Urpo Haluatko miljonääriksi ei tiennyt mikä on Lentävä hollantilainen
Meitä on moneen junaan ja osa jää aina asemallekin. Sen huomaa tällä palstalla erityisesti...
Ei mulla muuta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavelaiva? Ooppera? Jos jompaa kumpaa noista et osaa vastata, olet luultavasti vajaaä1yinen.
Millä ihmeen mittarilla ihminen on vajaa älyinen jos on huono triviassa?
Ei ole kiinnostunut kuin omista munista.
En minäkään tiedä. Luulisin, että se on näytelmä tai baletti tai jotain sellaista, mutta en ole yhtään varma.
Mutta eipäs yksikään palstalainen tiedä kuka on Mongolian presidentti, ja kuinka mones presidentti tämä on:DD
Jos annetaan vaihtoehtoja se neljä kappaletta, eikä niistä yksikään ole ooppera, miten voi olla ettei tiedä sen olevan laiva.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylöä hupmattu täällä. Minä olen sentään palkittu Mensan jäsen...
humppaava mensan jäsen
Tuossa tilanteessa voi oikeasti monella tulla jäätyminen, eri asia se on kotisohvalta vastailla,, TV kamerat voi aiheuttaa jäätymistä, kovaa suoritus painetta, helpoltalin tuntuvaa voi tuntua vaikealta! Olen ollut tuolla itse osallistumassa aikanaan!
Tiedätkö itse mitään muuta kuin lentävän hollantilaisen, urpo?
Mutta mikä on lentävä hollannikas, se on sitä kun vaimo suuttuessa heitää ukkoaan kengällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooppera olisi itse veikannut. (en katso ohjelmaa)
Se on laiva, urpo!
Itse asiassa kyseessä on San Fransiscolainen drinkki.
Aku Ankastakin tuon jo on saanut lukea...
Ja mistähän nämä kaksikko keksivät nimen Bat ja Ryyd, muistaako kukaan? annan vihjeen tv sarja ..huumori.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalo on vanha kääkkä.
Niin olet sinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys olikin kuka suomalainen on voittanut Oscarin tuottajan ominaisuudessa.
Urpo ei tiennyt tätäkään...
Etkä tiedä sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalo on vanha kääkkä.
Niin olet sinäkin!
Mutta ainakaan en liity kokkareisiin!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Aku Ankkaa lukeneet ois tienneet tuon.
Aku Ankka on sivistyksen perusta.
Poikkeuksellisen totta.