*Tammihaaveilijat vko 16 (16.-22.4)*
Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo edellinen paisui jo aikas pitkäksi ja joku ehdottikin, että olisi hyvä " listautua" aina viikottain ;)
Paljon oli uusia tullut joukkoon, tervetuloa kaikille ja pahoittelut tädin yllättämille sekä tsemppiä uuteen kiertoon -> paljon plussia ++++++++ =)
-cecci- mimmonen mopo sulla on? Itsekin haaveilen vielä jonain päivänä laittavani pärrän uudestaan, ehkä jää kuitenkin haaveen tasolle... Meillä mies on mukana tässäkin haaveilussa, joten jospa sitä joskus kuitenkin...? ;)
Hobbielle onnittelut uudesta asunnosta! Muutitteko paikkakuntaakin samalla?
Villiinalle halauksia, samat katkerat ja kateelliset ajatukset ne täälläkin pyöri muutama vuosi sitten...
Raitiksen ongelmaan en kyllä osaa sanoa mitään... Voisko olla kyseessä ihan vain vähän ärhäkämpi ovulaatio...? Toivottavasti ei vain hiivaa pukkaa päälle, se on tosi ärsyttävää :(
Marie82, sulla on näköjään ihan samanlaisia kipuja/vihlaisuja/kouristuksia/jomotuksia kuin mullakin, mietiskelin tuossa jo aiemmin että voiko olla kaksi ovista yhdessä kierrossa, kun tuntuu kuitenkin vähän liian aikaisilta liittymiskivuilta...? Tsemppiä sullekin ja toivotaan, että laantuu pikkuhiljaa, mulla tänään jo parempi päivä :)
Sofia-77, sinulle annan erittäin suuren halauksen *rutistaa lujaa* Kovia olette kokeneet muutaman viime kuukauden aikana... Joko olette lähteneet tutkimuksiin? Tiedän, ettei se ihan mikään helppo päätös ole, mutta näin kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että kyllä kannatti! Halaukset teille molemmille!
KaHeLiKa: joko saa tätiä onnitella? ;) Tervetuloa mukaan!
Pikkupapulla on sitten kanssa 2006 vauva, meillä syntyi elokuun lopussa :) Hyvin on sulla paino pudonnut, oletko jollain erityisellä dietillä? Itsellä täytyisi kanssa saada vajaa 10kg pois...motivaatio vain loistaa poissaolollaan :(
Jokojolle tsemppiä, miehet on arvaamattomia otuksia!;)
Paaru, onko testaukseen aihetta vai odotteletko kylmän rauhallisesti tädin mahdollista saapumista?
ON: jaa-a, ei mitään uutta. Silloin tällöin vihloo vasemmalta alhaalta ja tuntuu että pöksyyn lorahtaa jotain, vaikkei sinne mitään oikeesti tuu... Mies lähti tossa tunti sitten lentämään Suomeen, oltais kyllä kaikki haluttu lähteä mukaan, mutta ehkä kesällä sitten...? Juu, hokasin myös, että aina aikaisemmin n. viikko ennen menkkojen alkua mulla kipeytyi oikea rinta, mutta tämä oire on ollut poissa nyt synnytyksen jälkeen paitsi että tänään se alkoi :( Eli odottelen tätiä saapuvaksi ens viikonlopulla...
Mukavaa viikonalkua kaikille :)
-Allu kp18
Kommentit (99)
Arvatkaapa kenellä on huono olo... Viimeisen pari päivää väsyttänyt 24/7 ja tänään olo aivan kauhia. Äsken pyysin miestä laittamaan teeveden kiehumaan kunkahvia ei saa alas vaikka kuinka tekisi mieli. Kahvia olen kitannut koko pienen ikäni. Ovis oli suuren munajuhlan aikaan ja nyt olisi (jos osaan laskea) kp 17/26-28. Saas nähdä, miten käy. ;)
Telkkarin pirulainen sippas sunnuntaina, ei vaan tule virtaa rakkineeseen ja kun vaihtaa sulakkeen se palaa samantien. Ei muuten ketuta, mutta nyt jää ne kaikki kaksi ohjelmaa väliin, mitä katson, eli Criss Angel ja Teho-Osasto.
No joo, nyt pitää ettiä joku kiva tribaalikuvio netistä että saan vähän fiksattua yhtä äitiyspaitaa jossa on tahra joka ei lähde pois ja joka pitää saada piiloon.
Juuri hetki sitten palailin töistä ja pian jo pitäisi mennäkin nukkumaan, ku aamulla on taas aikainen herätys..!=)
Pikkusisko taitaa tulla isosiskoonsa..Vaikka kuinka supistelee ja sattuu niin mitään ei tapahdu..Eli ei oo vieläkään vauvaa pikkusiskolla.. Mut eikö tuo saa nyyttinsä syliin muutaman päivän sisällä!!=)
Ite oon molempien aikana ollut pari vuorokautta kipeenä ennen kuin nyytti ollu maailmas. Ja on se niin hullua et taas haluaa siihen samaan!!Mut on se kyllä sen arvoista.. Ja onhan tuo pari vuorokautta niin lyhyt aika ihmisen elämästä..Et kyllä sen kestää!=)
Tänään bongasin oviksen ja onneksi eilen tuli puuhailtua makkarin puolella..Isäntä nukkuu jo enkä kehtaa enää herättää!! Jos ei ota eilisestä onkeensa niin sitten ei ota, mut toivotaan et ottaa!!!=)
Mut nyt meen hammas pyykille ja sit oman kullan kainaloon!=)
KaHeLiKa kp 16/28-32 yk 1
Sofialle haleja (((( ))))
Täällä silmäkulma kostuu niin helposti, kuinkahan monta tippaa tässä koneella on tullut tirautettua toisten palstalaisten kirjoituksien takia..
Jee, täti lähti eilen illalla pois!!! :D
Mies olikin jo heti yöllä mun peiton alla pupuilemassa ;), sopii mulle!
Ihanaa olla rakkaansa kanssa lähekkäin ja haaveilla yhdessä pavusta :)
kp 7/27-28 yk 1
Sofialle jo pahoitteluni esitinkin tuolla toisessa ketjussa :`( On tämä elämä kummallista, mäkin totesin niin eilen...
Eilen oli siis jälleen gyne, seurataan nyt tätä mun kiertoa oikeen urakalla. Tuli huonoja ja hyviä uutisia, miten sen nyt ottaa. Gyne heitti ilmoille PCO-epäilyn, tai itseasiassa minä sen heitin, ja hän sitten vahvisti kys. taudin mahdollisuuden. Varmaksihan ei voi mitään vielä tietää. Aika jännä vaan jos pco:ta on, kun mulla ei ole mitään oireita ja kiertokin on säännöllinen :) Ainoastaan nuo tuhrut ilmaantuneet keskenmenon jälkeen. Niin, ja oonhan mä raskaana jo kerran ollut eli ovuloinut kuitenkin. Munasarjoissa oli kuitenkin useita pieniä munarakkuloita, eikä tähän vaiheeseen kuuluvaa tarpeeksi isoa folliikkelia, vaan kaksi suurempaa, mutta ei kai tarpeeksi suurta kuitenkaan. En vaan tajua miten tunnen ovisoireet ja kaikki (samanlaiset kuin silloin siinä kierrossa kun tulin raskaaksikin), mutta en kai sitten kuitenkaan joka kierrossa edes ovuloi :( Ihmeellinen juttu, mutta onneksi selviää pian. Nyt syynätäänkin alakertaa sitten tarkasti :) Toisaalta olen helpottunut siitä, että joku selitys mahdollisesti löytyi miksi ei tärppää enää uudelleen. Positiivisin mielin on tässä pakko olla, muuten ei tule mitään. Onneksi on perheet takana tukemassa ja hengessä mukana. Ne peukuttaa sitä plussaa nyt yhtä kovasti kuin mekin miehen kanssa :) Miehelle vitsailinkin, että jos joudutaan clomifenia ja muuta ottamaan käyttöön, niin monikkoraskauden mahdollisuus kasvaa entisestään (käsittääkseni) ja kaksosistahan mä olen aina haaveillut ;)
Nyt eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. Jos tämä mulla pco:ta on, niin aikas lievä versio kyllä siitä. Olen noita yleisimpiäkin oireita lukenut, eikä mulla ole niistä mitään...omituinen juttu :(
PCO:laiset, jos teitä on tässä ketjussa, niin kertokaahan kokemuksianne :)
Täällä ollaan ja kuumeillaan vaikkei minusta paljoa olekaan kuulunut. Enimmäkseen tulee vieläkin pyörittyä tuolla 2+:n puolella. Mulla kroppaja ovisoireet on hämäilly niin ruhtinaallisesti, etten enää jaksa olla kovin toiveikas ens vkon suhteen. Mutta väsyä on! Ihan hervottomasti. Notta jos se ovis ei vielä tähän mennessä ole tullut, niin hyödyntämättä jää. Mä kun nukahdan jo makkarin kynnyksellä :/.. ;)..
Mukavaa päivänjatkoa - ja hengessä mukana ollaan. Usein käyn teitä lueskelemassa vaikken puumerkkejäni jätäkään :).
Ensiksi pahoittelut Sofia-77:lle. Toivottavasti saatte miehenne kanssa asiat puhuttua ja selvitettyä. Tsemppiä sinne!
Allu2006: Olen ihan Painonvartijoiden Points-pisteillä laihduttanut. Aloitin 19.2 ja eilen olin taas punnituksessa. Tähän asti painoa pudonnut 9,6 kg. Kyllä se mukavalta tuntuu, ei voi muuta sanoa. Mun yksi motivaattori on se, että haluan toisen lapsen ja uskon painonpudotuksen auttavan asiassa, mulla kun sitä painoa jo ennestään on aika paljon.
Tänne ei kuulu mitään uutta. Loppukierron vaihetta elellään ja odotellaan tädin saapumista. Jännitettäväksi tässä kierrossa jää meneekö la aika tammikuun loppuun vai helmikuun alkuun.
Huomenta tyttöset!
Tiistaille kuuluu kerhoa ja ulkoilua. Nyt hiukan hengähdystä lasten nukkueassa päikkäreitään.
Sofialle halauksia, nää on vaikeita asioita. Toivon vain sulle auringon pilkahduksia.
Ja Sara-Marialle kiitoksia rohkaisuista. Tottahan toki aina pettymys läikähtää rinnassa kun menkat alkavat, mutta samalla ajattelen että saan olla niin paljosta jo kiitollinen että kaksi hoitoa on meille antanut jo kaksi ihanaa lasta! ja nuissa hoidoissa päästiin moneen muuhun verrattuna " helpolla" jos se nyt koskaan helppoa on. Miehen kanssa on sovittu että syksyllä sit yrietetään taas hoidoilla jos ei luomusti tärppää, mutta puhuttiin jo että ns. koviin hoitoihin ei lähdetä, jos näillä entisillä systeemeillä ei onnistu. Mulle siis tehtiin silloin ovulaation induktio ja onnistuivat tokasta ja kolmannesta ainakaan.
Sellasta selvitystä omasta navasta... Nyt siis menossa kp 20/30 ja tuntemukset on täsmälleen samat kuin aina ennenkin on olleet, siis et ei tärpin menrkkejä mutta eipähän niitä yleensä vielä tässä vaiheessa olekaan.
Miuku-79
p02p06; Pahoittelut joulukuisista putoamisesta! Varmasti tosi kurjaa, kun ehdit jo iloita mahdollisesta plussasta.
Sofia; Kovasti voimia! Tuo tilanne on varmasti todella hankala. Voihan se olla, että pienkin tauko helpottaa, jos vain onnistutte jotenkin hetkeksi kääntämään huomion toisaalle. helppoa se ei varmasti ole.
Piipaa ja muutkin joilla ovis näinä päivinä; Ei muuta kun peitot heilumaan ahkerasti!
Luna; Ihanaa kun jollakin jo piinaviikko alkamassa, kovasti tsemppiä!
Villiina; Onpa hienoa, että oletet lähteneet selvittämään asiaa, se tuo varmasti hurjasti mielenrauhaa!
ON: Ovispäivät lähestyy, joten olemme jo hieman aktivoituneet makuuhuoneen puolella :). Meillä mies on ainakin toistaiseksi riemuissaan siitä, kun kerrankin vaimo on jatkuvasti innokas. Katsotaan kuinka pitkälle sitä intoa riittää, nyt vasta ensimmäinen kunnollinen yrityskierto. Mietityttää hieman tuo tiputtelu ennen kuukautisia, viime kierrossa siis melkein viikko. Mahtaakohan tässä edes teoriassa olla mahdollisuuksia tulla raskaaksi. No, täytyy seurailla, ja jos sama jatkuu, käydä lääkärillä.
Mukavaa tiistaipäivän jatkoa kaikille, ihanaa kun täällä ruvetaan kohta kunnolla piinailemaan!
Liisuliini kp 10/26
Allu: Ihanan erilaista varmaan siellä asustelu, tietysti hyvät ja huonot puolensa kaikkialla?
Liisuliinille: Jos olisin sinä varmaan ottaisin täysin rennosti alkuun, mutta jos asia mietityttää kovasti ei kai siitä lääkärillä käymisestä haittaakaan ole (paitsi raha)?
DeF...anteeksi kun olen lahopää jollain nikillä oli hirmusti jo oiretta, toivotaan parasta!
Villiina: Ihana kun teidän vanhemmat on noin tiiviisti mukana tukemassa! Me ei olla kerrottu kellekään ja välillä olen meinannut möläyttää kyllä.
ON: En tiedä miks oli uneton yö ja aamulla outoa oloa, sellaista menkkamaista mahassa:(
T.Hobbie kp 21/28
DeFeis: VOI RÄHMÄ! Miten meinasit selvitä ilman tehistä?? OOOH, täällä tv-addikti ihmettelee... :) Meillä tv alkaa sippaamaan ja ratkaisin asian sillä, että kipasin ostamassa uuden. Master paukkuu... :/
KaHeLiKalle kovasti puuuuuuuuuuuuuuuu++++++++++uuuuuuuh! :)) tuulta sinne!
Omas navas samat tädit edelleen. Ei uutta auringon alla. Tai mikä aurinko, just on menny ainakin pilveen täällä. Nyt taitaa tulla se takatalvi2... :(
-Paaru
Hip hei!
Pitää heti alkuun kertoa, että meillä on tänään hääpäivä! Mies on siis Suomessa, mutta oli tilannut aivan ihana kukkabuketin kortin kera, joka toimitettiin kotiin tossa muutama tunti sitten! On se niin lutunen toi mun kultsi =)
Onnittelut tädin häätäneille ja vipinää vällyjen alle =)
Sofialle suuret halaukset... surulle täytyy antaa tilaa ja aikaa, palaat sitten takaisin kun siltä tuntuu... kaikkea hyvää teille...
Villiinalle kerron, että täällä yksi PCO diagnoosinen ;) Mullakaan ei silloin kun tuo diagnoosi tehtiin, ollut mitään " tavallisista" tuntomerkeistä eli ei kamalaa karvankasvua, aknea, ylipainoa tms. Mutta niin vain oli munasarjat täynnänsä soluja, ja veikkaanpa että tuo on juurikin se syy miksi mulla on niin kamalat kivut aina oviksen aikaan vasemmalla puolella (se on siis ainoa joka toimii laparotomian jälkeen) :( Clomeja kokeilin v.2004, ilman tulosta. Teroja söin lähes vuoden -03-04 kiertoa säännöllistyttämään, joka saattoi siis olla kaikkea 28 ja yli 60 päivän välillä... Ensimmäiseen raskautumiseen meni aikaa vuosi, toiseen 5kk, kolmanteen 4kk ja neljänteen 7kk, kaikki siis tuulimunia... Laparatomia tehtiin 10/05 ja siinä poistettiin molemmista munasarjoista teratoomat eli dermoidikystat + samalla endoa vähän sieltä täältä. Oikeasta munasarjasta jäi jäljelle n.20% ja vasemmasta löytyi kontrolliultrassa funktionaalinen kysta, jota oli tarkoitus yrittää häätää e-pillereillä tammikuun -06 kierrosta, mutta kaikkia mahdollisuuksia vastaan tulinkin joulukuussa raskaaksi! Tämmöistä taustaa löytyy meiltä..
Pikkupapu: pystyykö noita points-oppeja tilaan mistään...? Oisin kiinnostunut kovasti! Edellisen kerran kun pudotin painoa, tein sen juoksemalla, mutta nyt ei lenkille niin vaan lähdetäkään kun on tuo piiperö... Ja onnittelut huimasta pudotuksesta noin pienessä ajassa, wau!!!
Omaa napaa jos tuijotellaan, niin edelleen masua juilii silloin tällöin... voip tosin olla ihan normaalia menkka-etiäistäkin, tädin kun pitäisi saapua n. viikon sisään...
-Allu kp20
Villiina kyseli PCO:sta..
Mulla on tosiaan se vaivana ja siinä mielessä rajuna, että..
Moneen vuoteen ei ollut kuukautisia lainkaan, ylipainoa oli n. 30kg, karvankasvua ei (hiukset kyllä kasvoi vahvana mutta ei siis mitään ylimääräistä), akneoireilua ei ollut mutta insuliiniresistenssi löytyy.
Sitten laihdutin 26kg ihan muista syistä. Alamahaan alkoi sattua, hiukset alkoi lähteä ja kroppa ikään kuin heräili hormonitoimintaan. Söin vuoden Diane Novia (joista tuli heti alkuun RUNSAAT 6-7viikon vuodot) ja nyt lopetin ne helmikuussa.
Näyttäisi siltä, että kierto loppuu taas kun en syö pillereitä. Yksi kierto on ollut (49pv) ja toista nyt elellään kolmatta viikkoa. Katsotaan loppuuko ikinä.
Jos kuukautisia ei tule niin mulle luvattiin " lääkitystä" kesä-heinäkuun vaihteessa ja ellei siitkään ole apua niin alkuvuodesta pääsee sitten lapsettomuushoitoihin.
Viikonlopun Aamulehdessä oli ilmoitus, jossa etsittiin halukkaita pareja koeputkihedelmöitykseen/mikroinjektioon, jollain uudella lääkkeellä.
Ilmoittauduttiin tietenkin sinne mutta ainakaan vielä ei ole mitään kuulunut. Ei taidettu sopia niiden hakuehtoihin säännöllisen kuukautiskierron osalta.. ;o)
Välillä tuntuu, että vielä jaksaa hymyilyttää tämä oman kropan temppuilu mutta välillä pääsee itku kun ajattelee, että miksi minä en voi olla normaali?? Kaikki on niin epävarmaa.
Noh.. Ehkäpä olen joskus (pian) kalju ja raskaana..
P Parilla
C Clomilla
O onneen??
t. Raitis
Hobbie: Ei se mitään. Et oo ainoa lahopää. ;)
paaru: En mä vaan tiedä! Noh, mutsi lupas ottaa Teharin nauhalle, mutta äitee asuu Porissa ja me Hesassa joten välimatkaa on kilsa jos toinenkin.
Minä itse: Taas väsyttä kuin viimeistä päivää... ja päätäkin särkee (toinen päivä putkeen). Mulla kun tota kärisvällisyyttä ei juurikaan ole, ajattelin testata ylihuomenna kun kp on 20/26-28. Juu tiedetään, että liian ajoissa mutta kun ei malta!
Allu2006: Points-ohjelmaa voi noudattaa halutessaan kotona, esim. CD-romin avulla tai kirjekurssilla. Painonvartijoiden sivuilta voit tilata itsellesi jomman kumman. Kannattaa tutustua jos kiinnostaa.
Nyt takas dokkari katsomaan...
Tein aiemmin illalla Unistepillä testin ja siihen piirtyi hailakka, mutta ilman tihrustamista näkyvä viiva kontrolliviivan lisäksi. Noh, ajattelin että testaan varan vuoksi uudestaan ja menin apteekkiin ostamaan toisen merkkisen testin, Gravitestin, ja se näytti sitten negaa... :/ Katsoin sitten, jotta kumpi on herkempi ja Unistepissä ei ollut merkintää mutta toi Gravitest reagoi jo ui25HCG eli todella herkkä testi ja se siis näytti sitä negaa...
Ehdin onneton jo miehellekin laittaa hääpäivän kunniaksi uutisia menemään, mutta nyt olo on aika sekava...?!?? Tiedän, että täytyisi rauhallisesti odottaa muutama päivä ja tehdä testi uudestaan, mutta kun tuntuu ettei housuissa pysy!!!
Allu2006, sinuna teksisin vielä yhden testin. Kokeileppa katsoa löytyykö teidän apoteekista acon early detection- merkkinen testi, on halpa ja herkkyys 10. Toi unistep pitäisi olla myös muuistaakseni 25. Toiset testithän saattaa herkkyyksistä huolimatta näyttää raskauden aiemmin kuin toiset. Peukkuja pidän kovasti että kunnon plussan saisit jo seuraavaan testiin!!
Eilinen oli joku alavireisyyspäivä, kävin kyllä lukemassa teidän kuulumisia mutta en saanut itsestäni irti että olisin mitään kirjoitellut. Ajattelin eilen että ei tää yrityskään kuitenkaan tuota toivottua tulosta tässäkään kierrossa=/
Mutta onneksi nyt jo parempi fiilis ja toivonkipinäkin alkaa syttyä=) Vaikka en kovasti uskallaakkaan haaveilla ja toiveita elätellä kun pettymys oli viime kierrossa melkoinen kun haalea plussani muuttui vuodoksi=(
Mutta jotain hyvääkin tästä yrittämisestä on jo nyt seurannut vaikka toivottua lopputulosta ei olekkaan vielä tullut. Meillä seksielämä on parempaa kuin aikoihin, eikä toisaan mitään pakkopullaa ja vauvaseksiä vaan minä alan itse nauttia ja haluta aikaisempaa enemmän eikä varmasti ukkokkaan laita pahakseen=)
Jännää että nyt jo osa testailee ja elelee piinapäiviä ja taas osa, kuten minä, odotellaan vielä ovista. Mukavaahan se on että näin piisaa jännitystä pitkäksi aikaa kun saa muiden puolesta ensin jännäillä=)
Olen aina aikaisemmin kiirehtinyt testailua ja nyt olen ajatellut että en testaisi enne äitienpäivää. Saman viikon lauantaihin mennessä pitäisi tädin taasen saapua jos on tullakseen. Mieli tosin saattaa kummasti muuttua loppukierrossa eli vannomatta paras=D
Meillä vallinnut kaamea flunssakin alkaa vähitellen antaa periksi ja muksutkin alkavat olla paremmassa kunnossa ja yötkin menee jo paremmin. Omatkin voimat alkavat palautua ja jaksaa taas tehdä jotain ylimääräistäkin.
No mutta nyt lahden laittamaan pikkumiehelle purtavaa ja palailen taasen myöhemmin=)
p02p06 kp 7/29-30 yk 5
Hei vaan kaikille tasapuolisesti!!
Yksi uusi haaveilija listautuu...
Meillä entuudestaan yksi tyttö (07/05) ja enkelipoika (03/07)..
Toiveissa olisi vielä ainakin yksi lapsi... näiden kahden ensimmäisen kanssa tulin lähes heti raskaaksi ja nyt kieltämättä pelottaa että näinköhän onnistuu enää yhtä helposti...
Moni varmasti kauhistelee näinkin pikaista vauvakuumeilua perhettämme kohdanneen surun takia... syli on vaan niin kovin tyhjä...
Sippu
Mulla ihan pee fiilis :( Ku ovistesti näyttää vieläkin negaa....No, voihan se tulla vaik huomenna se plussa, mut kyllä mä odotin, että olis jo tänään näkynyt toinenkin viiva, mutta ei :( Mulla viimiset 5 kiertoa ollut 27, 32, 27, 24 ja 23 päivää. Ei mullakaan kovin säännölliset, mutta ennen ei koskaan ole ylittänyt 29 päivää, ja tuo 32 on siis ihan omituinen tapaus. Normaalisti siis on 24-27. Viime kierto kaikista lyhkäsin ikinä, eli 23 päivää. Huoooh, sekavaa :( Ennen esikoistakin mulla oli samanlainen kierto, eli heitteli muutamilla päivillä yleensä ja keskimäärin sitä 26-27 kiertopäivää.
Mä vaan aattelin, et jos olis nytkin tulossa noin 24 päivän kierto, niin ovis olis jo nyt, eikö?
Eipä auta kuin odotella, toivon, että pian olis se ovis.
Kaikille uusille lämpimästi tervetuloa!
Nelliina kp11
Voimia sulle ja miehellesi sinne! *halaus*
Silloin pitää lähteä takavasemmalle palstalta kun siltä tuntuu. Tulet takaisin sitten kun/jos jaksat. Täällä toivotaan kuitenkin parasta sulle ja sun perheelle, muista se. Keskittykää toisiinne nyt ja yrittäkää ainakin välillä unohtaa murheet. Elämä on välillä niin kovin epäreilua. Kyllä onni vielä kääntyy, niin on pakko uskoa. Voimia teille!
- Paaru