*Tammihaaveilijat vko 16 (16.-22.4)*
Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo edellinen paisui jo aikas pitkäksi ja joku ehdottikin, että olisi hyvä " listautua" aina viikottain ;)
Paljon oli uusia tullut joukkoon, tervetuloa kaikille ja pahoittelut tädin yllättämille sekä tsemppiä uuteen kiertoon -> paljon plussia ++++++++ =)
-cecci- mimmonen mopo sulla on? Itsekin haaveilen vielä jonain päivänä laittavani pärrän uudestaan, ehkä jää kuitenkin haaveen tasolle... Meillä mies on mukana tässäkin haaveilussa, joten jospa sitä joskus kuitenkin...? ;)
Hobbielle onnittelut uudesta asunnosta! Muutitteko paikkakuntaakin samalla?
Villiinalle halauksia, samat katkerat ja kateelliset ajatukset ne täälläkin pyöri muutama vuosi sitten...
Raitiksen ongelmaan en kyllä osaa sanoa mitään... Voisko olla kyseessä ihan vain vähän ärhäkämpi ovulaatio...? Toivottavasti ei vain hiivaa pukkaa päälle, se on tosi ärsyttävää :(
Marie82, sulla on näköjään ihan samanlaisia kipuja/vihlaisuja/kouristuksia/jomotuksia kuin mullakin, mietiskelin tuossa jo aiemmin että voiko olla kaksi ovista yhdessä kierrossa, kun tuntuu kuitenkin vähän liian aikaisilta liittymiskivuilta...? Tsemppiä sullekin ja toivotaan, että laantuu pikkuhiljaa, mulla tänään jo parempi päivä :)
Sofia-77, sinulle annan erittäin suuren halauksen *rutistaa lujaa* Kovia olette kokeneet muutaman viime kuukauden aikana... Joko olette lähteneet tutkimuksiin? Tiedän, ettei se ihan mikään helppo päätös ole, mutta näin kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että kyllä kannatti! Halaukset teille molemmille!
KaHeLiKa: joko saa tätiä onnitella? ;) Tervetuloa mukaan!
Pikkupapulla on sitten kanssa 2006 vauva, meillä syntyi elokuun lopussa :) Hyvin on sulla paino pudonnut, oletko jollain erityisellä dietillä? Itsellä täytyisi kanssa saada vajaa 10kg pois...motivaatio vain loistaa poissaolollaan :(
Jokojolle tsemppiä, miehet on arvaamattomia otuksia!;)
Paaru, onko testaukseen aihetta vai odotteletko kylmän rauhallisesti tädin mahdollista saapumista?
ON: jaa-a, ei mitään uutta. Silloin tällöin vihloo vasemmalta alhaalta ja tuntuu että pöksyyn lorahtaa jotain, vaikkei sinne mitään oikeesti tuu... Mies lähti tossa tunti sitten lentämään Suomeen, oltais kyllä kaikki haluttu lähteä mukaan, mutta ehkä kesällä sitten...? Juu, hokasin myös, että aina aikaisemmin n. viikko ennen menkkojen alkua mulla kipeytyi oikea rinta, mutta tämä oire on ollut poissa nyt synnytyksen jälkeen paitsi että tänään se alkoi :( Eli odottelen tätiä saapuvaksi ens viikonlopulla...
Mukavaa viikonalkua kaikille :)
-Allu kp18
Kommentit (99)
huomenta siskot!
täytyy heti tunnustaa että vein pojan hoitoon vaikka mulla ei tänään olekaan koulua *nolo*
ajattelin pyhittää yhden päivän PITKÄSTÄ aikaa ihan vaan itselleni ja omille menoilleni :D
saa vähän ajatuksia pois tästä kaikesta..
).( kipuilut ovat laantuneet,josko sitten liittyivät ovikseen, tänään huvikseen tein ovistestin ja tuli haaleanvaalea viiva.
tissien arkuuskin on laantumassa joten siltä pohjalta tätiä odotellaan tulevaksi ensviikolla >:I
ja lämmöt laskeneet, eilen vielä 37.0, tänään 36.4.
KAKKA!
aika nopeesti vaan kaikki " oireet" hävis oviksen jälkeen..
ja toivossa eletään vielä, tosin 99,8% varmuudella turhaan..
marie82 kp20/29 yk3
Kiitos Allulle, kun aloitit uuden pinon! Edellinen olikin melkosen pitkä!
p02p06! Pahoitteluni, että tänne jouduit sinäkin. :' (
Ja tervetuloa mukaan samoin kuin kaikki muutkin uudet!
Sofialle pahoittelut minultakin. :' ( Sydän itkee puolestasi.
Marie! Minä päivän sulla olikaan ovis? Noihin sun tän hetkisiin kiertopäiviin nähden tuo lämmönlasku saattais olla kiinnittymisdippi ja näin olle hyvä merkki! =D Toivottavasti lämpösi ovat huomenna taas nousseet!
Tikutteluista oli juttua!
Mä aloitin myös tuon tikutuksen jo kp7 ihan uteliaisuuttani. Sattu olemaan niin paljon tikkuja kaapissa.
Silloin sain tosi vahvan viivan, mutta negan siis silti. Eilen ja tänään viiva on ollu paljon haaleampi, mutta onneks alkaa noita muita ovisoireita ilmaantua. Mulle on käyny näin siis ennenkin, että ensin tulee melkein plussa, sitten se haalistuu kunnes vahva plussa ilmestyy joskus vasta viikon päästä tuosta ekasta melkein plussasta.
Mut eiköhän se tuossa viimeistään parin päivän päästä ilmesty. Nuo clomit kun on tuonu säännöllisesti kp11-13 oviksen. Ja onneks on ukko kotona ja peittojen pöllyttelykin päästiin aloittamaan!
Oikein hyvää viikonalkua kaikille!
piipaa kp9/27 yk21
Onpa taas aika hulppea keli, ainakin täällä Etelä-Suomessa! Kivaa, että saa olla tänäänkin töissä, eikä tartte paljon ulkoilla.. :/
Marie - Oma aika, paras aika.. :) Älä suotta nolostele, et varmasti ole ainoa, joka vie lasta hoitoon vaikka olisi kotona. Itse olen vielä lapseton valitettavasti, mutta uskon, että välillä on ääriraskasta hoitaa esim asioitaan kun on lapsi koko ajan vieressä. Vaikka ihania ovat, mutta... Hauskaa päivää sulle, nauti hiljaisuudesta! :) Äläkä vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kierron osalta, eihän sitä koskaan tiedä!!
po2p06 - Kurjuuden kurjuus! Mutta tervetuloa silti.
piipaa - Aikainen lintu madon nappaa... Hyvä että on mies kotona. ;)
Allu - kiitos uudesta viikkopinosta. Olikin joo aika pitkä rimpsu viime viikkoa. Mutta hyvä niin. Ja kyllä, täällä odotetaan tätiä ihan kylmän rauhallisesti ilman mitään pissitikkuja.
Ketäs vielä...
Ainakin, höh, nyt mä unohdin, että kenellä oli sitä ihmeellistä veristä ovisvuotoa.. No, mä vastailin omistani edellisen viikon ketjuun jo. Käy tsekkaamassa sieltä.
).( sen verran, että täällä tosiaan odotetaan punaista huomiseksi, sitten vihdoin olen virallisesti tammikuisissa. On kyllä totaalisen oireeton olo ollut. Ei viitettä mihinkään suuntaan. Päätä särki menkkamaisesti perjantaina, mutta ei silloin vielä mitään tullut. Tissitkin olivat kipeät viime viikolla, mutta nekin menkkaoireet hävisivät??! Outoa, yleensä se kyllä jatkuu h-hetkeen asti. Noh, alavatsan menkkakivut mulle tuleekin vasta noin 30min ennen veren vuodon alkua, joten ei kai tässä mitään ihmeellistä. Kattellaan...
++++++++-tuulahduksia puhallellen,
Paaru, kp 28/28-29 tms.. en oikein vielä tiedä, on pillereistä niin vähän aikaa..
Kirjotelin äsken piiiitkän tekstin ja sitten Tyllerö 2-v tuli ja kadotti koko tekstin taivaan tuuliin..
Pikaversio siis äskeisestä: Ihanaa että aloitettiin uusi pino. Paljon helpompi jotenkin lukea. Mä en siis oo pitkään aikaan kirjotellut, taustaillut vaan ahkerasti. yritän kovasti harrastaa itsehillintää tän kuumeilun kanssa ja sen verran olen saanut aikaa etten ole lankaan laskenut kiertopäiviä. Menee miten menee. Edellinen kiero kesti siis sen uskomatomat 51 päivää jonka aikana hermot oli aivan riekaleina. Lokakuisen km:n jälkeen kierrot kesti 30-35 päivää ja ennen sitä olivat melkein tunnilleen 28 päivää. Mies ei muutenkaan usko nohin tärppipäiviin lainkaan. Sen mielestä on silkka mahdottomuus että maailmas ihmisiä turvoksiin saakka, jos hedelmöittyminen perustuis vaan muutamaan mahdolliseen päivään.. Että silleen..
Ei meillä kyllä olla pupuiltukaan kovin tiheesti. Onks mun mies tosiaan ainoa mies maailmas jonka silmät ei ala loistamaan kun vaimo yrittää vihjailla (tai ehdottaa suoraan) petipuuhia??????? Emmätajuu!
Kukas se olikaan joka puhui kateudesta muitten vauvauuisia kohtaan? Mun on myös pakko tunnustaa että mulla n vähän samaa vikaa.. Naapurin kans ensin kuumeiltiiin samaan aikaan, aletiin melkeen samaan aikaan oottaan pikkukakkosia ja meillä siis meni kesken. Mä olin kyllä , no aluksi ensin tosi surullinen ja sen jälkeen niin kateellinen pyöristyvälle mahalle monta kuukautta etten voinut kun äkkiä vaan morjestaa pihalla.. Nyt on sit sekin tunnustettu. Nyt oon jo päässyt yli omasta typeryydestäni ja koittanut auttaa mahdollisimman paljon ja ollut tässä loppuodotuksessa ihan oikeasti mukana.
Nyt täytyy lopetella kun tääkin piti vaan olla tosiaan ihan pikaversio.. Tyllerön kans lähdetään varmaan pihahommiin kun tälläsiä ihania (vapaa)päiviä ei voi hukata sisällä pyörimiseen!
Hyvä alkanutta viikkoa vaan kaikille!
-Nojanda
Että missäs kaukana te asuittekaan?
Ja älä nyt ihan kokonaan toivosta luovu, kaikki on mahdollista.. Voisihan tuo vihlontakin jotain oireilla.. jos nyt haluaa toiveikas olla.. .. ja mistä noita tissikipuja tietää! Ihmiskeho on outo.
Tsemppiä!
Olen ollut viikon verran nettipimennossa, kun meillä on vieraita kyläilemässä. Nyt ovat hetken poissa, ja pääsin pinoutumaan=D. Lähtevät torstaina pois.
Kyllä huomaa, että aika menee nopeasti, kun on koko ajan jotain toimintaa, eikä ehdi miettiä kiertoa. Tänään havahduin siihen, että onkin jo kp 22/29, joten piinailut alkaa kohta. Oireita ei ole yhtään. En kyllä ole ehtinyt omaa kroppaa ja sen toimintoja paljon miettiä. Mariellakin taisi kierto olla suht samassa vaiheessa.
Mulla oli ovis kivuista ja limoista päätellen kp 12 (en ole tikutellut). Ensi viikon alussa voisi jo testata, jos ei täti yllätä! Tosin täti ilmoittelee luultavasti tulostaan jo viikonlopun aikana, mulla kun on tuhruvuotoa aina ennen varsinaisia menkkoja.
Aurinkoista maanantaita kaikille!!!
Luna
Mä just tein ovistestin, kolmas testipäivä menossa ja nega taas tuli. Mä siis tilasin netistä noita testejä, ADVANCE ovulaatiotestejä. Onkos jollain muulla samoja? Mä olin ihan hämmästynyt kuin pieniä ne on!!! Mulle on tullut vain 1 viiva siihen testiin, sitten kun olis plussaa, niin siihen viereen tulee samanlainen viiva???
Toivottavasti pian saisin plussan, niin tiedän, että ovuloin, mä en kropassani tunne sitä millään tavalla.
Mulla nenä tukossa ja esikkokin räkäinen. Onneks viime yönä nukkui hyvin, kun viikonloppuna yöt oli itkuisia. Silti mua väsyttää, pitäs mennä itsekin päikkäreille. Aamulla ulkoiltiin, mutta vain tunti, kun tytöllä oli kakat housussa, jee jee.
Kaikille meille toivon ovisplussia ja niitä raskausplussia varsinkin!!!
MARIE82 ja LUNA pääsevät ekana plussaamaan, peukkuja!!!
Nyt tahdon kyllä jotain ruokaa ja sit levolle. Heiiiiips!
Nelliina kp 9/23-27 yk4
Kiva, kun on uus pinkka, edellinen oli jo niin pitkä.
Mukavaa, kun on paljon tammivauvasta kuumeilevia :) Toivotaan paljon + + + + + + !!!
Haluksia niille, joille täti tullut kylään (((( ))))
Täällä odotellaan, että täti lähtisi, varmaan huomena tai keskiviikkona. Inhottavaa, kun täti on aina niin pitkään 7-8 päivää. Loppu viikosta sitä pääsis sita papua puuhamaan ;)
Isompi neiti nukkuukin tuolla parvekkeella, on vaan aika kuuma siellä nukkua. Sisälle ei suostu päiväunia nukkumaan.. Mitenköhän neidon saisi oppimaan, että sisälläkin voi päikyt nukkua.
kp 6/27-28 yk 1
Henkinen kotini on nyt myös fyysinen kotini. Tuli tuo täti viemään vihdoin haaveet jouluvauvasta pois ja nyt olen virallisesti tammitoiveissa.
Tätähän tässä on odoteltu jo pari viikkoa, kun tiesin että meni parhaat päivät tässä kierrossa " hukkaan" . En siis tipahtanut korkealta, lähinnä olen vain odottanut tätä päivää, että pääsisi uuteen kiertoon. Eli JEE, TÄTI TULI!! ;) Nyt uusi ponsi päällä ja uusi solu toivottavasti kehittymässä!
Nojanda - no et oo ainoa, jonka mies ei heti orhena sänkyyn kampea kun vähän kulmia kurtistaa. Mut en jaksa ottaa siitä itseeni, eihän tuo aina itseäkään innosta, jos mies vonkaa. Eli taitavat olla ihmisiä nuo miehetkin.. Mutta parhainta onnea meille molemmille näihin tammihaaveisiin, että osuisi himot ja solut kohdilleen! ;)
Nelliina - pikaista paranemista!
Ja taas töiden pariin...
-Paaru kp1/27-29, yk3
piipaa: mun ovis oli tikkujen mukaan tossa kp15-16,joten voiskohan olla sit merkki kiinnittymisestä, tai siis TOTTAKAI se on ;D
mä oon nyt taas ihan varmasti plussaamassa, joten siihen asti jännätään jos/kun täti ilmaantuu.
IHANA ilma, nyt kaikki ulkoilemaan!
täytyy kohtapuoliin hakea poika hoidosta, on jo melkein ikävä ;)
*vapaapäivän viettänyt ja näinollen rentoutunut* marie :D
Hei, upea sää ainakin täälläpäin Suomea mis me ollaan! Lapsosten kanssa menikin koko päivä ulkona, nyt ovat torkkumassa päikkäreitä ja sit vielä lisää ulkoilua ja pyöräilyä. Siivoilla piti tänään mutta saakoon jäädä tuonnemmaksi, odotellaan vaikka huonoa keliä kun joutuu pakostakin olla sisällä.
Myös minä tilasin ovistestejä tuolta kotitestit-sivuilta. En olekaan tikuttanut ovikseja muutoin kuin hoitojen aikana aikoinaan muutamia ketoja. Nyt ajattelin kokeilla kotona itse muutamien kiertojen ajan että ovuloinkohan ollenkaan!? Ja kyllä se plus pärähti testiin kp16 kun ajattelinkin sen olevan. Mutta mulla myös sellaista tuhmutusta useampi päivä aina ennen menkkoja joten voipi olla tätä keltarauhasen vajaatoimintaa kuitenkin. Kun eihän tuo raskaus ole alkanutkaan vaikka yritystä on jo vaikka kuinka kauan, taas...
Mutta siis, tikuttelen nyt oviksia ja katsotaan jos syksyllä sit taas hoitojen kautta jos ei nyt luomusti ala. Eipä tässä hätä sinällään, kun kaksi maailman ihaninta lasta jo satu!
Kaikille plussatuulia!
Miuku-79 kp 19/30 yk vaikka ja kuinka mones...
Marie- Mullakin kävi mielessä että josko se on kiinnittymivuotoa sulla, ja jollain muullakin ehkä sellaista oli. Toivotaan!!
Paarulle plussapuhureita ja tädinkarkotusta tammikiertoon! Mahtava asenne sulla! Itse olen ollut liian optimistinen oireineni ja tuppaan uskoa pienimpäänkin mahdollisuuteen ja sit tiputaan.
Sofialle kovasti tsempityksiä, teitä on elämä koetellut.
ON: Muutettiin Helsingin sisällä kantakaupungissa, vaikka olisikin minusta hamassa tulevaisuudessa kiva muuttaa rauhallisempaan miljööseen.. Mutta vielä lapsettomana täällä on ihan hauskaa.
Jos ovisplussa on plussa vaan vahvempana kuin kontrolli mitä ohjeetkin sanoo, on kait uskottava ettei mulla sit ollut ovista täs kierrossa ellen sit missannut sitä epäsäännöllisten tikuttelujen vuoks. Ja huom huom mitä jos niissäkin on herkkyydessä eroja *yrittää vielä herätellä toiveita*. Ei mitään oireita ja lämmöt 37,2.
Hobbie kp 20/28
Juuri palasimme piiperön kanssa koululta kotiin, kansainvälinen ryhmämme kokooontui ensimmäistä kertaa:) Kaikki olivat jo ennestään tuttuja syystä tai toisesta, mutta kiva oli kuitenkin päästä lärsyilemään niitä näitä =) Niin, mullahan on kaksi vanhempaa (-93 ja -95) edellisestä liitosta, jotka käyvät täällä jenkkikoulua ja siellä olen sitten vapaaehtoisena häärännyt vähän sitä sun tätä alusta asti eli reilut pari vuotta! Paarulle vielä tarkennuksena että Brasiliassa asumme :)
Eipä muuta, laskeskelin, että taitaa vapun tienoilla olla ensimmäiset testaajat touhuissa =) Kun vain tulis niitä plussia ja paljon!!!
Omaa napaa, viikon päästä pääsisi piinailemaan, mikäli täti ei ehdi ennen sitä! Edelliset kierrot olleet tänä vuonna 29, 26, 30 ja 28 päivää eli ei mitenkään kovin säännölliset :/
-viikkoleski Allu kp19
Olenkin tässä taustaillut pitkän aikaa ja ajattelin hiukan aktivoitua kirjottajanakin. Pitkä oli tuo edellinen pino joten allulle kiitos uuden alottamisesta, näin on helpompi pysyä mukana.
Marielle: Rentouttavaa vapaapäivää, vaikka tähän aikaan taitaa jo teillä olla poika kotosalla, mutta toivottavasti sait nauttia päivästä.
Paarulle pitäis varmaan sanoa et pahoittelut tätskästä, mutta toisaalta varmasti mukaa et tuli, jotta pääsette uuteen yritykseen.
Allu: mietinkin et missä päin maailmaa asutte, mutta että siellä kaukana :) Varmaan erilaista kuin täällä kotisuomessa. Ookko jo kauan siellä asustellu?
piipaalle tsemppiä oviksen tikuttamiseen, ahkerasti vaan peittoja pöllyttelemään.
Luna pääsee jo piinailemaan :) *bd*
Nellina: tsemppiä oviksen tikuttamiseen, eiköhän se plussa sieltä tikkuun vielä tuu :)
Miuku: toivottavasti tulis pikaisesti se luomu plussa ettei mihinkään hoitoihin tarvitsisi lähteä, tsemppiä
ON: tätskä on poissa ja hiukan harjoteltu. Meille tulee vaan tähän väliin ikävä viikon tauko, ku ollaan molemmat omilla reissuilla. Tosin mulla on kohtalaisen pitkät kierrot niin toivossa elän että oviskin sattuis niihin aikoihin kun ollaan molemmat palattu. En jaksa ottaa ovistikkuja mukaan joten taidan harrastaa tikuttelua vasta sitten kun palaan kotia ja tietenkin ahkerasti houkutella miestä peittoja heiluttelemaan.
Aurinkoista viikkoa :)
-Sara-Maria kp 9/33-46-
Heipat kaikille!
Mun kuulumiset menee ihan oman navan puolelle tällä kertaa...
Oltiin viime viikko reissussa, joten nettisurffailu jäi vähän vähemmälle... Onneksi lomaviikko kuitenkin sattui kuukauden parhaille päiville (pesun laskelman mukaan 13.-18.4.) ja lomatunnelmissa oli kiva viettää isännän kanssa laatuaikaa jokseenkin usein :)
Olen myös ekaa kertaa tutustunut ovistestien ihmeelliseen maailmaan. Vielä en ole niistä tosin varmaa plussaa saanut. En myöskään ole koskaan huomannut potevani minkäänlaisia ovis-oireita. Nyt on kp 15 menossa ja vähän ihmetyttää näinkö sitä ovista olikaan/on tulossakaan...Onhan se peittojen pöllyttely ihan kivaa muutenkin, mutta harmi jos ei vauva-haaveet tärpänneet.
Kovasti ekaa yhteistä lasta toivotaan, minulla on -00 tyttö edellisestä liitosta ja silloin tärppi kävi heti.
Onnea kaikille tähän kiertoon!
Kiitoksia joo uuden pinon aloittelusta. Mäkin olen ollut pimennossa viikon kun täti oli kylässä ja mieli maassa, mutta nyt on voimaa taas jakovasti toivotaan, että ekalla tärppäis. Mun oviksen pitäis kohta ollakin, joten viikonlopussa/loppuna ei ole ainakaan tekemisen puutetta ;)
Marie:Olikohan nimim. oikein? Toivotaan Sulle +-tuutlia. Taitaisit olla ensimmäinen meidän porukasta jos en ihan väärässä ole.
Kiitoksia mun edelliseen vastanneille, sain lohtua ja uskoa, että ekalla tosiaan voi tärpätä. Onko tässä pärukassa paljon allergikkoja? Itse ole ERITTÄIN allerginen ja tiedustelisinkin, että miten teillä jo synnyttäneillä on raskausaika sujunut allergioiden kanssa? Onko oireet helpottunett/vaikeutuneet raskauden jälkeen?
Toinen asia joka mua on tässä mietityttänyt on, että milloin olette huomanneet ensimmäiset oireet raskautumisesta vai oletteko jälkikäteen tajunneet ne? Sori taitaa olla hiukkasen vaikeita, mutta kun sitä pyörittelee kaikkia ihme ajatuksia sen vauvan toivossa. Alan myös pikkuhiljaa ymmärtää oikeasti tuon piinaviikot- sanan merkityksen. Kauhulla odotan...
Oikein paljon +-onnea kaikille! Nautitaan myös ilmoista, aurinkokin hymyilee meille!
kiitos kaikille tuesta ja tsempistä, olette ihania! Lyhyeksi jäi kuitenkin tuttavuus... Mies on ottanut kaiken tapahtuneen kovin raskaasti, ja nyt olemme siinä tilanteessa, että vauvahaavet on työnnetty taka-alalle. Vko:n loppu on mennyt itkiessä ja puhuessa, itkiessä ja itkiessä :' (
Rakastan miestäni yli kaiken, enkä halua häntä painostaa. Yhdessähän tässä ollaan ja kuljetaan. Nyt kyllä tuntuu kamalan pahalta, ihan kuin olis elämältä tarkoitus viety. Yli vuosi ollaan toivottu vauvaa, odotettu ja petytty vuoron perään. Kaikelle on kai tarkoitus, ja nyt mun on odotettava ja selvitettävä, mikä onkaan tämän kaiken tarkoitus.
En oikein vielä ole edes tajunnut asiaa, siis sitä, etten voi enää toivoa, kuumeilla, piinailla, tuhlata rahaa testeihin... sitä se on nyt paljolti ollut. Voi sentään. Miksi elämä on välillä niin vaikeaa??
Mun on pakko jättää nyt palstailut, oman mielenterveyden vuoksi. Teille kaikille toivon ihanaisia tammivauveleita, jajos ei tammi, niin helmi :) Jaksakaa hyvin, ja rakastakaa toisianne! Olette ihania :' )
Kovin vaikeaa tämä jäähyväisten jättö, mutta nyt on aika poistua..
Rakkaudella Sofia
Kiitokset myös täältä uuden pinon aloituksesta, edellinen olikin jo pitkä. meitä onkin niin paljon että melkein vaikee kommentoida, siispä omaa napaa vaan. Luin kyllä kaikkien kuulumiset. :)
Täällä menossa kp3, viime kierrosta tulikin aika pitkä, 41 päivää. Mietin vaan että onkohan mullakin jotain keltarauhasen vajaatoimintaa, kun nykyisin aina tuhruttaa pari päivää ennen kuin vuoto alkaa. Menkat on muutenkin oudon niukat ja epäsäännölliset.
Monet olikin tilanneet ovistikkuja, pitäisi itsekin tilata muutama tikkunen, ei osaa enää ilmankaan olla.
Nyt pitääkin lopetella, hyvää yötä ja +++-tuulia!
susumint kp 3/33-41
halaus täältä vaikkei me " tunnetakaan" ! Uskon että vielä tulee aika kun saat taas kuumeilla ja piinailla ja tietenkin plussata. Koita jaksaa!
Tammivauvaa tahtoisin mukaanne kuumeilemaan...=)
Minäkin taas pinoudun muutaman päivän hiljaiselon jälkeen. Tipuin joulukuisista kovaa ja korkeelta muutaman haamun ja haalean plussan muuttuessa vuodoksi=(
Mutta eipä sitä auta jäädä liikaa miettimään ja nyt ovisaikoja odottelen innolla=) Viides yrityskierto lähti siis käyntiin.
Mulla tosin ovikseen on vielä pari viikkoa mutta onneksi on aivan ihania ilmoja niin saapi muuta ajateltavaa kun ulkoilee lasten kanssa ja tekee pihatöitä.
Meillä siis kaksi lasta, 4,5vee ja 10,5kk, kolmas on saanut luvan tulla jo aikoja sitten, sillä kuopuksen syntymän jälkeen ei ehkäisyä ole käytetty. Tosin kuukautiset alkoivat vasta joulukuussa synnytyksen jälkeen. Imetän toki edelleen pari kertaa yön aikana ja siitäkin vähitellen pitäisi luopua.
Sofialle vielä tännekkin pahoittelut, vielä joukukuistenkin pinossa saman asian tiimoilta. Toivon sydämestäni että teitä onnistaisi tässä kierrossa ja pikkuinen pysyisi tammikuuhun saakka kyydissä, olisitte sen jo tedella ansainneet kaiken kokemanne jälkeen!
KaHeLiKa jäi mieleeni, olemme nimittäin samalta seudulta, hyvin saman ikäsiä ja meilläkin kolmatta toivotaan=)
Nyt täytyy mennä laittamaan lapsille aamupalaa, palailen myöhemmin. Oikein hyvää alkanutta viikkoa!
p02p06 kp5/28-31 ja yk 5