Aikuinen nainen! Jos et pidä toisesta naisesta, miten tuot sen esille?
Ja miksi et yleensä pidä toisesta naisesta?
Itse en yleensä pidä naisista, jotka eivät suorita työtehtäviään riittävän hyvin, tai joilla on heikommat sosiaaliset taidot.
Kommentit (34)
Aikuisilla naisilla yleinen syy, miksi ei pidä jostain toisesta naisesta on kateus. :D
Vältän sellaisten seuraa, joiden parissa en viihdy, sukupuolesta riippumatta.
Joskus on työpaikalla pakko olla jossain tilanteissa sellaisten ihmisten parissa, joiden kanssa en vapaa-ajalla viettäisi hetkeäkään. Toki osaan aikuisena hoitaa nämä tilanteet kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla naisilla yleinen syy, miksi ei pidä jostain toisesta naisesta on kateus. :D
Sä et edes tunne yhtään naista.
Ei aikuinen ihminen tuo esiin tuollaisia asioita. Esim. työpaikalla on pakko tulla toimeen kaikkien kanssa, vaikka ei henkilökohtaisesti tykkäisikään.
Vapaa-ajalla en ole tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joista en pidä, mutta heitäkin kohtelen asiallisesti jos esim. tulee kadulla vastaan. Moikkaan ja jatkan matkaa.
Melkein kaikkien naisten kanssa kyllä tulee toimeen. Meidät kasvatetaan sillein sosiaalisiksi.
Jos en pidä jostain ihmisestä, en tuo sitä julki mitenkään. Ajattelen, että nyt vain tunnen näin ja voin tuntea toisin vaikka jo huomenna.
Jos taas jonkun ihmisen esim. työkaveri käyttäytyy niin, ettei se ole oikein jollain mittarilla, saatan ottaa sen hänen kanssaan puheeksi tyyliin "ootko huomannu, että kun on tilanne x, saatat toimia y?"
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä toisella naisella on:
-isommat rinnat
-paremmat käytöstavat
-kauniimpi naama
...
niin teen kaikkeni hänen savustamiseksi työpaikalta.
Missä sinä olet töissä, jos näet minkäkokoisia rintoja toisilla on? Esim. minulla on perus-B kokoiset tissit, mutta käytän topattuja liivejä ja kaikki sanovat aina "hänkin oli tuollainen rintava ihminen kuin sinä...", "sulla kun tuota rintavarustusta löytyy..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi tuoda julki? Kaikista ei voi pitää, mutta voi heidän kanssaan silti tulla toimeen ja kohdella asiallisesti.
mutta entä jos se vastapuoli ei ole asiallinen? Jaksatko silti pysy itse asiallisena?
Viisaampi väistää.
Ei mulla ole erityisemmin sellaisia joista en yhtään pidä. On eri asia olla pitämättä joistakin toimintatavoista tai mielipiteistä kuin koko ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi kadehtia ihmistä, joka puhuu pahaa kaikista muista selän takana? En todellakaan haluaisi olla yhtä ankea tapaus.
En tuo esille mitenkään, mutta mahdollisuuksien mukaan vältän tapaamasta.
En pidä ihmisistä, jotka ovat ilkeitä, itseään täynnä, snobeja tai liian tungettelevia. Sukupuolella ei ole asiaan mitään vaikutusta.
Tämä on ehdottomasti aikuisin tapa toimia.