Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä, älykkäitä vastauksia! :)
Mutta. Miksi hitossa niitä verhoja ja mattoja ja mööpeleitä pitää alituiseen vaihtaa? Vaikka ovat näin miehen silmään vielä ihan käypäsiä.
Ei kaikki vaihda. Joillekin se on harrastus. Jotkut tykkää vaihtelusta ja kyllästyy juttuihin nopeesti. Jotkut tykkää kokeilla eri juttuja. Joillekin koti ja miltä se näyttää on tosi tärkeitä. Joillekin se on starussymboli, että on uus sohva parin vuoden välein. Kaikenlaista. Ite tuon kamat sisään ja ne on niillä paikoillaan kunnes menevät rikki ja pitää vaihtaa 😅. Mutta on musta kiva katsella muiden kauniita koteja. Joillekin estetiikka on tosi tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Suoraan sanottuna en. Olen niin iloinen, että en ole syntynyt mieheksi. Miesten elämä tuntuu jotenkin pinnalliselta ja raaalta.
Niinpä. Naisena voin käyttää housuja tai mekkoa mielen mukaan. Kukaan ei tule haukkumaan tai nimittelemään. Voin puhua ystävilleni ja perheelleni tunteistani. Voin keskittyä itseeni ja omiin harrastuksiini, eikä minun tarvitse ajatella vastakkaista sukupuolta ja miten saisin kumppanin. Minun ei tarvitse jatkuvasti kilpailla muiden kanssa ja yrittää osoittaa, että olen voimakkaampi ja älykkäämpi kuin muut.
Hei älä nyt! Miesten piti olla etuoikeutettuja. Tämä ei nyt sovi agendaan.
Miehet ja naiset ovat etuoikeutettuja eri elämän osa-alueilla. Tämä kuuluu ihan feministiseen agendaan.
Vierailija kirjoitti:
Itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla?
Tuskin. Viimeksi itkin onnesta kun ystävä sai puhtaat paperit syôpäseurannasta. Olen kyllä itkenyt seksin aikana rakkaudesta.
Kahden pitkän suhteen kokemuksella haluaisin kysyä että miksi nainen ei pysty tasavertaiseen suhteeseen?
Tulkitseeko nainen että jos mies hoitaa osansa kaikista yhteisistä asioista ilman sanomista niin hän on pompoteltavissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että kun teillä on rahaa ja lapset on hankittu niin jätätte miehenne ?
Riippuu minkälainen mies on. Jos on reipas ja rehti, en jätä. Mutta jos pettää ja laiskottelee, en jää sitä katselemaan
Vierailija kirjoitti:
Kahden pitkän suhteen kokemuksella haluaisin kysyä että miksi nainen ei pysty tasavertaiseen suhteeseen?
Tulkitseeko nainen että jos mies hoitaa osansa kaikista yhteisistä asioista ilman sanomista niin hän on pompoteltavissa?
Mikä on sinusta tasavertainen suhde?
Miksi niin moni nainen valitsee mieluummin ranskalaisen miehen joka heiluttelee käsiään ja lipertelee ranskan kieltä kuin suomalaisen hiljaisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei pysty tasavertaiseen suhteeseen, se voi esim. olla kotona tai Harlekiinista opittu asia.
Molemmat voivat yhdessä sopia mitä asioita hoitavat. Sitten ei tarvitse tuntea olevansa pompoteltava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni nainen valitsee mieluummin ranskalaisen miehen joka heiluttelee käsiään ja lipertelee ranskan kieltä kuin suomalaisen hiljaisen miehen?
Koska se ranskalainen puhuu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset miehet nyt vaan on ihania. Kieli, supliikki, romanttisuus, ulkonäkö, luonne, presenssi. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä, älykkäitä vastauksia! :)
Mutta. Miksi hitossa niitä verhoja ja mattoja ja mööpeleitä pitää alituiseen vaihtaa? Vaikka ovat näin miehen silmään vielä ihan käypäsiä.
Varmaan siksi, että ne on jotain halpismööpeleitä. Kannataa hankkia aikaa kestäviä huonekaluja jotka kestää isältä pojalle.
Naisen rakkaus, syntyykö se tunteista vai hänen sillä hetkellä epäsuotuisista olosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
On paljon asiattomia kysymyksiä. Arvasin tämän.
Kukaan ei kysynyt sinulta
Miksi sama aloitus poistetaisiin jos se olisi mihen tekemä?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa (ihan lonkalta nyt heitän, mutta varmaan 90%) suomalaisista on suhteessa toisen suomalaisen kanssa.
Joku kysyi, miksi kaikista keski-ikäisistä naisista tulee kiukkuisia. Ei kaikista tule. Olen itse yhtä leppoisa kuin ennenkin, mutta paljon vetäytyvämpi ja introvertimpi. Kaikista keski-ikäisistä naisista ei tule katkeria ja kärttyisiä, mutta toki luonne muuttuu. Ei ole niin naiivi kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus, syntyykö se tunteista vai hänen sillä hetkellä epäsuotuisista olosuhteista.
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Et tee sitä kuitenkaan.
Tää oli hauskaa joskus yläasteella.
Onpas taas yleistäviä juttuja naisista. Parin naisen kokemuksen perusteella yleistään kaikki naiset