Suurin syy sille miksi ihmiset eivät käy kuntosaleilla
Se porukka siellä on totaalisen kusipäistä sakkia joiden kanssa kukaan ei halua olla missään tekemisissä, ja vielä maksaa siitä vetutuksesta.
Kommentit (149)
Kyllähän suurin syy, miksi meillä jo nelikymppiset naiset ja miehet ovat pullataikinaa on pelkkä laiskuus. Sitten hajoavat paikat kun kroppaa ei kuormiteta.
EN juurikaan itsekään pidä salilla käymisestä, mutta käyn silti koska kroppa ovi paremmin ja jaksaa pidempään.
Onneksi omalla salilla ihan järkevää ns. normaalia sakkia. Käyn vielä aamuisin niin ei siellä ole kuin muutama tyyppi samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisten hikeä laitteissa.
hikisissä kahvoissa muhii syyliä, sieniä, syyhyä ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tavallinen tallaaja?
Minä olen 57 vuotias nainen , jolla on kaunis ja urheilullinen vartalo, kiitos kuntosalin.
Onko tavallisella tallaajalla niin vähän aikaa ja rahaa ettei kolmena päivänä viikossa voi hoitaa kehoaan?
Olen omasta mielestäni tavallinen, mutta harrastan kielten opiskelua ja kuntosalia työn ohella
Kaunotar57v
Lähisuvun vanhus on 98-vuotias. Hän ei ole käynyt koskaan kuntosalilla ja liikkuu yhä ketterästi ja asuu yksin omassa kodissaan.
Oman lähisuvun seniori alkoi käydä salilla 78-vuotiaana ja huomasi itsekin merkittävän parantumisen toimintakyvyssään.
Vierailija kirjoitti:
En käy siksi, koska se on hurjan tylsää. Hyötyliikunta kiinnostaa enemmän.
Joo, kävelemällä saakin vahvan selän 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kallista, tylsää ja sinne on pitkä matka kävellä varsinkin pimeällä ja talvipakkasella. Ennemmin kävelen, juoksen, tanssin ja ostin kotiin crosstrainerin. Kaikki muu ilmaista, paitsi viimeisin maksoi satasen. Halvempaa kuin puoli vuotta salilla.
Minun kk jäsenyys on 23e. Kun käyn 2-3 krt / vko ei hinta käynnille ole paha. Ainakin näillä keleillä mukavampi liikkua hyvissä sisätiloissa.
Suurin syy, että ihmiset eivät käy salilla on se, että sohvalla lököily ja Netflix on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy siksi, koska se on hurjan tylsää. Hyötyliikunta kiinnostaa enemmän.
Joo, kävelemällä saakin vahvan selän 🤣
Laitapa selkääsi reppu, jossa on parinkymmenen kilon edestä tavaraa. Tee tuota muutama kerta viikossa useamman kilometrin verran kerrallaan. Tosin sinulle saattaa tulla parku jo yhden viikon jälkeen.
No minä teen fyysistä maataloustyötä. Jonkin verran käytän koneita, mutta ihan oikeaa fyysistä työtä on hyvin paljon. Monen maatilan olot ovat suoraan 40-50 vuoden takaista.
Lypsytyötä putkilypsykoneella, eli kyykkyä ja kurottelua yhteen pötköön 1-2 tuntia yhteen menoon kahdesti päivässä, joissain paikoissa lypsimet vielä kannetaan lehmältä toiselle eikä ole työtä helpottavia kiskoja. Kolaamista, lapiointia, talikointia, kottikärräämistä, heinäpaalien ja purupaalien kantamista, pikaspurtteja varsinkin keväisin ja kesäisin kun lehmiä laidunnetaan ja joku meinaa karata. Välillä venyttelen paikkoja ja sitten mennään taas.
En käy kuntosalilla. En enää työpäivän jälkeen jaksa ja inhottaa se haju ja möykkä ja muut ihmiset siellä. Töissä on meluisaa niin haluan edes osan hereilläoloajasta nauttia hiljaisuudesta.