tuu... Mies lähti tossa tunti sitten lentämään Suomeen, oltais kyllä kaikki haluttu lähteä mukaan, mutta ehkä kesällä sitten...? Juu, hokasin myös, että aina aikaisemmin n. viikko ennen menkkojen alkua mulla kipeytyi oikea rinta, mutta tämä oire on ollut poissa nyt synnytyksen jälkeen paitsi että tänään se alkoi :( Eli odottelen tätiä saapuvaksi ens viikonlopulla...

Mukavaa viikonalkua kaikille :)

-Allu kp18

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulle hyvää hääpäivää!

p02p06; Meilläkin tämä vauvan toivominen on johtanut iloiseen ja aktiiviseen seksielämään :). Ja tässä vaiheessa kun yritys on vasta alussa, tuntuu, että eipä tuo nyt niin maailmaa kaada jos ei heti tärppää, onpahan makuuhuoneessa mukavaa!

Meillä peittoja on pöllytelty nyt melko tiuhaan - onko seksin harrastamisesta joka päivä jotain haittaa, viitaten siis siittiöiden kehittymiseen. Riittääkö niitä jokaiselle päivälle? (heh kaikkea minäkin täällä nyt kyselen...)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, ihanaa kun kohta täällä päästään jo kunnolla jännäilemään!

Liisuliini

Vierailija
42/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se joka toinen päivä ollut jokin suositus määrä siittiöiden kannalta,en tiiä. Me kokeillaan sitä tässä kierrossa ;o)

Mulla on varmaan joku tauti tulossa kun pissittää koko ajan mahassa kiertää ja on epämiellyttävä tunne :o( ehkä se tästä.

Niiloakseli kp 8/30 yk10 (jo.....)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään jonkin ihme herätyksen kipittäessäni töihin puolijuoksua ennen seiskaa, ja se herätys oli se, että tänään alkaa tällä tytöllä uusi elämä! Heti kun kehtasin, laitoin viestiä yhele kaverille ja nakitin sen lenkkikaveriks itelleni ja tänään aion raahata itseni sinne Painonvartijoiden ryhmään! Pikkupapuhan se oli joka myös on siellä, eikös näin? Ajattelin, että kun esikoisesta jäi 20 kg tohon kainaloiden ja polvien väliin, niin ajattelin, että jos vaikka sattuis käymään niin onnellisesti, että tulisin raskaaksi, niin toista 20 kg en tähän päälle halua, enkä VOI ottaa! Ja kyllähän tuo on totta Pikkupapu kuten sanoit, että painonpudotus auttaa raskautumiseen..

Vaikeaahan tuo " uusi elämä" tulee ainakin näin aluksi olemaan, mutta tsempataan sitten toisiamme, jookos?

Ratkesin muutes sit vihdoin tänään laskemaan nuo kiertopäivät ja hei, mullahan on menossa jo kp 26!!!!!!!!! En kyl tiedä uskaltaako alkaa jännittämään jo. Tasan varmaa on, etten kyllä tee yhden yhtä r-testiä viel pitkään aikaan.. Sen verran on tultu noita testifirmoja sponssattua viime kuukausien aikana, että nyt saavat kyllä pärjätä ilman minun eurojani.. (ainakin viel vähän aikaa..)

Toisaalta, voiko olla muka niin yksinkertasta, että jos ei oo lämmöt noussut, niin ei kannata testata? Ja nouseeko ne lämmöt oikeesti muka kaikilla, niin että itse huomaisin eron? Lämpöjen mukaan en kyllä ole raskaana..vieläkään..

nimim. " Viimeinen mäkkäri-ilta"

ps. sori, olipas taas omaa napaa..

Vierailija
44/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kerran aikaisemmin laihduttanut ja nyt toisen kerran ja kyllä se itsekuri on joskus hukassa ja repsahtelen milloin sipseihin ja milloin pizzaan. Ja aina kun olen ajatellut että nyt on hyvä paino ja kroppakin kivassa kunnossa niin olen plussannut :o) nyt sitä ihme plussaa taas odotellaan 22 kilon laihdutuksen jälkeen... ei kuulu vielä ei... :o/

Niiloakseli

Vierailija
45/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojandalle onnittelut hienosta päätöksestä ja tsemppiä matkan varrelle!

Allu: älä vielä menetä toivoa, eikö se plussa oo vielä ihan täysin mahdollinen kun maltat muutaman päivän (helmpommin sanottu kuin tehty).

Tervetuloa uudelle haaveilijalle. Otan osaa teidän menetykseen. Mutta sehän on hyvä että kykenee katsomaan jo tulevaisuuteen ja haaveilemaan siitä, mun mielestä.

T.Hobbie ja piiiiiiiinat kp 22/28

Vierailija
46/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli taas kierron seuranta ja johtava folliikkeli ei ollut kasvanut :`( Eli tässä kierrossa en ovuloi (?!?), joten tammihaaveet kenties turhia... mutta harjoitellaan me silti, hih :D Mutta ne hyvät uutiset; PCO:ta minulla ei ole :D Oikea munasarja täysin puhdas, vasen hieman polykystisen näköinen, mutta gynen mukaan missään nimessä ei voida puhua PCO-oireyhtymästä. Ovuloi en joka kierrossa, ja se toki vähentää noita mahkuja raskautua luomuna, eli clomit ja mahdollinen pistoshoito aloitellaan heti seuraavassa kierrossa. Gyne oli todella optimistinen ja sanoi tilanteen olevan täysin hallinnassa. Käski vaan olla miettimättä asiaa sen kummemmin. Keinoja on kuulemma monia... Maanantaina taas kierron kartoitukseen, niin ja clomien aikaanhan tuota kiertoa ei missään nimessä saa jättää tarkkailematta ultralla, koska niitä munasoluja voi kehittyä useita. Voi vitsit, toivon vaan niin kovasti että clomit auttaisi ja saataisiin masuun kauan haaveiltu asukki, tai vaikka kaksikin ;)

Allulle jälleen kiitokset vastauksesta! Voi mahdoton, mitä kaikkea olette joutuneet kokemaan. Tarinasi antaa kyllä itselle paljonkin toivoa saada se oma pikkuinen :) Alkoiko muuten tämä vauvaan johtanut raskaus täysin luomuna?

Kiitokset raitiksellekin vastauksestasi. Ja toivotaan, että kirjaimet P C O todella toteuttaisivat sen mitä kirjoitit :)

Tsemiä laihduttajille! Itse olen täysin normaalipainoinen, mutta myöskin muutama kilo (5kg ehkä) pitäisi saada pois ennen kesällä koittavia juhlia :)

Mukavaa keskiviikko-iltaa kaikille!

Vierailija
47/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas, ei täältä voi pysyä poissa :D

täällä eletään PIIIIIIIIINAviikkoa, joten ihmekös tuo että vauvapalstat vaan mielessä ;)

).( ihmeellisiä vihlaisuja alapäässä, ei nyt varsinaisesti mitään liitoskipuja, mutta ne tuli ekana mieleen..mitä ihmettä..?

rinnat arat ja lämmöt 37.0 aamuisin, joten vielä näyttää hyvältä :D

nyt kun vaan malttais olla testaamatta,jos vaikka sitten ensviikon maanantaina vasta tai jotain..arvatkaa vaan kuka pissii tikkuun viimestään su-aamuna ;)

mulle tarjottiin kesätöitä mut en ottanu vastaan, on paljon tapahtumia kesällä ja se tietysti että oon raskaana ni en voi sellasta työtä tehdäkään ;) siis mähän oon raskaana, varmasti olen, mun täytyy olla..:D

piinailuja jatkaen, marie kp 22/29 yk 3

Vierailija
48/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuisko joukkoon tälläinen haaveilija? eli nyt alkaan toden teolla meillä tää tammivauvan teko eli ovis olis maanantaina joten siihen sitten ajoitetaa. sori oon vähän hukassa kun on ollut kiireistä töissä joten en oo kauheesti ehtinyt lukeen noita muiden viestejä mut aatelin et jos saisin liittyä teidän seuraan, olis kiva sit keskustella näistä asioista muidenkin kans.

kp9/27

-taizka-

Vierailija
49/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän marie sulle peukkuja! Täälläkin eletään piinaviikkoa, ei jaksa odottaa!!

Vierailija
50/99 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tänne mahtuu! On tosiaan ihan mukavaa saada jakaa näitä juttuja. Tuskinpa näitä touhouksia paljoo " ulkopuoliset" kuunnellakaan ;)

Muillekin piinailjoille kärsivällisyyttä, yritetään viel toistaseks pitää päät kylminä.. En mä tohon kyl pysty varmaan itekään tosin... ;>

Nojanda ja kp 26/?????

ps. Kiitos kannustajille. Oli se kyl vähän nöyryyttävää mennä sinne punnittavaks, mutta näköjään mä tarvin sitä.. Plääh..

Vierailija
51/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiinalla oli hyviä uutisia, JEE! Ja hyvä, että saatte apuja jo seuraavaan kiertoon eikä tarvitse turhia odotella! Oispa kaikki lääkärit yhtä ajattelevaisia!

Nelliina05, haleja täältä! Tiedän, kuinka turhauttavaa se oviksen metsästys on, itse en sitä ole harrastanut vuoden 2003 jälkeen kun tuntui että tulen hermoheikoksi... Ja näyttää sullakin noi kierrot vähän humpaavan suuntaan tai toiseen... :/

-Liisuliini-, jostain minäkin muistan lukeneeni, että joka toinen päivä olisi hyvä vauhti päästellä simoja liikenteeseen, syytä en tähän kyllä muista...? Ja kiitos hääpäivä onnitteluista :)

Nojandalle onnea täältäkin, hieno päätös! :)

Niiloakselikin oli pudottanut painoa huimasti! Toivottavasti et ole tulossa oksennustautiin...

Raitis, pidän peukkuja, että teidät kuitenkin otettaisiin mukaan tuohon kokeiluun! Oletko muuten syönyt koskaan metuja (metformiinia) tuohon insuliiniresistenssiin? Monet on saaneet avun sitä kautta aika nopeestikin...

Pikkupapulle kiitti vinkistä, käyn katsastamassa PV:n sivut :)

p02p06, juu, rauhallisesti täytyisi ottaa... hih, onnistuu varmasti! Täällä on myynnissä tasan kolmea eri testiä: Unitest, GravTest ja vielä yksi, jonka nimeä en muista... :( Ajattelin, jotta pyydän miestä tuomaan Suomesta tullessaan parit testit, jos sitä vaikka ma-aamuna testailisi uudestaan... Toivottavasti mieli on jo piristynyt :)

Hobbie, Nojanda, Marie82, Fanny78 ja muut piinailijat, täällä on peukut pystyssä bd bd bd =) Milloin meinaatte testiä tehdä...? =)

-Allu kp21 ja yk7...

Vierailija
52/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikille uusille!

Täälläkin on armoton oviksen metsästys menossa. Ja ei vielä ainakaan plussaa ole tikkuun tullut. Huomenna pitäs kyllä viimestään jo alkaa ovuloida tai ees tulla plussa tikkuun tai muuten pitää ruveta hautaamaan jo toiveita. Näillä clomikierroilla kun en oo kertaakaan ovuloinu kp13 jälkeen. Mut toisaalta ovis on pari kertaa ollu samana päivänä kuin ovistesti ekaa kertaa plussalla.

Ollaan lähdössä huomenna viikonlopuks reissuun joten eipähän voida hirveesti enää varmistella, jos ovis paljon myöhässä, huoh. Mut pääasia tietty, että ylipäätään ovulois..

Villiina! Hyvä juttu, että teidän ei tarvinu apua kauemmin ootella. Nuo lääkärit ovat kyllä hyvin yksilöllisiä noissa clomiasioissakin. Mä esim kävin ekassa clomikierrossa seurantaultrassa ja sen jälkeen ei ole tarvinu mennä vaan oon saanu popsia näitä ilman ultria jo noin 5 kiertoa.

Mut ehkä hän näki sillä yhdellä kerralla ettei mun kroppa todennäköisesti innostu liikojen munisten värkkäilyyn.

Allulle myöhästyneet, mutta lämpöiset hääpäiväonnittelut! Joko oot testannu uudestaan? Toivottavasti haamu on jo vahvistunut!

Nojandalla alkaakin olla mielenkiintoset päivät käsillä! Ja muitakin piinailijoita jo oli, kivaa!

Marie! Mulla oli tuossa viime keväänä sellaisia kemiallisia raskauksia joissa alkoi oireet todella aikasin. Ja väittäsin,että ihan noilla sun päivillä tunsin myös liitoskipuja eli miltei heti 7-8 päivää oviksen jälkeen. En tiedä oisko ollu monikkoraskaus vai mikä, mutta niin selviä olivat ettei niistä voinut erehtyä. Mulla oli nimittäin kuopusta odottaessa aivan järkyttävät liitoskivut jo ihan alkuraskaudesta asti koko ajan paheten joten en ihan äkkiä unohda mltä ne tuntui..

Jaahas, mut nyt pitää mennä laittamaaan aamupalaa lapsille ja sitten isompi leikkikseen ja pienempi shoppailukaveriks itselle!

piipaa kp 12/27

Vierailija
53/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oikein paljon tsemppiä kaikille piinailijoille. Koittakaa jaksaa, meillä tuo on vasta edessä.

Oviksen metsästäjille toivotan parasta onnea, itse lukeudun myös noihin oviksen metsästäjiin, mutta en tikuttele koska tiedän stressavani niistä niin paljon. Kovasti ollaan yritetty peittoja pöllytellä, mutta vuorotyöt aiheuttavat sen suhteen melkoisia ongelmia :(

Nojanda: Toivotan sulle kaikkea parasta. Olen itse laihduttanut Painonvartijoissa 9 kg ja välillä meinas usko loppua, mutta onneksi oli hyvä ystävä ja mies tukena. Huomasin, että urakka helpottui kun ei ajatellut sitä isoa päämäärää vaan otti tavoitteet 2-3 kg päähän aina kerrallaan. Annoin myös itselleni armoa siten, että kerran viikossa sai popsia mitä halusi. Pikkuhiljaa se herkkujen halu myös hävisi. Tilanne on tällä hetkellä tosin ssellainen, että painoa pitäisi pudottaa yli 10kg, jotta olisi noissa vuosien takaissa mitoissa :(

Oma fiilis on tällä hetkellä erittäin sekava ja ajatukset meinaavat koko ajan palata vauvaan, yrittämiseen ja ajatukseen, että nyt sitä oikeasti yritetään jahkailun jälkeen. Haluaisin niin kovasti olla jalat maanpinnalla ja säilyttää realiteetit onnistumisen mahdollisuudesta, mutta se ei ole niin helppoa.

Allu: meinasin unohtaa; Myöhästyneet onnittelut hääpäivän johdosta! Sulla on ihana mies:)

Uudet kuumeilijat tervetuloa joukkoon!

Oikein hauskaa päivää kaikille!

Huhtityttö kp13/28-30, yk1

Vierailija
54/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun toivotan omasta puolestani tervetulleeksi Taizkan ja Sippu81=)

Sipulle pahoitteluni ja toivon teille voimia suuren surun kahdattua, en osaa kuin mielessäni kuvitella miten pahalta tuntuu oman pikkuisen menettäminen=( Toivoittavasti saatte pian tyhjään syliin kaipaamanne pikkuisen!!

Mukavaa että Villiina oli saanut ihan hyviä uutisia lääkärikäynnillä =)

Allulle pidän peukkuja maanantaiseen testailuun!!

Nojandalle kovasti tsemppiä painonpudotukseen!!

Itselläkin olisi muutaman kilo mistä olisi kiva päästä eroon, aina aloitan innolla mut leikki loppuu aina kesken...Nyt taas päätin että juoksulenkit kutsuu joka päivä kunhan tämä flunssa ensin paranee.

Omat ongelmat tuntuu pieniltä kun miettii minkä surun Sippu perheineen on kohdannut mutta pakko vähän tilittää...Meillä oli melkoinen riita eilen, mä räjähdin totaalisesti. Tuli vaan jonkin asteinen loppuunpalaminen sillä vastuu kodista ja lapsista on minulla. Mies tekee juuri sen mitä pyydän ja taas nopeasti poistuu paikalta nypläämään omia juttujaan. Päätin että siihen tulee muutos ja heti! Haluan pienen hengähdystauon tästä lähtien joka päivä jolloin mies hoitaa lapset ja kotitöitä koska muutoin mun päivä ei katkee ollenkaan, ei edes yöllä koska minä vastaan myös " yövuoroista" .

Katsotaan nyt miten asiat alkaa tästä rullaamaan, tein harvinaisen selväksi että kolmatta lasta ei tehdä jos asiat ei muutu. Inhottavaa vaan tälläinen riidan jälkitila kun asiat ei ole kunnolla sovittu ja yökin nukuttiin eri paikoissa kun vein ukon peiton sohvalle.

Nyt lopetan marmattamisen ja lähden laittamaan junnua päikkäreille. Plussatuulia kaikille!!

Vierailija
55/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain liittyä seuraanne. No mulla tahtoo olla hieman samanlainen tilanne kuin huhtitytöllä kun noi ajatukset on ja pysyy tossa vauva asiassa ja kaikkeen siihen liittyvässä.

Eli meillä aloitellaan ekaa yrityskertaa ja tiedän että ei se välttämättä heti tärppää mut silti sitä niin kovasti toivoo ja tiedän että pettymys on suuri jos näin käy :(

Sain eilen uuden työpaikan mutta en anna sen nyt pistää suunnitelmia uusiksi koska oon tälläinen pätkätyöläinen joten ei se nyt niin paljoo sit haittaa mut nyt täytyy lähteä laittaan ruokaa ukolle.

Onnea kaikille yritykseen ja paljon +++++++++tuulia jokaiselle!

taizka kp10/27

Vierailija
56/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun tälleen illemmalla pääsee ihan rauhassa koneelle..tää on tosi hyvä juttu tää palstailu, mies ei kyllä jaksais kahta minuuttia kauempaa kuunnella mun vauvahaaveita..

).( oudot vihlaisut on vähentyneet, rinnat tulleet ihan hassun " makuisiksi" , ihan ku niiden sisälle ois tullu jotain " täytettä" tai " kyhmyjä" . mieskin sanoi että rinnat näyttää vähän turvonneen.

niinpä niin, lisää pökköä vaan tämän piinailijan pesään ;)

tänään menin jo testaamaan hullu kun olen, mutta ei kai se nyt vielä mitään näyttänyt..*hih* kaapissa polttelee vielä KOLME herkkää r-testiä joten tässä kerkii tuhlata vielä testin jos toisenkin ennen menkkojen alkamista..

finniä pukkaa niin mahottomasti eikä mikään puhistusaine tunnu naamaan tepsivän :(

sain ihmeellisen (tai no menkkoja edeltävän..) rairain tänään kun mies pyysi minua viemään pojan tavaroita kotiin pyörällä kun hän lähti pojan kanssa tankkaamaan autoa, mummilasta siis oltiin lähdössä..

*huokaus* nyt harmittaa, miten sitä tuolleen voi rähätä rakkaalle :(

täytyy vissii lepytellä ukkoa kun poika on saatu yöunille ;)

marie kp23/29 yk3

Vierailija
57/99 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain siskontyttären.. Ihanaa!!Huomenna meen katsomaan tyttöä..Sormet syyhyää!! Voi kun meilläkin olisi pian vauva..Sais sen nyt tieysti ensin alulle..=)

Töistä taas hiljan tulin ja huomasin et nuorempi tyttö yskii aika lailla sängyssänsä..Saas nähdä onko lenssu iskemässä.

Ihanaa kun huomenna on jo perjantai ja viimeinen työpäivä tälle viikolle.. Olisi jo huominen..Tahtoo katsomaan vauvaa!!!

Mut ei tänään mitään muuta ihmeempää..Ja kello on jo taas paljon!

Tää on kyllä niin raivostuttavaa tämä piinailu ja odottaminen.. Vielä pitäisi reippaan viikon odottaa et tuleeko täti vai ei.. Toivottavasti menee naapuriin!

Mut öitä kaikille ja Plussa- Tuulia kaikille piinailijoille ja muutenkin kaikille onnea!!

KaHeLiKa kp 19/28-32 yk 1

Vierailija
58/99 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihanaa, joillakin jo piinailut alkaneet, toivotaan parasta eli paljon + + + + + + + !!! :)

Tervetuloa uudet mukaan kirjoittelemaan, kiva käydä täältä lukemassa teidän kaikkien kuulumisia ja jännäillä yhdessä.

Ihanaa, kun viime yönä saatiin nukkua, meidän neiti tosiaan kukkunut ei nukkunut pari edellistä yötä. Illalla viimeistään oon huomannut, että oon ihan tsipi työpäivän jälkeen.

Kohti viikonloppua ja " pavun" tekoa, kp 10/27-28

G: Onkos muilla ns. työnimeä?

Vierailija
59/99 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun_kuiskaus:

Oi, ihanaa, joillakin jo piinailut alkaneet, toivotaan parasta eli paljon + + + + + + + !!! :)

G: Onkos muilla ns. työnimeä?

Heippa,

Hieman tässä piina jo polttelee. Eilen meinasin käydä testin ostamassa, mutta onneksi apteekki oli mennyt hetkeä aiemmin kiinni ;). Jos malttais ens ke-pe välille testauksen ajoittaa jos tädin saa pidettyä loitolla siihen saakka.

G: Työnimenä meillä on Toukka.

Rentoa viikonloppua! :)

Vierailija
60/99 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tuolta joulukuisista tänne jos sopii, tätsy saapui tänään. Eilen romahti lämmöt ja testi negaa joten odotettavissa oli. Muutama päivä sitten testit näytti värillistä selvää haamua, ilmeisesti oli kemiallinen taas. Aikaisemmin ollu kolmisen kertaa sama tilanne :( Oisko sitten tuolla kohdun limakalvossa jotain häikkää? Koska nyt alkoi yk 11 aattelin katsoa vielä pari kiertoa ja lampsia tutkimuksiin jos ei tärppää.

Meillä on siis ennestään kaksi lasta, 6v. poika ja 3v. tyttö, esikoista yritettiin vuosi, sitten km rv 7 ja tärppäsi kaavinnan jälkeen seuraavasta kierrosta uudelleen. Tyttöä yritettiin nelisen kiertoa.

Voi olla että tässä alkukierrosta ei kauhean aktiivinen jaksa kirjoittelemaan olla, mutta luultavasti taas ovisaikaan alkaa juttua riittämään ;) Lukemassa käyn varmasti ahkeraan kuitenkin!

Kaikille hyvää tärppionnea!

Tutti kp 1/n.28