Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUI!

20.02.2006 |

Mitä mä täällä teen,apua,kolmas lapsi täytti eilen 1vee ja mä täällä...hui,nyt mä meen äkkiä pois....:):):):):):):):)!!!!MOI

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon roikkunu täällä jo tuosta noin elo-syyskuusta vaiks meillä 1v tulee täyteen vasta torstaina!

Tässä palstassa on varmaan joku magneetti.. ;)

Vierailija
2/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile vauvasta, mutta raskaudesta kylläkin. Ja, meille on sovittu kahden lapsen politiikasta jo naimisiinmennessä, enkä itsekään haluaisi kolmatta. Silti olen täällä... Nainen - outo olento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui,eilen viimeks keskusteltii miehen kanssa että mikä neljäs lapsi ja tultii siihen tuloksee että sit menis uusiks asunto,auto ja uudet hermotki pitäs jostai kehittää ja sit toi rahapuoliki ois hyvä olla pikkasen vakaampi ku nyt...ja..ja...mut silti oon täällä...:)

Vierailija
4/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappas meitä " hullujahan" on täällä useampi!! ;) Meidän poika täytti juuri vasta 6 kk, menkat ei ole alkaneet, eikä toisen yritystä ole tarkoitus aloittaa vielä kuin aikaisintaan vuoden lopussa. Välillä tämä yksikin vauva tuntuu työntäyteisyydessään olevan aivan tarpeeksi. Ja täällä sitä vaan sit kuiteski pyöritään...

Vierailija
5/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tänne vaan vetää. Meillä esikoinen 8 kk+ ja todella huono nukkuja joten toista lasta/raskautta en kyllä tässä vaiheessa jaksaisi. Pakko täällä on silti notkua. :)

Vierailija
6/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa kamala vauva kuume esikoinen on 4, 5 v ja nyt olisi kiva saada toinen mutta mies viellä eri mieltä vauvasta harmi =(