Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Miten suhtaudut lapsettomaan mieheen jolla on vasektomia, eli hän on avoimesti lapsivapaa?
Kumpi on parempi, taitava nuolija ja sormettaja, jolla on pikkuruinen mutta kova kulli, vai jättikyrpä, joka ei esileikistä välitä, vaan haluaa vain nussia.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, taitava nuolija ja sormettaja, jolla on pikkuruinen mutta kova kulli, vai jättikyrpä, joka ei esileikistä välitä, vaan haluaa vain nussia.
Pienimulkkuinen nuolija on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan se legendaarinen raskausmasennus kestää?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e028223d-5e89-4286-a11e-945f7220f74d
Tuo tappoi 8-vuotiaatkin ja nuorin oli 2.
Vastaisiko joku?
Ei tuossa artikkelissa puhuta mitään, että teko olisi liittynyt mihinkään raskausmasennukseen. Ja tuomiokin on tullut murhasta ja tekijä joutunut istumaan nyt jo 18 vuotta + vielä vuoden ennen kuin vapautuu. Mikäli syy olisi ollut synnytyksen jälkeinen masennus, niin hänet olisi tuomittu lapsensurmasta ja tullut paljon lyhyempi kakku.
Eli mistä sä ton raskausmasennuksen revit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluasin rehellisesti tietää, että miltä se tuntuu kun kikkeli soutaa sisällä? Tiedän miehenä kyllä, mutta miltä se naaraasta tuntuu? En ole itse toitaiseksi ollut hoonattavana.
Sori, ei oikein miltään. Klitoris on se "meidän kikkeli".
Puhu vain omasta puolestasi. Klitoriksen kautta mäkin orgasmin saan, mutta kyllä silti haluan kullin sisälleni koska se tuntuu hyvältä ja se poistaa kunnolla panetuksen. Varsinkin takaapäin kulli osuu oikeaan kohtaan ja tuntuu erittäin hyvältä. Myös silloin tuntuu hyvältä kun makaan selälläni ruokapöydällä miehen pannessa seisaaltaan ja kulli osuu siinäkin oikeaan kohtaan.
Kulli? Onko se siis se, joka on vaähän niin kuin k*r pä, mutta vaan paljon pienempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset: millainen mies oli viimeisin panosi?
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi sinut kylmäksi kun olet hänen tarpeensa hoidellut?
Olen tavannut elämässäni vain yhden miehen jota oikeasti on kiinnostanut minun nautintoni sen vertaa että on sen eteen vaivautunut näkemään hieman vaivaa ja myös pidättelemään omaa orgasmiaan.
Tämän kanssa nyt 17v yhdessä ja seksielämä on yhä erinomaista. Kuulemma pari vanhaa eksää ihmettelee että miksei nykyiset kumppanit enää seksistä niin innostu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ensin mainittu on parempi rakastaja. Hyvä rakastaja haluaa tuottaa naiselleen orgasmin. Tuo jälkimmäinen ei välitä muusta kuin omasta nautinnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut lapsettomaan mieheen jolla on vasektomia, eli hän on avoimesti lapsivapaa?
Kuulostaa hyvältä kumppanilta, koska minäkään en halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tuo ensimmäinen. Jälkimmäinen ei tajua naisen nautinnosta mitään.
Mikä on parasta miehen ja naisen välillä?
Uraputki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tuo ensimmäinen. Jälkimmäinen ei tajua naisen nautinnosta mitään.
Joo semmonen perinteinen prinssinakki, jo tummansininen väriltään!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet, jos näet hyvännäköisen miehen? Ja miten käyttäydyt, jos kohtaat hyvännäköisen miehen?
Valitettavasti tätä sattuu aika harvoin. Mutta panen asian merkille ajatuksissani suunnilleen näin "onpa kivan/hyvän/seksikkään näköinen mies, mutta saattaa olla luonteeltaan mulkku tai yksinkertainen" En käyttäydy mitenkään erikoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun voimaantuu.
kiukku ei enää lamaannuta, vaan siitä saa voimaa muutokseen. Tulee tunne että pärjää myös yksin ja pystyy itse vaikuttamaan asioihin omassa elämässäEli voimaantuminen liittyy itseriittoisuuteen ja omavoimaisuuteen. Ja eroamiseen. Yksin elämiseen.
Ei, vaan onnistumisen tunteeseen. Siihen että kykenee. Tuntee itsensä riittäväksi. Minä voimaannun joka päivä kun olen saanut niin ihanan miehen minuun rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viehätysvoimani esim. tansseissa, naisten hakuvuorolla, lisäänyy kun käyn laittamassa taskulampun housuihini...etupuolelle ?
Jotkut naiset tykkää ronskista huumorista
Vierailija kirjoitti:
Miksi viehätysvoimani esim. tansseissa, naisten hakuvuorolla, lisäänyy kun käyn laittamassa taskulampun housuihini...etupuolelle ?
Olet tulikärpänen ja tanssit tulikärpäsnaaraiden kanssa. Valovoimaiset koiraat vetävät niitä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Näihin vastataan vaikka mitä mutta sitä ainoaa asiaa mistä aivan kaikki lähtee, ei osaa vastata kukaan ei siis yksikään oikein.
Kaikkein tärkein ominaisuus sekä miehessä että naisessa on se että osaa erottaa oikean väärästä, oikean käyttäytymisen väärästä käyttäytymisestä. Ihminen joka ei tätä ymmärrä, sillä ei tee yhtään mitään ei vaikka kuinka osaisi keskustella viinilasin ääressä..
Siksikö linnakundit ovat niin naisten suosiossa?
Kuinka monta linnakundia tai linnakundeja deittailevaa naista oikein tunnet? Itse en tunne ainuttaakaan. Jos tämä on sinulla isokin lukema niin suosittelen katsomaan peiliin ja miettimään
Suomessa on noin 2,8 miljoonaa naista. Kuinka monen näistä luulet lähettelevän kirjeitä linnakundeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiseuteen liittyy laumakäyttäytyminen ja paine olla samaa mieltä. Ulossulkeminen. Ihminen mielipiteineen.
Miksi (itse)kritiikki on naisille niin vaikea laji?
En odota vastausta, vaan kommentin poistamista.
Toivottavasti olen väärässä.
Onko se miehille sitten helpompaa?
Ei ole miehillä nimenomaan joukossa tyhmyys tiivistyy ja sitten on kaikenlaisia käsittämättömiä öyhötyksiä. Esim nämä jalkapallohuligaanit jotka nyt ovat olleet uutisissa. Miksi kukaan heistä ei uskalla sanoa että se on tyhmää? Porukassa mukana pysyminen ilmeisesti on niin tärkeää näille, että ovat jopa valmiita vahingoittamaan muita ihmisiä ja itseään, ja pilaamaan tulevaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko naiselle hyvä olo kun siittiöt avat sisällä? Tunteeko sen jollain tapaa, kuten esim ruoasta tulee täyteläinen olo?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Luotettava. Ei lupaile. Ei puhu rumia.
Ulkonäkö?
Ulkonäkö on tärkeysjärjestyksessä jossa sijalla 11 tai siitä eteenpäin. Ei tärkeä.
Nuorelle naiselle se on tärkeysjärjestyksessä sijalla 1 - 5. MInulle, keski-ikäiselle naiselle, miehen varakkuus on kyllä sijalla 11 tai siitä eteenpäin.
Kyllä minulle, 53-v., molemmat on tärkeitä. Top 3 kriteereissä. Ketään en rupea elättämään ja miehen pitää saada sukat pyörimään jaloissa.
Selasin useamman sivun, ja hämmästyin kun ei ole vielä vastattu että nainen päällä. Mun mielestä ihan paras, saa itse vaikuttaa eniten. :)