Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex meni vihille salarakkaansa kanssa

Vierailija
26.10.2025 |

Heillä oli 5 vuoden salasuhde liittomme aikana. Molemmat olivat perheellisiä. Lopulta jäivät kiinni. Tuntuu kuvottavalta heidän liittonsa, kaksi kyytä kietoutuu yhteen. 

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni petti röyhkeästi, oli kulkenut julkisesti petoskumppaninsa kanssa työmatkoillaan ja monet tiesivät, minä en. Toki epäilin, mutta olin vainoharhainen hullu.

Nuo ajat olivat hirveitä.

Kun petos vahvistui, lähdin samantien. Sen jälkeen alkoi vielä hurjempi aika.Kostoja, loukkauksia, (olin maailman rumin ihminen, jota kukaan ei huoli) kuoleman uhkauksia, osituksessa vei kaiken, koska hän oli julmasti jätetty, syvästi kärsivä osapuoli. Näin hän kertoi kaikkialla. 

Olen onnellinen, nyt elämäni on kaunista ja puhdasta lasteni kanssa. Se tärkeintä! Olin niin henkisesti puhki aiemmin, nyt ehdin vihdoin  antaa lapsilleni minun parasta äitiyttä! 

Mikä oli miehen ammatti?

Vierailija
62/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä ja lapsellinen ajattelutapa, että pettäjä pettää uudelleen. No eikä petä. Itse petin nuoruuden suhteessa, mutta en ole sen jälkeen pettänyt. .

Lapellista ja sinisilmäistä on kuvitella, että pettäjät koskaan muuttuisivat. Okei, jos olit 15v ja petit niin kyllä varmasti jokainen ymmärtää, että keskenkasvuinen teini tekee tyhmiä valintoja. Mutta nyt puhutaan ihan aikuisista. Pettävät aikuiset pettävät aina uudelleen, koska he eivät kykene aidosti välittämään ja rakastamaan ketään muuta, kuin itseänäs. Pettäminen on fyysistä, henkistä ja seksuaalista väkivaltaa (varsinkin jos seksiä siis harrastetaan ulkopuolisen kanssa). Ihan turha yrittää väittää, että tuollainen väkivaltaa tekevä henkilö kykenee välittämään tai rakastamaan toisia ihmisiä

Sä tässä lapsellinen olet, kun kuvittelet tietäväsi, että jokainen pettäjä pettää uudelleen. Todella idioottimainen ajattelutapa ja sun mielestä ihminen ei voi koskaan muuttua. 

Ei, en ollut 15v vaan yli 20v. Haloo nyt taas. Mua suoraan sanottuna vituttaa tuo sun ajattelutapa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta, jos ei jo nyt, on kummallakin uudet salarakkaat.

Ei välttämättä. Lapsellista ajatella tuolla tavalla koska eihän me tiedetä miten tuossa käy. Tämä liitto voikin olla se jossa ollaan uskollisia kuolemaan saakka. 

Hahaha ei todellakaan ole. Aina pettäjät pettävät uudelleen. Sitäpaitsi pettäjät ovat jo tuossa näyttäneet, etteivät kykne aitoon rakastamiseen tai välittämiseen toisesta ihmisestä. Eivät he kykene siis aidosti rakastamaan tai välttämään toisistaan. Kohta se uutuus hiipuu ja sitten hyppäävät taas pettämään uudelleen, kunhan uusi pettämiseen suostuva henkilö saapuu heidän elämään.

Hahaha en pettänyt toista kertaa, koska se jonka kanssa petin, oli elämäni aito rakkaus. Olen pahoillani, ettet ole kohdannut sellaista. Koeta päästä eroon katkeruudestasi, niin näytät kauniimmalta ja voit kohdata aidon rakkauden. Katkeruus rumentaa.

Vierailija
64/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota vakioväitöstä en ole ikinä ymmärtänyt. Mieheni oli salasuhteessa lähes 2 vuotta, ennen kuin jäi kiinni. En koe mitenkään, että elämä olisi mennyt hukkaan. Elimme minusta hyvää, täyteläistä, onnellista elämää. Olin kyllä äärettömän surullinen, kun ymmärsin, ettei mieheni ollut kokenut samoin. Ja olin vihainen siitä, ettei hän ollut puhunut minulle. Lapset eivät myöskään huomanneet mitään ja olivat todella yllättyneitä. Välit ovat kuitenkin isään säilyneet yhtä läheisinä, kuin meidän svioliitonkin aikana. Ymmärtävät, että ero oli "aikuisten asioita" ja me molemmat edelleen, erosta huolimatta, rakastamme heitä. Vastaavia eroja on ollut myös tuttavapiirissä. Vain yhden tirdän valittaneen hukkaan menneestä elämästä, mutta hän onkin ollut lapsesta lähtien hyvin negatiivinen ihminen. Valittaa kaikesta, aina ja kaikkialla..

"Mieheni hakkasti minua usean vuoden ajan sairaalakuntoon, ennen kuin hän joutui pidätettäväksi ja erosimme. En koe mitenkään, että elämä olisi mennyt hukkaan tai minulla olisi tullut traumaa. Elimme minusta väkivaltaa lukuunottamatta hyvää, täyteläistä, onnellista elämää. Olin kyllä äärettömän surullinen, kun mieheni pidätettiin, mutta ei se minua kuitenkaan niin paljoa harmittanut. En ymmärrä miksi naiset valittavat miesten tekemästä väkivallasta, kun ei se nyt niin traumaattista ja pahaa ole. Katso nyt minuakin, minä olen ihan ok ja näin ollen teidän muidenkin pitäisi olla... tai no, ei ne hyvin negatiiviset ihmiest pääse tuollaisesta eroon. Minä nyt olen vain teitä paljon parempi, kun pääsin asiasta niin nopeasti ylitse."
Ajattelin Suomentaa tuon sun tekstin.

Vierailija
65/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä ja lapsellinen ajattelutapa, että pettäjä pettää uudelleen. No eikä petä. Itse petin nuoruuden suhteessa, mutta en ole sen jälkeen pettänyt. .

Lapellista ja sinisilmäistä on kuvitella, että pettäjät koskaan muuttuisivat. Okei, jos olit 15v ja petit niin kyllä varmasti jokainen ymmärtää, että keskenkasvuinen teini tekee tyhmiä valintoja. Mutta nyt puhutaan ihan aikuisista. Pettävät aikuiset pettävät aina uudelleen, koska he eivät kykene aidosti välittämään ja rakastamaan ketään muuta, kuin itseänäs. Pettäminen on fyysistä, henkistä ja seksuaalista väkivaltaa (varsinkin jos seksiä siis harrastetaan ulkopuolisen kanssa). Ihan turha yrittää väittää, että tuollainen väkivaltaa tekevä henkilö kykenee välittämään tai rakastamaan toisia ihmisiä

&nbsp

Lisään vielä, että todellakin osaan rakastaa. Sun kaltaiset ääliöt on suorastaan kuvottavia, kun kuvitellaan tietävänsä mitä muut ihmiset ovat. Sä et ole kasvanut aikuiseksi etkä ole osannut muuttua, joten kuvittelet, että kaikki muutkin ovat samanlaisia. Olisi melkoinen kasvunpaikka sulla edessä nyt.

Vierailija
66/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha en pettänyt toista kertaa, koska se jonka kanssa petin, oli elämäni aito rakkaus. Olen pahoillani, ettet ole kohdannut sellaista. Koeta päästä eroon katkeruudestasi, niin näytät kauniimmalta ja voit kohdata aidon rakkauden. Katkeruus rumentaa..

Jotenkin hauskaa, että tuo sun teksti itseasiassa todisti väitteen, miten sydämmettömiä ja kykenemättömiä aitoon välittämiseen pettäjät ovat :D
Kiitos, että todistit väittämäni todeksi.

Vierailija
67/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista ajatella, että kerran pettänyt pettää uudelleen. Typerää, merkityksetöntä hokemaa, joka ei perustu mihinkään muuhun, kuin omaan katkeruuteen.

Vierailija
68/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yli kahden vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Mies on ollut puolisonsa kanssa yli 15 vuotta, yhteisiä lapsia heillä ei ole. Me tapaamme miehen kanssa muutaman kerran kuukaudessa. Tapaamme mun tai miehen luona tai sitten miehen mökillä. Miehen puoliso on viikot muualla töissä, niin se helpottaa tapaamisia. Mies ei ole eroamassa puolisostaan enkä mä sitä odotakaan. Miksi edes haluaisin itselleni miehen joka pettää koko ajan. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan, niin tämä varattu jää kyllä heti. Toki en kyllä edes jaksa etsiä ketään muuta koska ei  vain ole mielenkiintoa enkä kaipaa parisuhdetta. Hyvä seksi riittää mulle. 

Vierailija
69/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha en pettänyt toista kertaa, koska se jonka kanssa petin, oli elämäni aito rakkaus. Olen pahoillani, ettet ole kohdannut sellaista. Koeta päästä eroon katkeruudestasi, niin näytät kauniimmalta ja voit kohdata aidon rakkauden. Katkeruus rumentaa..

Jotenkin hauskaa, että tuo sun teksti itseasiassa todisti väitteen, miten sydämmettömiä ja kykenemättömiä aitoon välittämiseen pettäjät ovat :D Kiitos, että todistit väittämäni todeksi.

Hih hih

Vierailija
70/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tässä lapsellinen olet, kun kuvittelet tietäväsi, että jokainen pettäjä pettää uudelleen. Todella idioottimainen ajattelutapa ja sun mielestä ihminen ei voi koskaan muuttua.

Ei, en ollut 15v vaan yli 20v. Haloo nyt taas. Mua suoraan sanottuna vituttaa tuo sun ajattelutapa.

Taitaa omatuntoon vähän iskeä täällä.

Sama, kuin joku sarja r a i s kaaja tulisi tänne huutamaan, miten ei ole koskaan tehnyt sitä uudelleen eikä kaikki r a i s kaajat ole pahoja, keskelle ihmisiä jotka yrittävät puhua seksuaalisen väkivallan traumoista.
Häpeä.

Kertoo, ettet kykene vuosienkaan jälkeen ymmärtämään tekemääsi pahuutta. Ajattelevat vain ja ainoastaan itseäsi ja omia tunteitasi.

Vierailija
71/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hauskaa, että tuo sun teksti itseasiassa todisti väitteen, miten sydämmettömiä ja kykenemättömiä aitoon välittämiseen pettäjät ovat :D Kiitos, että todistit väittämäni todeksi.

Onko sullakin yleisestikin tapana vääntää toisten kokemukset ja mielipiteet väärinpäin ja omaksi hyödyksi? Miksi et hyväksy toisten kokemuksia ja mielipiteitä? Miksi haluat olla joka asiassa oikeassa? Miksi sun aikuiseksi kasvaminen on jäänyt noin pahasti kesken?

- eri

Vierailija
72/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tässä lapsellinen olet, kun kuvittelet tietäväsi, että jokainen pettäjä pettää uudelleen. Todella idioottimainen ajattelutapa ja sun mielestä ihminen ei voi koskaan muuttua. Ei, en ollut 15v vaan yli 20v. Haloo nyt taas. Mua suoraan sanottuna vituttaa tuo sun ajattelutapa.

Taitaa omatuntoon vähän iskeä täällä. Sama, kuin joku sarja r a i s kaaja tulisi tänne huutamaan, miten ei ole koskaan tehnyt sitä uudelleen eikä kaikki r a i s kaajat ole pahoja, keskelle ihmisiä jotka yrittävät puhua seksuaalisen väkivallan traumoista. Häpeä. Kertoo, ettet kykene vuosienkaan jälkeen ymmärtämään tekemääsi pahuutta. Ajattelevat vain ja ainoastaan itseäsi ja omia tunteitasi.

Mene nyt kasvamaan aikuiseksi. Ehkä sen jälkeen sun kanssa voi keskustella, kun et enää teilaa muiden mielipiteitä ja pidä vain omiasi oikeina. Mä tiedän mitä itse olen ja tunnen, sä et siitä määrään. Hyvästi.

Vierailija
73/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Mieheni hakkasti minua usean vuoden ajan sairaalakuntoon, ennen kuin hän joutui pidätettäväksi ja erosimme. En koe mitenkään, että elämä olisi mennyt hukkaan tai minulla olisi tullut traumaa. Elimme minusta väkivaltaa lukuunottamatta hyvää, täyteläistä, onnellista elämää. Olin kyllä äärettömän surullinen, kun mieheni pidätettiin, mutta ei se minua kuitenkaan niin paljoa harmittanut. En ymmärrä miksi naiset valittavat miesten tekemästä väkivallasta, kun ei se nyt niin traumaattista ja pahaa ole. Katso nyt minuakin, minä olen ihan ok ja näin ollen teidän muidenkin pitäisi olla... tai no, ei ne hyvin negatiiviset ihmiest pääse tuollaisesta eroon. Minä nyt olen vain teitä paljon parempi, kun pääsin asiasta niin nopeasti ylitse."

Ajattelin Suomentaa tuon sun tekstin."

En viitsisi edes anonyymipalstalla paljastaa, kuinka lapsellinen ja typetä olen, niin kuin tuo sinun "suomennoksesi" osoittaa.

Vierailija
74/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sullakin yleisestikin tapana vääntää toisten kokemukset ja mielipiteet väärinpäin ja omaksi hyödyksi? Miksi et hyväksy toisten kokemuksia ja mielipiteitä? Miksi haluat olla joka asiassa oikeassa? Miksi sun aikuiseksi kasvaminen on jäänyt noin pahasti kesken?

- eri;

Varmasti olet eri.
Tracy Schorn on itseasiassa haastatellut ja lukenut satojen tuhansien ihmisten kokemuksia pettämisestä ja hän sanoo samaa, että pettäjät pettävät uudelleen ja etteivät pettäjät kykene aitoon välittämiseen ja rakastamiseen.
Kyllähän se on pettäjien käytös täälläkin kertoo siitä. Tulevat tänne tappelemaan heidän kanssa, joilla on pettämisestä johtuva trauma ja haukkuvat näitä ties miksi.

Pettäjät täällä jatkuvasti todistavat miten hirveitä ja tunteettomia ihmisiä he ovat.

Vierailija
75/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh miten katkeruus tunkee tekstistäsi. Terapia voisi tehdä sinulle hyvää. Jaksamista.

Vierailija
76/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tässä lapsellinen olet, kun kuvittelet tietäväsi, että jokainen pettäjä pettää uudelleen. Todella idioottimainen ajattelutapa ja sun mielestä ihminen ei voi koskaan muuttua. Ei, en ollut 15v vaan yli 20v. Haloo nyt taas. Mua suoraan sanottuna vituttaa tuo sun ajattelutapa.

Taitaa omatuntoon vähän iskeä täällä. Sama, kuin joku sarja r a i s kaaja tulisi tänne huutamaan, miten ei ole koskaan tehnyt sitä uudelleen eikä kaikki r a i s kaajat ole pahoja, keskelle ihmisiä jotka yrittävät puhua seksuaalisen väkivallan traumoista. Häpeä. Kertoo, ettet kykene vuosienkaan jälkeen ymmärtämään tekemääsi pahuutta. Ajattelevat vain ja ainoastaan itseäsi ja omia tunteitasi.

Mene nyt kasvamaan aikuiseksi. Ehkä sen jälkeen sun kanssa voi keskustella, kun et enää teilaa

Sen sijaan, että projosoit tuota aikuiseksi kasvamiseksi niin suosittelen sitä sinulle. Koska sinulta selkeästi puuttuu se aikuisuuteen kuuluva empatia.

Vierailija
77/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh miten katkeruus tunkee tekstistäsi. Terapia voisi tehdä sinulle hyvää. Jaksamista.

Et osaa muuta toistaa, kuin katkeruudesta. Pettäminen on väkivaltaa ja itket täällä, kun traumasta puhuvat ihmiset puhuvat traumastaan.
Todistat vain toistamiseen, millaisia ihmisiä pettäjät ovat. Ei se minulta ole pois. Todennäköisesti helpottaa uhreja lähtemään suhteista kun ymmärtävät, etteivät pettäjät muutu.

Jos joku oikeasti katuisi pettämistä ja sitä mitä hän tekisi, niin ei hän tulisi pettämisketjuun, jossa aloittaja puhuu olevansa 5-vuoden pettämisen uhri haukkumaan petettyjä.

Vierailija
78/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sullakin yleisestikin tapana vääntää toisten kokemukset ja mielipiteet väärinpäin ja omaksi hyödyksi? Miksi et hyväksy toisten kokemuksia ja mielipiteitä? Miksi haluat olla joka asiassa oikeassa? Miksi sun aikuiseksi kasvaminen on jäänyt noin pahasti kesken? - eri;

Varmasti olet eri. Tracy Schorn on itseasiassa haastatellut ja lukenut satojen tuhansien ihmisten kokemuksia pettämisestä ja hän sanoo samaa, että pettäjät pettävät uudelleen ja etteivät pettäjät kykene aitoon välittämiseen ja rakastamiseen. Kyllähän se on pettäjien käytös täälläkin kertoo siitä. Tulevat tänne tappelemaan heidän kanssa, joilla on pettämisestä johtuva trauma ja haukkuvat näitä ties miksi. Pettäjät täällä jatkuvasti todistavat miten hirveitä ja tunteettomia ihmisiä he ovat.

Niin meitä taitaa olla useampi tässä ketjussa jotka eivät ymmärrä tuota sun ajattelua. Sanon mäkin, että kasva aikuiseksi. Kerran pettänyt ei tarkoita automaattisesti sitä, että pettää uudestaan eikä osaa rakastaa. Aika puusilmäistä ajatella noin. Samalla korotat itseäsi muka jotenkin paremmaksi ihmiseksi. Sähän tässä haastat koko ajan riitaa ja väheksyt toisten kokemuksia ja ajatuksia. Sä tässä olet hirveä ihminen kun kuvittelet olevasi ainoa joka on oikeassa etkä hyväksy eriäviä mielipiteitä. Jos olet parisuhteessa, niin mahtaa sun kumppanilla olla kivaa, kun sä jyräät joka asiassa oman mielipiteesi läpi.

Ei, en ole pettänyt. En silti jaksa sun kaltaisia ihmisiä jotka eivät näe muuta kuin oman mielipiteensä.

- eri

Vierailija
79/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat ilmeisesti todella rakastuneita, kun menivät naimisiin. Avioliitossa olo ei ole elinkautinen vankeustuomio. Sen aikana voi todella rakastua johonkin toiseen, eikä ole pakko roikkua kiinni siinä epäonnistuneessa liitossa. Sinun kannattaisi lopettaa eksäsi kyttääminen ja hankkia uusi oma elämä.

Avioliitto on "kunnes kuolema meidät erottaa" -sopimus. Sakramentti, jonka rikkomisesta on vakavat seuraukset.

Nykyinen versio tuosta on " kunnes lähestymiskielto meidät erottaa". 🤣

Vierailija
80/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sullakin yleisestikin tapana vääntää toisten kokemukset ja mielipiteet väärinpäin ja omaksi hyödyksi? Miksi et hyväksy toisten kokemuksia ja mielipiteitä? Miksi haluat olla joka asiassa oikeassa? Miksi sun aikuiseksi kasvaminen on jäänyt noin pahasti kesken? - eri;

Varmasti olet eri. Tracy Schorn on itseasiassa haastatellut ja lukenut satojen tuhansien ihmisten kokemuksia pettämisestä ja hän sanoo samaa, että pettäjät pettävät uudelleen ja etteivät pettäjät kykene aitoon välittämiseen ja rakastamiseen. Kyllähän se on pettäjien käytös täälläkin kertoo siitä. Tulevat tänne tappelemaan heidän kanssa, joilla on pettämisestä johtuva trauma ja haukkuvat näitä ties miksi. Pettäjät täällä jatkuvasti todistavat miten hirveitä ja tunteettomia ihmisiä he ovat.

Itse asiassa kun selaa ketjua, niin huomaa, että se rumin, loukkaavin, tunteettomin törkein ja kirosanoja sisältävä teksti tulee näitä pettäviä haukkuvilta. Kamalia suustaan ja ehkä siinä on myös syy, miksi ovat tulleet jätetyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän