Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex meni vihille salarakkaansa kanssa

Vierailija
26.10.2025 |

Heillä oli 5 vuoden salasuhde liittomme aikana. Molemmat olivat perheellisiä. Lopulta jäivät kiinni. Tuntuu kuvottavalta heidän liittonsa, kaksi kyytä kietoutuu yhteen. 

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ansaitsevat todella toisensa ja loppuelämän, jossa epäilevät toisiaan pettäjinä  

Tuskin ajattelevat tuollaista vaan ymmärtävät toisiaan. 

Vierailija
22/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin naimisiin salarakkaani kanssa. Valitettavasti hän menehtyi 37 vuoden avioliiton jälkeen.

😅

Kerran olin pettäjä, mutta en toista kertaa.

🤣

Tämä. Ihanaa, että löysitte toisenne ja saitte elää rakkausliitossa noinkin kauan Osanottoni rakkaasi menehtymisen johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun exä ei rakastanut sua, joten ole tyytyväinen siitä että liitto loppui, ja jatka nyt omaa elämääsi miettimättä enää exää.

Tuskin rakastaa tätä seuraaaakaan. Kaikki ihmiset eivät rakasta lainkaan. Nk. flat attachment.

Niinpä ei naiset miestä rakasta ihmisenä vaan naiset rakastaa miehestä irti saatavia hyötyjä. Tämän huomaa siittä että kun miehestä irtoavat hyödyt laskee niin laksee myös naisen rakkaus ja parisuhde päättyy aivan varmasti, päättyy se suhde kyllä muutenkin muutaman vuoden päästä aökamisesta kun alkuhuuma laskee ja nainen kyllästyy ja alkaa etsimään uutta alkuhuumaa

Vierailija
24/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun exä ei rakastanut sua, joten ole tyytyväinen siitä että liitto loppui, ja jatka nyt omaa elämääsi miettimättä enää exää.

Tuskin rakastaa tätä seuraaaakaan. Kaikki ihmiset eivät rakasta lainkaan. Nk. flat attachment.

Niinpä ei naiset miestä rakasta ihmisenä vaan naiset rakastaa miehestä irti saatavia hyötyjä. Tämän huomaa siittä että kun miehestä irtoavat hyödyt laskee niin laksee myös naisen rakkaus ja parisuhde päättyy aivan varmasti, päättyy se suhde kyllä muutenkin muutaman vuoden päästä aökamisesta kun alkuhuuma laskee ja nainen kyllästyy ja alkaa etsimään uutta alkuhuumaa

Mitä hyötyä nainen miehestä muka saa? Naiset ovat Suomessa korkeammin koulutettuja kuin miehet. Lisäksi mies ei voi lisääntyä ilman naista. Nainen taas voi saada lapsen ilman miestä asioimalla hedelmällisyyshoitoklinikalla.

Vierailija
25/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä liitto, siinä on myös tottumus. Ja sehän on pelkästään hyvä asia. Ei petturuuden syy. 

Jotkut ihminen kaipaavat huimia tunteita, jännitystä, jota ei pitkässä liitossa vättis enää saa. 

Nämä ihmiset pettävät aina riippumatta kumppanista.

Vierailija
26/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkee vastauksista ketkä ovat itse pettäneet ja lisäksi lähteneet sen toisen matkaan. Ja taas ne jotka ovat tulleet petetyksi.

Itse kiitän luojaani että exäni kaksoiselämä paljastu. Että sain vihdoin voimia irrottautua lurjuksesta.

Sielullisesti voin nyt sinkkuna paremmin entäpä kun oltiin yhdessä. Paljon paremmin.

Erosta on mennyt kaksi vuotta. 

Exälläni on uusi nainen, ovat muuttaneet  yhteen.

Miehet eivät pärjää yksin.

Toivon että pitää munan housuissaan tässä uudessa suhteessaan.

Aika näyttää. Mutta minulle ei kuulu heidän asiansa.

Vierailija
27/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkee vastauksista ketkä ovat itse pettäneet ja lisäksi lähteneet sen toisen matkaan. Ja taas ne jotka ovat tulleet petetyksi.

Itse kiitän luojaani että exäni kaksoiselämä paljastu. Että sain vihdoin voimia irrottautua lurjuksesta.

Sielullisesti voin nyt sinkkuna paremmin entäpä kun oltiin yhdessä. Paljon paremmin.

Erosta on mennyt kaksi vuotta. 

Exälläni on uusi nainen, ovat muuttaneet  yhteen.

Miehet eivät pärjää yksin.

Toivon että pitää munan housuissaan tässä uudessa suhteessaan.

Aika näyttää. Mutta minulle ei kuulu heidän asiansa.

Oltiin pitkässä liitossa, yli 30 vuotta yhdessä. Exäni etsi jännitystä, omat sanansa.

Vierailija
28/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin naimisiin salarakkaani kanssa. Valitettavasti hän menehtyi 37 vuoden avioliiton jälkeen. Kerran olin pettäjä, mutta en toista kertaa.

Niinhän petturit aina väittää.

Vierailija
29/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ukkoni, kun jäi salasuhteesta kiinni. Aloitti vakisuhteen naisen kanssa.Meillä oli yhteinen vapaa-ajan asunto jonkin aikaa. Siellä  välillä tapasimme  ja aina hän halusi rakastella kanssani. 

Vierailija
30/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin ukkoni, kun jäi salasuhteesta kiinni. Aloitti vakisuhteen naisen kanssa.Meillä oli yhteinen vapaa-ajan asunto jonkin aikaa. Siellä  välillä tapasimme  ja aina hän halusi rakastella kanssani. 

no tämäpä, huh. Hyvin kertoo, mitä sikoja

Vierailija
31/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä irti itsesi takia.

Tämä!

Vierailija
32/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hlvtn liitto? 

Vierailija
33/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menin naimisiin salarakkaani kanssa. Valitettavasti hän menehtyi 37 vuoden avioliiton jälkeen. Kerran olin pettäjä, mutta en toista kertaa.

Mihin sinua sattuu? Onko uskomaton ajatus, että ihminen löytäisi sen oikean ollessaan jo suhteessa, ja se oikea pysyy samana loppuelämän? 

Vierailija
34/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin salasuhteen aikoinani. Jätettiin perheemme ja mentiin naimisiin. Koko avioliitto oli yhtä epäilyä ja pettämistä. 

oltiin nuoria. Jos olisimme olleet vanhoja, ei varmaan ehkä näin rajua olisi ollut, kun miehellä olidi kyvyt hävinneet. 

Vierailija
35/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viisi vuotta yhdessä, joten oli jo aikakin mennä vihille.

Vierailija
36/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
37/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti jankuti jankuti. Kunhan tulet murrisikään, tajuat elämästä enemmän. 

Vierailija
38/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex meni myös ja voitte arvata mikä aiheutti heille avioeron; pettäminen :D

Vierailija
39/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat ilmeisesti todella rakastuneita, kun menivät naimisiin. Avioliitossa olo ei ole elinkautinen vankeustuomio. Sen aikana voi todella rakastua johonkin toiseen, eikä ole pakko roikkua kiinni siinä epäonnistuneessa liitossa. Sinun kannattaisi lopettaa eksäsi kyttääminen ja hankkia uusi oma elämä.

Avioliitto on "kunnes kuolema meidät erottaa" -sopimus. Sakramentti, jonka rikkomisesta on vakavat seuraukset.

Itseasiassa avioliitto on maallinen, taloudellinen ja juridinen sopimus. Kirkko on ympännyt tähän taivaallisen sakramenttiosuuden, jotta voi perustella vihkimisoikeutensa. Yhtä hyvin voi elää ilman avioliittoa, joka ei ole mikään tae siitä, etteikö ihmiset eroaisi. Avioliitto on sopimus, että omaisuus on yhteistä, erossa ja perinnönjaossa on tiettyjä oikeuksia. Yhteiskunnallisesti ajatus on se, että jokaisella lapsella on oikeus elatukseen vanhemmiltaan. Avioliiton aikana syntyvän isä on sopimuksellisesti äidin aviopuoliso, huolimatta siitä kuka on biologinen isä. Rakkaus ja rakastuminen on hatarin mahdollinen syy, pohja ja tilanne avioliiton solmimiseksi. 

Vierailija
40/159 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää.

Ehkä noin. Mutta vuosien kestävä toinen elämä on törkeää petosta. Sehän on halveksintaa molempia kumppaneita kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan