Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen! Jos et pidä toisesta naisesta, miten tuot sen esille?

Vierailija
26.10.2025 |

Ja miksi et yleensä pidä toisesta naisesta?

Itse en yleensä pidä naisista, jotka eivät suorita työtehtäviään riittävän hyvin, tai joilla on heikommat sosiaaliset taidot.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole tekemisissä sellaisten kanssa kuin pakollisen. Yhtä maailman ilkeintä ja masentavinta noita-akkaa välttelen enkä puhu hänelle mitään, vaikka olisikin samassa tilassa. 

Vierailija
42/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisilla naisilla yleinen syy, miksi ei pidä jostain toisesta naisesta on kateus. :D

En kyllä ole yhtään kateellinen naiselle jota inhoan. Hän on minua 20 vuotta vanhempi, huonossa avioliitossa jumissa varmaan kokonloppuelämänsä, ilkeä, voi huonosti ja purkaa sitä viattomiin. Näyttääkin ihan kamalalta. Jos jotakin, niin pidän häntä varoittavana esimerkkinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisilla naisilla yleinen syy, miksi ei pidä jostain toisesta naisesta on kateus. :D

En kyllä ole yhtään kateellinen naiselle jota inhoan. Hän on minua 20 vuotta vanhempi, huonossa avioliitossa jumissa varmaan kokonloppuelämänsä, ilkeä, voi huonosti ja purkaa sitä viattomiin. Näyttääkin ihan kamalalta. Jos jotakin, niin pidän häntä varoittavana esimerkkinä. 

Niinpä. Mistä ihmeestä minä taas olisin kateellinen 78-vuotiaalle tädilleni? 

Vierailija
44/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei yleensä heti pidetä. Koska en kerro työtäni ja olen vaatimattoman oloinen ja sosiaalisesti kömpelö. Siksi tiedän. 

Jotkut naiset ovat arvostelleet pukeutumistani tai muuten ulkonäköäni ja sen huolimattomuutta. Nimenomaan naiset. Tai sitten alkaa korostus omasta urastaan ja työstään. Ylikorostus ja itsensä nostaminen. Kuvittelevat olevansa parempia. 

Vierailija
45/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Sehän on juuri niitä sosiaaliataitoja tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. 

Jokaisella meistä on omat vahvuudet ja heikkoudet. 

Vierailija
46/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei yleensä heti pidetä. Koska en kerro työtäni ja olen vaatimattoman oloinen ja sosiaalisesti kömpelö. Siksi tiedän. 

Jotkut naiset ovat arvostelleet pukeutumistani tai muuten ulkonäköäni ja sen huolimattomuutta. Nimenomaan naiset. Tai sitten alkaa korostus omasta urastaan ja työstään. Ylikorostus ja itsensä nostaminen. Kuvittelevat olevansa parempia. 

Jotkut ihanat ovat intuitiivisia ja näkevät tuon yli ja tutustuvat. Sitten minusta paljastuu helmikaveri. 

Vierailija
47/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ei tuo sitä julki.

Suominainen ei siinäkään mielessä ole ollenkaan älykäs. 

Vierailija
48/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu täydellinen ãmmã 🤣

Vierailija
49/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Sehän on juuri niitä sosiaaliataitoja tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. 

Jokaisella meistä on omat vahvuudet ja heikkoudet. 

Naiset härkkivät ulkonäköä ja miehet sosiaalisia kuvioita. Jos olen ollut vaikka yksin baarissa, niin miehet ovat arvostelleet sitä. 

Naiset eivät ole ikinä sanoneet siitä mitään. Ulkonäöstä ja ilkeimmät ovat kysyneet, olenko raskaana, kun on mahaa hiukan. 

Vierailija
50/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne teidän hyvät sosiaaliset taidot, joita korostatte, jos ette tuletoimeen erilaisten ihmisten kanssa.  Eikö sosiaaliset taidot ole juuri niitä, että kusipäit. kanssa tullaan toimeen. Myös heillä on annettavaa. 

Vierailija
51/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa raha ja palkka. Jos on vaatimaton ammatti, häipyvät. Tai saattavat sanoa, etkö ole parempaa työtä löytänyt? Ja just sitä, että on yksin jossain. Eikö sulla ole ketään kaveria, kenen kanssa mennä? Paheksuvasti. 

Naiset taas arvostelevat ulkonäköä. Ilkeimmät sanovat jotain raskauskommentteja ja viittaavat ylipainoon. 

Vierailija
52/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu täydellinen ãmmã 🤣

Vaikka sitten niin, jos se tekee minut ämmäksi etten kadehdi ilkeää ihmistä.

Vierailija
53/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on ne teidän hyvät sosiaaliset taidot, joita korostatte, jos ette tuletoimeen erilaisten ihmisten kanssa.  Eikö sosiaaliset taidot ole juuri niitä, että kusipäit. kanssa tullaan toimeen. Myös heillä on annettavaa. 

Minä mieluummin valitsen "huonot" sosiaaliset taidot kuin kuuntelen jotain kusipäätä. Sen annettavan voi saada joltain mukavalta ihmiseltä, tai pärjätä ilmankin.

Vierailija
54/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä. Siellä taas itse kateellinen höpäjää. Oikeasti näitä on todella vähän ja tämä sun tunne on projisointia. 

Vierailija
55/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä toisella naisella on:

-isommat rinnat

-paremmat käytöstavat

-kauniimpi naama

...

niin teen kaikkeni hänen savustamiseksi työpaikalta.

Missä sinä olet töissä, jos näet minkäkokoisia rintoja toisilla on? Esim. minulla on perus-B kokoiset tissit, mutta käytän topattuja liivejä ja kaikki sanovat aina "hänkin oli tuollainen rintava ihminen kuin sinä...", "sulla kun tuota rintavarustusta löytyy..."

Mä mietin samaaa. Mistä hemmetistä kukaan töissä tietäisi millaiset rinnat kenelläkin oikeasti on... Ei mistään.

Vierailija
56/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuo mitenkään esille. Olen mahdollisimman vähän minkäänlaisissa tekemisissä.

Sama. Pakolliset kanssakäymiset esim. työpaikalla hoidan asiallisesti, muuten he ovat minulle kuin ilmaa. En näe mitään pointtia siinä, että alkaisin mielenosoituksellisesti tuoda esiin sitä, kuinka en pidä toisesta lainkaan. Kukaan meistä ei ole tykätty kaikkien taholta eivätkä kaikki pidä myöskään minusta.

Vierailija
57/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mietin miksi en pidä, onko syy minussa. Käyttäydyn mielestäni ihan normaalisti. Jos joku on oikeasti ilkeä niin puolustan kyllä itseäni, mutta tuollasia tilanteita on tosi vähän. 

Vierailija
58/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo vain henkilön narsistisesta piirteestä, ei mistään sosiaalista taidoista. Ja myös peruskäytöstavat ja hienotunteisuus on jäänyt jo lapsena oppimatta, kun on henkinen tarve siirtää henkilö ryhmän ulkopuolella ja itse tuntea ylemmyyttä ja paremmuutta. 

Vierailija
59/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo esille, kun niiden kanssa on kuitenkin pakko tulla toimeen täällä työpaikalla. Ei nekään varmaan pidä minusta, mutta eivät tuo sitä esille.

Vierailija
60/81 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kertoo vain henkilön narsistisesta piirteestä, ei mistään sosiaalista taidoista. Ja myös peruskäytöstavat ja hienotunteisuus on jäänyt jo lapsena oppimatta, kun on henkinen tarve siirtää henkilö ryhmän ulkopuolella ja itse tuntea ylemmyyttä ja paremmuutta. 

Ryhmään voi päästä sisäpuolelle, jos osaa vähän hillitä vittumaisuuttaan.