Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko, että yhteiskunta ja ihmiset kohtelevat naisia eri tavalla kuin miehiä? Jos, niin miten?
Kyllä.,Eniten se näkyy siinä, kenen odotetaan kantavan hoivavastuuta muista ihmisistä.
Ja toisaalta, kenen odotetaan puolustavan muita ihmisiä aseellisesti henkensä uhalla.
Kuinka moni ikäiseni (56 v.) suomimies on tehnyt niin? Kovin on hypoteettista tuo suojelu.
Aivan. Sen sijaan hoivaamista edellytetään naisilta ihan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mies, mitä tekisit?
Samaa kuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko, että yhteiskunta ja ihmiset kohtelevat naisia eri tavalla kuin miehiä? Jos, niin miten?
Kyllä.,Eniten se näkyy siinä, kenen odotetaan kantavan hoivavastuuta muista ihmisistä.
Ja toisaalta, kenen odotetaan puolustavan muita ihmisiä aseellisesti henkensä uhalla.
Kuinka moni ikäiseni (56 v.) suomimies on tehnyt niin? Kovin on hypoteettista tuo suojelu.
Mutta sen harjoittelu (varusmiespalvelus tai vaihtoehtoisesti siviilipalvelus) on lain määräämä pakko.
Voisin mäkin käydä harjoittelemassa hoivaamista, jos se ei johda itse hoivaamiseen.
Siten, että se olisi pakollista? 6-12 kk koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin vaimon, joka passaa.
Ei vaiskaan, en ole kuspää. Menisin kadulle kävelemään ja antaisin muiden väistää.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että kun teillä on rahaa ja lapset on hankittu niin jätätte miehenne ?
Ei ollut liikaa rahaa. Ex jätti meidät.
mikä idea tässä on, kun naisia on niin erilaisia ja vastaukset on erilaisia ?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nostelisin painavia juttuja, vetäisin leukoja, ja vetäisin käteen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen harjoittelu (varusmiespalvelus tai vaihtoehtoisesti siviilipalvelus) on lain määräämä pakko.
Voisin mäkin käydä harjoittelemassa hoivaamista, jos se ei johda itse hoivaamise
Jep.
Vierailija kirjoitti:
mikä idea tässä on, kun naisia on niin erilaisia ja vastaukset on erilaisia ?
Viihdearvo.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
En.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Suoraan sanottuna en. Olen niin iloinen, että en ole syntynyt mieheksi. Miesten elämä tuntuu jotenkin pinnalliselta ja raaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaatisin palkankorotuksen. Munalisää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Lähinnä kiitollisuutta, ettei mulla ole sellaista. Mitä kadehdittavaa siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Miltä emätin ja rinnat tuntuvat?
Silloin, kun rintavarustus oli lähes olematon ja emätin oli ongelmaton, eivät tuntuneet miltään.
Nykyinen varustus ärsyttää, kun makuulla ja taaksepäin kallistuessa painaa rintakehää tehden olosta tukalan, vaikka koko on yhä maltillinen. Tänä vuonna ei ole ollut ongelmia emättimen kanssa, mutta on ollut ajanjaksoja, jolloin on ollut kuukausien ajan joku ongelma tai ongelmia meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin viettää päivän miehenä, hakeutuisin erilaisiin tilanteisiin ja paikkoihin testatakseni, miten minua kohdeltaisiin verrattuna siihen, että olen nainen. Machoilisin ihan kunnolla. Vokottelisin naisia. Testaisin voimiani nostelemalla kiviä ja autonrenkaita.
On paljon asiattomia kysymyksiä. Arvasin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko peniskateutta?
Suoraan sanottuna en. Olen niin iloinen, että en ole syntynyt mieheksi. Miesten elämä tuntuu jotenkin pinnalliselta ja raaalta.
Joo, jotenkin vastenmieliseltä. Kovuutta, armottomuutta, itsekeskeisyyttä, vahingoniloa, kilpailua, öyhöttämistä. En ihmettele että ne tappaa ittensä. En mäkään sellaisesta elǎmästä nauttisi.
Vierailija kirjoitti:
On paljon asiattomia kysymyksiä. Arvasin tämän.
Tietysti. Mutta muistetaan, että miesmammat eivät edusta kaikkia miehiä.
Voisin mäkin käydä harjoittelemassa hoivaamista, jos se ei johda itse hoivaamiseen.