Aikuinen nainen! Jos et pidä toisesta naisesta, miten tuot sen esille?
Ja miksi et yleensä pidä toisesta naisesta?
Itse en yleensä pidä naisista, jotka eivät suorita työtehtäviään riittävän hyvin, tai joilla on heikommat sosiaaliset taidot.
Kommentit (81)
Minusta voi käyttäytyä sivistyneesti, vaikka ei niin pidäkään jostain. En juorua, en kiusaa, en levittele mitään ihme juttua. Olen ehkä hiljainen ihmisen seurassa, joka on liian erilainen. En anna tunteen näkyä, mutta se näkyy minusta, koska olen melkoisen kykenemätön teeskentelemään. Inhoan kaikenlaista juonimista ja kieroilua, sellainen ei ole eettisesti oikein. Niinpä vaan möllötän ja olen hiljaisempi. Tosi äänekkäät ja dominoivat ihmiset saavat minut helposti vetäytymään.
Pahansuopaisuus on yllättävän yleistä ja myös aikuiset haluavat leikkiä hiekkalaatikolla ja huudella toiselleen "en oo sun kanssa" ja etsitään toisesta etsimällä heikkouksia, mistä saakin sitten syyn arvostella, kuten aloituksessa työn suorittaminen.
Onhan se tuokin tapa, pönkittäjä omaa egoa ja saada pikkuisen mielihyvää ja iloa elämäänsä.
Ja tämä palsta on täynnä näitä anoppi juttuja, jossa miniä on täydellisyyden perikuva.
Vältän hänen seuraansa. Minusta ei ole mitään järkeä tuoda asiaa esille sen kummemmin. Ei ole toisen ihmisen ongelma, jos sinä et pidä hänestä.
Alan olla niin vanha että enntaida enää mitenkään peitellä. En pidä ihmisistä (miehistä tai naisista), jotka eivät tee sovittuja asioita, osaa työtään vuosienkaan jälkeen tai valehtelevat. Voipi olla että annan kuulua sitten, toki menemättä henkilökohtaisuuksiin. Virheitä tekee jokainen, mutta mitäs ei pidä peitellä, pitää kysyä jos ei osaa tai tiedä. Päteminen ja peittely vit uttaa eniten.
Minusta ei tarvitse tykätä, en tarvitse kenenkään hyväksyntää.
Jos en pidä jostain henkilöstä. En vietä aikaa hänen seurassaan mikäli ei ole pakko. Pakolliset asiat (esim. työtehtävät) hoidetaan asiallisesti, mutta huokaisen helpotuksesta kun asiat on hoidettu, eikä tarvitse enää viettää aikaa toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kertoo vain henkilön narsistisesta piirteestä, ei mistään sosiaalista taidoista. Ja myös peruskäytöstavat ja hienotunteisuus on jäänyt jo lapsena oppimatta, kun on henkinen tarve siirtää henkilö ryhmän ulkopuolella ja itse tuntea ylemmyyttä ja paremmuutta.
Ryhmään voi päästä sisäpuolelle, jos osaa vähän hillitä vittumaisuuttaan.
Kuka edes haluaa kuulua tuollaiseen ryhmään? Elämä on paljon antoisampaa ja iloa antavaa, jos kulkee avoimin mielin ja tulee kaikkien kanssa toimeen.
Eino Leino "Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista".
Miksi se pitäisi tuoda esille tälle itselleen, siihen aina jokin syy, mutta en koeta alkaa muuttamaan ketään ja jossakin työssä tai harrastuksessa kuuluu siihen kuvioon jolloin on vain siedettävä, jaloillaan voi äänestää suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kertoo vain henkilön narsistisesta piirteestä, ei mistään sosiaalista taidoista. Ja myös peruskäytöstavat ja hienotunteisuus on jäänyt jo lapsena oppimatta, kun on henkinen tarve siirtää henkilö ryhmän ulkopuolella ja itse tuntea ylemmyyttä ja paremmuutta.
Ryhmään voi päästä sisäpuolelle, jos osaa vähän hillitä vittumaisuuttaan.
Kuka edes haluaa kuulua tuollaiseen ryhmään? Elämä on paljon antoisampaa ja iloa antavaa, jos kulkee avoimin mielin ja tulee kaikkien kanssa toimeen.
Eino Leino "Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista".
Miksi pitäisi tulla toimeen ilkeiden ihmisten kanssa? Minä sorsin mieluummin ihmistä joka aiheuttaa minulle pahaa mieltä, kuin pilaan päiväni tietoisesti.
En tuo sitä julki ja kohtelen häntä ystävällisesti kuten kohtelen kaikkia muitakin.
En mitenkään. Niin sivistyneet ihmiset toimivat. Olen yhtä asiallinen ja ystävällinen kuin kaikille muillekin, mutta välttelen olemasta tekemisissä ja olen viileän etäinen. En itse ota kontaktia, olen vähäsanaien jos on pakko olla tekemisissä.
Riippuu tilanteesta. Harrastuksissa tm. vapaa-ajalla välttelen epämieluisia ihmisiä mahdollisuuksien mukaan.
Töissä ei voi vältellä, joten pyrin tulemaan hyvin toimeen heidän kanssa. Näillä naisilla on minun mielestä narsistisia piirteitä ja on turvallisinta pitää heidät sopivalla etäisyydellä, ei liian lähellä, ei liian kaukana.
Täytyy vaan toivoa, että mikroilmeet ei paljasta liian hyvin todellisia tunteita.
En vietä aikaani ikävien ihmisten seurassa ja jos joku on minulle ilkeä tuon asian esille kyseisen henkilö kanssa, että hänen käytöksensä ei ole hyväksyttävää.
En noteeraa mitenkään yhdentekevää tai vastenmielistä tyyppiä oli se mies tai nainen.
Mä en lähtökohtaisesti pidä ihmisistä, ja yritän olla tuomatta sitä esille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi tuoda julki? Kaikista ei voi pitää, mutta voi heidän kanssaan silti tulla toimeen ja kohdella asiallisesti.
Eräs minua inhoava on asiallinen kun muita on paikalla, ja kahden kesken aivan sanoinkuvaamaton hirviö.
Eikä yhtä ainoaa syytä inhota.
Olet itse ihan vi tun rasittava tyyppi.