Aikuinen nainen! Jos et pidä toisesta naisesta, miten tuot sen esille?
Ja miksi et yleensä pidä toisesta naisesta?
Itse en yleensä pidä naisista, jotka eivät suorita työtehtäviään riittävän hyvin, tai joilla on heikommat sosiaaliset taidot.
Kommentit (34)
Välttelen tällaisia lokerointeja, että tuosta tykkään ja tuosta en. Koitan ajatella aina asia kerrallaan.
En tykkää, että tuo tekee tuon asian noin tai tuo sanoo tuolla tavalla.
Jokaisessa on kuitenkin myös hyvät puolensa ja omat vahvuudet, niin ei kannata tuomita kovin pienestä.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen tällaisia lokerointeja, että tuosta tykkään ja tuosta en. Koitan ajatella aina asia kerrallaan.
En tykkää, että tuo tekee tuon asian noin tai tuo sanoo tuolla tavalla.
Jokaisessa on kuitenkin myös hyvät puolensa ja omat vahvuudet, niin ei kannata tuomita kovin pienestä.
En sitten kuitenkaan vastannut itse kysymykseen.
Eli äänestän jaloilla, vaihdan yhteistyökumppania tarvittaessa tai vaihdan välillä tai välttelen puhumasta asiasta, mikä tökkii pahasti. Kierrän aihetta.
Kovaäänisiä yritän vain vältellä, koska en kestä sitä kaakattamista. Työrauha katkeaa, kun möykkä alkaa.
Jos sillä toisella naisella on:
-isommat rinnat
-paremmat käytöstavat
-kauniimpi naama
...
niin teen kaikkeni hänen savustamiseksi työpaikalta.
Miksi se pitäisi tuoda julki? Kaikista ei voi pitää, mutta voi heidän kanssaan silti tulla toimeen ja kohdella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
-isommat rinnat
-paremmat käytöstavat
-kauniimpi naama
...
Incellin turhan elämän yksi turha viikko on taas tulossa maaliinsa.
En tuo mitenkään esille. Olen mahdollisimman vähän minkäänlaisissa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
-isommat rinnat
-paremmat käytöstavat
-kauniimpi naama
...
Palstamamma ei ikinä olisi näin kiero, julma ja pinnallinen, eihän?
Käyttäydyn kuin sieni tai haamu. En ole aktiivinen sinne suuntaan. Tai esitän hetken roolia. Haihdun paikalta. -Jos koen pahuutta huokuvan toisesta tai epämääräinen. Joskus ei vain muuten nappaa, ihmiset niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ei tuo sitä julki.
Tämä. Jos esim töissä on tällainen henkilö niin mahd vähän kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi tuoda julki? Kaikista ei voi pitää, mutta voi heidän kanssaan silti tulla toimeen ja kohdella asiallisesti.
mutta entä jos se vastapuoli ei ole asiallinen? Jaksatko silti pysy itse asiallisena?
Vierailija kirjoitti:
-isommat rinnat
-paremmat käytöstavat
-kauniimpi naama
...
Okei Pera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-isommat rinnat
-paremmat käytöstavat
-kauniimpi naama
...
Palstamamma ei ikinä olisi näin kiero, julma ja pinnallinen, eihän?
Kauniilla, isorintaisilla ja hyvinkäyttäytyvillä naisilla on tähänkin asiaan sananen sanottavanaan.
Yritän kaikin keinoin salata sen. Välttelen tuota tapausta. Hävettää että tuomitsen jonkun päässäni ikäväksi ihmiseksi. En yleensä tykkää sellaisista päälle päsmäreistä ja negatiivisista besserwissereistä. Voi siis olla että olen itse sellainen 🥵.
Miksi toisin?? Vaikka olen tyytyväinen itseeni, en nosta itseäni jalustalle kun lapsi joka kertoo mistä tykkää ja mistä ei.
Jos joku on täysi törppö tms, niin saatan suoraan sanoa. Mutta pinnallisin seikoin en tuo esille "kuka ei oo kiva" (-ilman järkevää syytä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta entä jos se vastapuoli ei ole asiallinen? Jaksatko silti pysy itse asiallisena?
Aika pitkään jaksan. Varmaan joskus nuorempana on pinna palanut, mutta en muista milloin. Vaikeampi olisi jos joutuisi yhdessä asumaan, mutta muuten pysyn asiallisena.
En näytä sitä mitenkään, tietenkään. Saatan vältellä kyseistä tyyppiä, koska en ole masokisti, mutta teen sen silleen ei huomiota herättävästi.
Menen sen viereen, vilkuilen sivusilmällä ja tuhahtelen kovaan ääneen.
Älykäs ei tuo sitä julki.