Miksi joka jumalan juhlissa on mokkapaloja?
Ettekö te muuta keksi? Yleensä ne ovat vielä kuivia.
Kommentit (65)
Helppoa ja hyvää. Kuivakakku olisi helpompi tosin
En ole nähnyt Brahman, Šivan ja Višnun juhlissa?
En ole koskaan ollut jumalien jumissa niin enpä tiennyt tätäkään. Voisin kyllä joskus mennä jos joku kutsuisi, kuulostaa mukavalta.
Koska ne on hyviä. Älä syö niitä, jos et pidä niistä.
Koska ihmiset ilmeisesti tykkäävät niistä? Eilenkin kahvilassa nuoriso otti mokkapaloja vitriinistä vaikka tietenkin muutakin olisi ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut jumalien jumissa niin enpä tiennyt tätäkään. Voisin kyllä joskus mennä jos joku kutsuisi, kuulostaa mukavalta.
Ne on vasta orgioita! Apollonilla on yleensä kovat pippalot!
Siksi koska mokkapala on hyvä pala
Mokkapaloja? Niistä en tykkää yhtään. Masaliisat on paljon parempia 🍰
Oletko ap nähnyt ehtoollisella tarjottavan muuta kuin öylättiä? Ei minulle ainakaan ripille päästessä pappi mitään mokkapalaa tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Zeuksen juhlissakin?
Papit ja papittaret tykkäävät syödä mokkapaloja kahvikupposen kanssa.
Jumalien juhlista en tiedä, mutta minun mielestäni mokkapalat kuulu juhliin. Siksi en niitä itse juhlissani tarjoa.
Mutta ethän sinä minun juhliini tule, vaikka kutsuisin. Eivät ihmiset yleensä.
Ai niinku jossain lasten synttäreillä?
Mokkapalojen pitää olla kosteita kuten mutakakku tai brownie
En ole ollut koskaan minkään jumalan juhlissa, niin en tiedä mitä niissä tarjotaan.
Mutta usein teen mokkapaloja. Helpot tehdä. Aina onnistuu jos ei onnistu polttamaan. Samalla vaivalla saa paljon. Voi leikata isoiksi paloiksi tai pieniksi paloiksi. Jokaisen emännän mokkapalat maistuu vähän erilaiselta, ja makua voi vähän muunnella samoin kuin päälitöhnän makua ja väriä, ja erilaisia strösseleitä tms.
Suomalaisten perusjuhlat on että voileipäkakkua, mokkapaloja ja juhlamokkaa. Ihan sama mitkä juhlat on kyseessä, niin noilla mennään.
Zeuksen juhlissakin?