Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex meni vihille salarakkaansa kanssa

Vierailija
26.10.2025 |

Heillä oli 5 vuoden salasuhde liittomme aikana. Molemmat olivat perheellisiä. Lopulta jäivät kiinni. Tuntuu kuvottavalta heidän liittonsa, kaksi kyytä kietoutuu yhteen. 

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Mies on ollut puolisonsa kanssa yli 15 vuotta, yhteisiä lapsia heillä ei ole. Me tapaamme miehen kanssa muutaman kerran kuukaudessa. Tapaamme mun tai miehen luona tai sitten miehen mökillä. Miehen puoliso on viikot muualla töissä, niin se helpottaa tapaamisia. Mies ei ole eroamassa puolisostaan enkä mä sitä odotakaan. Miksi edes haluaisin itselleni miehen joka pettää koko ajan. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan, niin tämä varattu jää kyllä heti. Toki en kyllä edes jaksa etsiä ketään muuta koska ei  vain ole mielenkiintoa enkä kaipaa parisuhdetta. Hyvä seksi riittää mulle. 

Sitä vähän ihmettelen miten seksi voisi olla hyvää petturin kanssa. Jotakin sellaisessa jäisi itselleni ainakin väistämättä puuttumaan. 

Mitä ihmettä sä selität? Tietenkin seksi voi olla hyvää jos mies on hyvä. Äly hoi taas. Sulla ei ole edes kokemusta asiasta ja tulet siihen pätemään. Kyllä mä tiedän mitä on hyvä seksi ja sitä mä saan tuon miehen kanssa. Parasta seksiä mitä olen koskaan saanut. 

Vierailija
182/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pettäjä ja vähät välitin puolisostani. Vain siitä välitin, että kulissit säilyy js msmmona. Erot on kalliita.

js itseasiassa syy olla salasuhteessa oli, koska hän palvoi minua. Ja palvoo edelleen. Se tuntuu mukavalta. En rakasta häntä. Minulla on kaikissa suhteissani ollut sivulla turvans toisia kumppaneita, koska olen kaikkien muiden yläpuolella. Kaikki he luulevat olevansa minulle erityisiä ja juuri oikeita. Hah haa. En jää koskaan yksin! . . 

Sä luuseriämmä et todellakaan ole muiden yläpuolella vaan olet alinta pohjasakkaa. Tätä samaa paskaa suollat täällä koko ajan ja kuvittelet olevasi parempi kuin muut vaikka olet äärettömän tyhmä narsistinen paska. :D 

Jotkut ilmaisevat näin hauskasti, miksi heidät on jätetty. Tuotakin kirjoittajaa on varmaan rakastettu kauniin

Ei mua ole jätetty. Mä olen vain kyllästynyt tuon jakorasian itsekehuskeluun ja paskoihin trolleihin. Tuo tyyppi suoltaa tuota paskaansa tänne vähän väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Mies on ollut puolisonsa kanssa yli 15 vuotta, yhteisiä lapsia heillä ei ole. Me tapaamme miehen kanssa muutaman kerran kuukaudessa. Tapaamme mun tai miehen luona tai sitten miehen mökillä. Miehen puoliso on viikot muualla töissä, niin se helpottaa tapaamisia. Mies ei ole eroamassa puolisostaan enkä mä sitä odotakaan. Miksi edes haluaisin itselleni miehen joka pettää koko ajan. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan, niin tämä varattu jää kyllä heti. Toki en kyllä edes jaksa etsiä ketään muuta koska ei  vain ole mielenkiintoa enkä kaipaa parisuhdetta. Hyvä seksi riittää mulle. 

Sitä vähän ihmettelen miten seksi voisi olla hyvää petturin kanssa. Jotakin sellaisessa jäisi itselleni ainakin väistämättä puuttumaan. 

Säälin sinua. 

Vierailija
184/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo lainaukset tulevat välistä kyllä sekavasti. Yritetään uudelleen: 

Siis tuolle joka selittelee  "parasta seksiään" varatun kanssa 

kommenttinani: 

Säälin sinua.

Vierailija
185/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat ilmeisesti todella rakastuneita, kun menivät naimisiin. Avioliitossa olo ei ole elinkautinen vankeustuomio. Sen aikana voi todella rakastua johonkin toiseen, eikä ole pakko roikkua kiinni siinä epäonnistuneessa liitossa. Sinun kannattaisi lopettaa eksäsi kyttääminen ja hankkia uusi oma elämä.

Avioliitto on "kunnes kuolema meidät erottaa" -sopimus. Sakramentti, jonka rikkomisesta on vakavat seuraukset.

Ev.lutissa avioliitto EI ole sakramentti. 

Vierailija
186/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähän ihmettelen miten seksi voisi olla hyvää petturin kanssa. Jotakin sellaisessa jäisi itselleni ain

En kaipaa sun sääliä. 

Huvittavaa, että sä kuvittelet mun puolesta tietävän mikä on mulle parasta seksiä. Ei ole normaalia tuollaiset harhat. Mä tiedän ihan itse miten asia on etkä sä siitä päätä.

Vierailija
187/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keskustelu pyörii parhaassa seksissä?

Vierailija
188/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat ilmeisesti todella rakastuneita, kun menivät naimisiin. Avioliitossa olo ei ole elinkautinen vankeustuomio. Sen aikana voi todella rakastua johonkin toiseen, eikä ole pakko roikkua kiinni siinä epäonnistuneessa liitossa. Sinun kannattaisi lopettaa eksäsi kyttääminen ja hankkia uusi oma elämä.

Ensin erotaan ja vasta sitten etsitään uusi. Ei mitään salarakkaita. Se on niin selkärangatonta.

Harva kai suhteessa ollessaan tieten tahtoen etsii ketään uutta, mutta joskus sellaiseen törmää vaikka miten yrittäisi tapella vastaan. 

Itselleni parisuhde yhteenmuuton ja perheen hankkimisen jälkeen on enemmänkin päätös. Että nyt päätetään olla yhdessä, ja tehdä se päätös joka päivä. Eikä niin, että perustettu yhdessä koti, joka sitten revitään palasiksi, koska tuli uusi ihastus vastaan.

Mutta sen takia en enää ikinä muuta kenenkään kanssa yhteen, koska pitäisi olla koko ajan matkalaukut pakattuna, jos nyt vaikka tänään se puoliso olisi tavannut uuden elämänsä rakkauden.

Vierailija
189/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähän ihmettelen miten seksi voisi olla hyvää pettu

"En kaipaa sun sääliä"

Ymmärrän että tuo kuuluu kuvaan. 

Vierailija
190/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa oikeesti kytätä mitä se ex edes tekee. Ihan sama se on mulle. Ei kiinnosta yhtään!

Tämä. Mun exä petti vuosia monen kanssa. En todella tahdo tietää mitä se sika tekee nykyisin.

En tosin koe katkeruuttakaan. Erosin heti kun sain tietää, olin todella vihainen aikani, pääsin yli, jatkoin elämääni ja nykyisin kiitollinen että pääsin siitä eroon. 

Sen tiedän, että ex meni pian uudelleen naimisiin ja koska hän on ollut aina sarjapettäjätyyppiä, lähinnä säälin nykyistä vaimoa. Meidän ero ei kuitenkaan ollut tän uuden naisen syy. 

Vierailija
191/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin erotaan ja vasta sitten etsitään uusi. Ei mitään salarakkaita. Se on niin selkärangatonta.

Harva kai suhteessa ollessaan tieten tahtoen etsii ketään uutta, mutta joskus sellaiseen törmää vaikka miten yrittäisi tapella vastaan. 

Minäkin kuvittelin, että se on niin yksinkertaista. Olen periaatteen ihminen. Jos ihastuu toiseen, eroaa ja aloittaa uuden suhteen sen jälkeen. Elettyäni huonossa suhteessa vuosia, kävi tästä huolimatta niin että ekaa kertaa elämässäni sitten teini-iän rakastuin. Niin lujaa, että jalat meni alta. Se oli menoa, vaikka miten söin periaatteeni. Ensimmäisen kerran elämässäni myös ymmärsin sen kaiken hehkutuksen seksistä ja ikäni läheni sentään neljääkymppiä. Kohtasin ihmisen, johon todella rakastuin. 

Alku oli ruma. Tein väärin. En särkenyt exäni sydäntä jolla oli omat juttunsa. En kadu. Löysin elämäni rakkauden, eikä vuosikymmen arki ole himmentänyt sitä. Olemme käsitelleet pettämisen ja se mitä tein silloin, ei toistu. Olisihan se naurettavaa, että menopaussissa alkaisin juosta vieraissa, kun vierelläni on ihminen joka on kaikki mitä haluan. 

Vierailija
192/192 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuvittelin, että se on niin yksinkertaista. Olen periaatteen ihminen. Jos ihastuu toiseen, eroaa ja aloittaa uuden suhteen sen jälkeen. Elettyäni huonossa suhteessa vuosia, kävi tästä huolimatta niin että ekaa kertaa elämässäni sitten teini-iän rakastuin. Niin lujaa, että jalat meni alta. Se oli menoa, vaikka miten söin periaatteeni. Ensimmäisen kerran elämässäni myös ymmärsin sen kaiken hehkutuksen seksistä ja ikäni läheni sentään neljääkymppiä. Kohtasin ihmisen, johon todella rakastuin. 

Alku oli ruma. Tein väärin. En särkenyt exäni sydäntä jolla oli omat juttunsa. En kadu. Löysin elämäni rakkauden, eikä vuosikymmen arki ole himmentänyt sitä. Olemme käsitelleet pettämisen ja se mitä tein silloin, ei toistu. Olisihan se naurettavaa, että menopaussissa alkaisin juosta vieraissa, kun vierelläni on ihminen joka on kaikki mitä haluan. 

Kunnes teidänkin suhde arkistuu, ja kohtaat taas ihmisen, joka vie jalat alta.