Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mies, mitä tekisit?
Jos voisin viettää päivän miehenä, hakeutuisin erilaisiin tilanteisiin ja paikkoihin testatakseni, miten minua kohdeltaisiin verrattuna siihen, että olen nainen. Machoilisin ihan kunnolla. Vokottelisin naisia. Testaisin voimiani nostelemalla kiviä ja autonrenkaita.
Entä jos sä olisit joku kynäniskaolmi, kuten Halla-aho tai Rydman? Miehiä on momenlaisia.
hyvät hoidetut hampaat ja itsestään huolta pitävä.huumori tosi tärkeää eikä saa olla itserakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Suoraan sanottuna en. Olen niin iloinen, että en ole syntynyt mieheksi. Miesten elämä tuntuu jotenkin pinnalliselta ja raaalta.
Niinpä. Naisena voin käyttää housuja tai mekkoa mielen mukaan. Kukaan ei tule haukkumaan tai nimittelemään. Voin puhua ystävilleni ja perheelleni tunteistani. Voin keskittyä itseeni ja omiin harrastuksiini, eikä minun tarvitse ajatella vastakkaista sukupuolta ja miten saisin kumppanin. Minun ei tarvitse jatkuvasti kilpailla muiden kanssa ja yrittää osoittaa, että olen voimakkaampi ja älykkäämpi kuin muut.
Totta. Voi osoittaa tunteita ja rakkautta. Nauttia pienistä jutuista. Jutella lapsille ja vanhuksille. Tykätä estetiikasta ja kauniista jutuista. Itkeä jos itkettää. Olla herkkä. Halata rakkaita ihmisiä. Diggailla kulttuurista. Olla positiivinen ja tsempata muita. Osoittaa empatiaa. Naisena on kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisista tulee keski-ikäisinä niin negatiivisia ja vihaisia?
Keski-ikään kuuluu, että hieman pysähtyy hoksaamaan, että mihin elämän ensimmäinen puolisko on kulunut ja mitä toivoo siltä jäljellä olevalta puoliskolta. Minä huomasin käyttäneeni elämäni muiden hyödyksi ja käteen ei ole itselle jäänyt oikein mitään. Lähitulevaisuudessa siintelee lisää vastuuta toisista, kun omat ja miehen vanhemmat ikääntyy ja muita varten eläminen ei vaan tunnu loppuvan.
Kyllä siinä katkeruus ja viha nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Suoraan sanottuna en. Olen niin iloinen, että en ole syntynyt mieheksi. Miesten elämä tuntuu jotenkin pinnalliselta ja raaalta.
Niinpä. Naisena voin käyttää housuja tai mekkoa mielen mukaan. Kukaan ei tule haukkumaan tai nimittelemään. Voin puhua ystävilleni ja perheelleni tunteistani. Voin keskittyä itseeni ja omiin harrastuksiini, eikä minun tarvitse ajatella vastakkaista sukupuolta ja miten saisin kumppanin. Minun ei tarvitse jatkuvasti kilpailla muiden kanssa ja yrittää osoittaa, että olen voimakkaampi ja älykkäämpi kuin muut.
Totta. Voi osoittaa tunteita ja rakkautta. Nauttia pienistä jutuista. Jutella lapsille ja vanhuksille. Tykätä estetiikasta ja kauniista jutuista. Itkeä jos itkettää. Oll
Ja onhan raskaus ja synnytys aika kreisi kokemus, hyvässä ja joskus pahassakin.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin iskemään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin viettää päivän miehenä, hakeutuisin erilaisiin tilanteisiin ja paikkoihin testatakseni, miten minua kohdeltaisiin verrattuna siihen, että olen nainen. Machoilisin ihan kunnolla. Vokottelisin naisia. Testaisin voimiani nostelemalla kiviä ja autonrenkaita.
Entä jos sä olisit joku kynäniskaolmi, kuten Halla-aho tai Rydman? Miehiä on momenlaisia.
Kaikki nuo on mahdollisia myös kynäniskalle. Oletpa rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Paras seksiasento?
Ihan perus anaali. No leikki sikseen (tai on se anaaliseksikin itsestäni toki kivaa vaikka siinä lempiasennossa) - itse eniten tykkään lähetyssaarnaajasta.
On kiva olla miehen alla ja siinä voi samalla pussailla tai mies voi imeä vaikka mun herkkiä ja isoja, lävistettyjä nännejäni ja mä tykkään kietoa pitkät jalkani miehen selän takaa ja käsillä tunnustella hellästi miehen kroppaa - ja samalla katsoa toisiamme syvälle silmiin..
<3
T: p0rn0akka
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että kun teillä on rahaa ja lapset on hankittu niin jätätte miehenne ?
Riippuu täysin miehestä. Sellainen, joka tekee elämisen ja olemisen ikäväksi jätetään.
Miltä se tuntuu olla Vagisanilla käyvä wanha kalkkuna, jolla räystäät roikkuu kuntassa ja kaulaheltta sekä aalit hytkyy vaappuessa?
Mikä tämä kävelyjuttu on? Kyllä kävellessä kädet kuuluu heilua. Itse asiassa ajatus oikeasta kävelystä on niin, että olkapää lähestyy vastakkaista lonkkaa. Näin kaikki oikeat lihakset aktivoituu ja vahvistuu. Jalkojen pitää osoittaa vähän ulospäin, ei kävellä suoraan.
Tämä siis naisen vastaus tuohon käsien heilutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit kysyä miehiltä?
Miksi miehet haluavat kääntää keskustelun itseensä silloin kuin puhutaan naisten asioista?
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu olla Vagisanilla käyvä wanha kalkkuna, jolla räystäät roikkuu kuntassa ja kaulaheltta sekä aalit hytkyy vaappuessa?
Ihan kivalta. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Joskus. Jotkut miehet osaavat olla todella itsevarmoja, ja puhua asioista, joista eivät tiedä mitään. Joskus se vaan toimii, varsinkin töissä. Faktat voi selvittää sitten myöhemmin. Sellainen fake it till you make it-ajattelu tuntuu olevan yleisempää miehillä. Naisena tulee jotenkin aina mietittyä, että enhän minä nyt vaan lupaa liikoja tai sano jotain väärää. Miehillä on myös upea tapa olla itsekkäitä, mutta sellaisella terveellisellä tavalla. Jos mies haluaa mennä töiden jälkeen urheilemaan parantaakseen omaa hyvinvointiaan, niin hän tekee sen varmasti. Nainen ajattelee usein ensin kaikkia muita, palaa loppuun, ja sitten uhriutuu kun kukaan ei auta. Minusta naisten pitäisi ajatella useammin vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Hei älä nyt! Miesten piti olla etuoikeutettuja. Tämä ei nyt sovi agendaan.
Hyviä, älykkäitä vastauksia! :)
Mutta. Miksi hitossa niitä verhoja ja mattoja ja mööpeleitä pitää alituiseen vaihtaa? Vaikka ovat näin miehen silmään vielä ihan käypäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Totta. Voi osoittaa tunteita ja rakkautta. Nauttia pienistä jutuista. Jutella lapsille ja vanhuksille. Tykätä estetiikasta ja kauniista jutuista. Itkeä jos itkettää. Oll
Jep.
Näin miehenä ainoa sallittu kulttuuri on Kake Randelin-cd ja fyysinen interaktio turpiin vetäminen ja paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä, älykkäitä vastauksia! :)
Mutta. Miksi hitossa niitä verhoja ja mattoja ja mööpeleitä pitää alituiseen vaihtaa? Vaikka ovat näin miehen silmään vielä ihan käypäsiä.
Mä vaihdan harvoin. Kun on huonekalu rikki. Matto tai verhot on 10-15 vuotta vanhoja.