Urpo Haluatko miljonääriksi ei tiennyt mikä on Lentävä hollantilainen
Meitä on moneen junaan ja osa jää aina asemallekin. Sen huomaa tällä palstalla erityisesti...
Ei mulla muuta.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset viisi ( 5 ) vuottakun olen visailua seurannut olen tiennyt oikean vastauksen kaikkiin kysyttyihin kysymyksiin. Joihinkin on useampikin vastaus.
Monivammaisena en kuitenkaan tule hyväksytyksi ko. viihdeohjelmaan. Jo ensimmäinen ns. karsintatehtävä mahdoton suorittaa kun kirjoittaminen yms. vaatii toimivat sormet. Avustajaa ei saa käyttää.
Tietääkö joku, että saako kaikki oljenkorret käyttää miljoonan kysymykseen ellei niitä ole siihen mennessä käyttänyt tai loput kaksi mikäli on jo yhden käyttänyt ?
Miksei voisi kun säännöt ei sitä kiellä aiemmissakaan kysymyksissä.
Jossain oli juttu ulkomaisesta päävoiton voittajasta joka oli viimeisessä kysymyksessä soittanut kaverille eli kotiin ja kysymisen sijaan vaan kertonut että nyt tuli iso voitto. Eli tuo tiesi sen vastauksen ilmankin neuvoja siihenkin kysymykseen.
Melkoista urpoilua olla tietämäti että Pteromys volans on liito-oravan lat. nimi. Siis heliko-pter! Anna mun kaikki kestää! :o
Höh, ei tunnistanut max verstappenia.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista urpoilua olla tietämäti että Pteromys volans on liito-oravan lat. nimi. Siis heliko-pter! Anna mun kaikki kestää! :o
Jep! Ja lentolisko: Archeopteryx?
Mikä oli vastaus siihen mikä "sanonta" tarkoittaa "nöyryys-matkaa"? Oli jotain jonkun polkua, vaellusta tarjolla
Insinööriopiskelija joka ei tiennyt Britannian pääministeriä eikä Green Peacen upotettua alusta. Hohhoijaa.
Vahvistaa ingenjör käsitystäni.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eipäs yksikään palstalainen tiedä kuka on Mongolian presidentti, ja kuinka mones presidentti tämä on:DD
Mongoliassa ei ole presidenttiä.
Joku nainen sai 60 domaa lähinnä siks että mummo oli jossain töissä, eipä miehiltä kysytä Irwinistä ja muuta helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eipäs yksikään palstalainen tiedä kuka on Mongolian presidentti, ja kuinka mones presidentti tämä on:DD
Mongoliassa ei ole presidenttiä.
Mongoliassa on presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen sai 60 domaa lähinnä siks että mummo oli jossain töissä, eipä miehiltä kysytä Irwinistä ja muuta helppoo.
Nellalla oli todella helpot kysymykset. Paavi-kysymyskin oli todella helppo ja täysin pääteltävissä (jos yhtään yleistietoa on) vaikka ei olisi kyseisestä paavista koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tietävät eri asioita. Miksi pitäisi tietää jotain Lentävästä hollantilaisesta. Olen itse miettinyt sitä, että jos osallistuisin tietokilpailuun, voisin hyvinkin narahtaa johonkin helppoon kysymykseen, vaikka tiedän monista asioista aika paljon.
Näin se on jokaisen kohdalla. Vain tyhmä voi luulla tietävänsä kaiken. Jotain yleisesti helppona pidettävää ei ehkä tiedä, mutta toisaalta voi vastata oikeen sellaiseen, mitä valtaosa ei olisi tiennyt. Ihan tuuria mitä milloinkin kysytään. Se vasta tyhmää onkin, että ajattelee tämän liittyvän älykkyyteen. Älykkyys on sitä, että pystyy omaksumaan ja soveltamaan tietoa, ja sen tiedon pohjalta pystyy itsenäisesti päättelemään ja ymmärtämään asioita ja ilmiöitä. Vaikka olisi kuinka älykäs, ei voi tietää asioita joita ei ole opetellut. Älykkyys on kyky oppia, ja tyhmäkin voi muistaa ulkoa kuulemaansa nippelitietoa.
Viimeiset viisi ( 5 ) vuottakun olen visailua seurannut olen tiennyt oikean vastauksen kaikkiin kysyttyihin kysymyksiin. Joihinkin on useampikin vastaus.
Monivammaisena en kuitenkaan tule hyväksytyksi ko. viihdeohjelmaan. Jo ensimmäinen ns. karsintatehtävä mahdoton suorittaa kun kirjoittaminen yms. vaatii toimivat sormet. Avustajaa ei saa käyttää.
Tietääkö joku, että saako kaikki oljenkorret käyttää miljoonan kysymykseen ellei niitä ole siihen mennessä käyttänyt tai loput kaksi mikäli on jo yhden käyttänyt ?