Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan

Vierailija
25.10.2025 |

Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3

Kommentit (561)

Vierailija
541/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on perkeleellisiä susia toisilleen työpaikoilla, naisvalta-alat perseestä. Eikös teikäläisillä ollutkin se vahva emotionaalisuus-empatia jne kaikki rusinat pullasta?   .... :DDD

Ei pelkästään toisilleen, t. entinen sh-mies :(

Se selkäänpuukottamisen määrä oli jotain ihan jäätävää. Toki työpaikoissa eroja, mutta olen naisvaltaisilla työpaikoilla törmännyt tähän enemmän kuin miesvaltaisilla.

Osaisiko joku nainen/naiset vastata?

En mä kyllä ole kokenut työpaikoilla naisilta selkâänpuukottamista. Miehiltä kyllä seksuaalista ahdistelua. Joten en osaa vastata. Naiset on verbaalisempia?

Vierailija
542/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kollektiivina eivät alkaisi suosia pienikokoisia ja kilttejä miehiä?

Loppuisi naisiin kohdistuva väkivalta, raiskaukset, vähemmän sotia (vain kilttejä miehiä), pienempi hiilijalanjälki (pienet miehet kuluttaa vähemmän kaloreita)

Miksi luulet, että pienikokoiset miehet ovat vähemmän väkivaltaisia kuin suuremmat? 

Moni itseään kilttinä pitävä mies on oikeasti kaikkea muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on perkeleellisiä susia toisilleen työpaikoilla, naisvalta-alat perseestä. Eikös teikäläisillä ollutkin se vahva emotionaalisuus-empatia jne kaikki rusinat pullasta?   .... :DDD

Tätä ihmettelen myös, vaikka nainen olenkin. Onneksi eivät kaikki naiset kaikilla työpaikoilla. Jotkut ihmiset (naiset) vain ovat sellaisia, ettei ryhmätyö suju. Ja jos työpaikalla on yksi mies ja monta naista, helposti asetelma kääntyy sellaiseksi, että kaikki naiset pyrkivät miehen suosioon (vaikka vain ammatillisesti) ja ovat valmiita polkemaan muut jalkoihinsa saavuttaakseen paremman aseman. 

Millä alalla työskentelet? Tämä on mulle ihan vieras ilmiö.

Vierailija
544/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mandariinit ei maistu yli nelikymppisille naisille ?

Vierailija
545/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kokemus oli tytön/naisen murrosikä?

Kiusallinen ja ahdistava. Kehon muutokset eivät ole mukavia. Kasvavat rinnat ovat kipeät ja kosketusarat, eikä niitä haluaisi kenenkään näkevän. Samaan aikaan miesten huomio ja ahdistelu lisääntyy, kun haluaisi vain olla rauhassa. Kuukautisten alkaminen on kauhean iso muutos lapsen elämässä ja ne ovat alkuun usein epäsäännölliset, jolloin aina joutuu pelkäämään, että verta alkaa vuotaa yllättävissä tilanteissa, kuten kesken koulupäivän. Tunteet ovat pinnassa, on itkuinen ja herkkä tai kiihtyy äärilaidasta toiseen hetkessä. 

En todellakaan kaipaa niitä aikoja. 

Vierailija
546/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oikeasti ole. Ainakin oman kokemuksen perusteella naisvaltaisessa yhteisössä työskentely on miellyttävämpää. Luulen että stereotypialla on enemmän tekemistä sen kanssa että naisvaltaiset työt on yleensä kohtuullisen raskaita pienpalkka-aloja. Se toki saattaa syödä yhteishenkeä kun pienellä miehityksellä tehdään kiireessä työtä, josta saa paskaa palkkaa. Työkavereina naiset on luotettavampia ja tunnollisempia. Mieskollegoissa on paljon enemmän lusmuilijoita ja myöhästelijöitä. Tämän takia saattaa olla että jotkut miehet kokee naisvaltaisessa yhteisössä työskentelyn myrkylliseksi. Itseäni ainakin ärsyttää kollegat, jotka työnpakoilullaan lisäävät mun työkuormaa. 

Vierailija
547/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se selkäänpuukottamisen määrä oli jotain ihan jäätävää. Toki työpaikoissa eroja, mutta olen naisvaltaisilla työpaikoilla törmännyt tähän enemmän kuin miesvaltaisilla.

En mä kyllä ole kokenut työpaikoilla naisilta selkâänpuukottamista. Miehiltä kyllä seksuaalista ahdistelua. Joten en osaa vastata. Naiset on verbaalisempia?

Miksi jotkut naiset kieltävät aivan ilmiselvän, kaikille tiedossa olevan tosiseikan. Jos ei omaa sairauttaan tunnista, ei voi edes yrittää parantua! Hyvä verbaliikka siis oikeuttaa kiusaamiseen ja selkäänpuukottamiseen ynnä kaikkeen siihen halpamaiseen, mitä naiset hallitsevat? Miksi?      :DDD

Vierailija
548/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan saanut orgasmia kun pilluasi on nuoltu?

Vierailija
549/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset kieltävät aivan ilmiselvän, kaikille tiedossa olevan tosiseikan. Jos ei omaa sa

No eihän se ole ilmiselvä ja kaikille tiedossa oleva tosiseikka, jos minä en sitä tiedä tai ole kokenut, vaikka koko ikäni olen naisvaltaisella alalla työskennellyt. 

Vierailija
550/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen myös, vaikka nainen olenkin. Onneksi eivät kaikki naiset kaikilla työpaikoilla. Jotkut ihmiset (naiset) vain ovat sellaisia, ettei ryhmätyö suju. Ja jos työpaikalla on yksi mies ja monta naista, helposti asetelma kääntyy sellaiseksi, että kaikki naiset pyrkivät miehen suosioon (vaikka vain ammatillisesti) ja ovat valmiita polkemaan muut jalkoihinsa saavuttaakseen paremman aseman. 

Ei ole omakohtaista kokemusta onneksi, työskentelen yksin yrittäjänä ja olen tyytyväinen. Mutta tunnen paljon ihmisiä, joilla on tällaisia kokemuksia, ja aika paljon kuulee toimistotyössä tai sote-alalla olevilta näitä juttuja, myös vaka-työssä. Etenkin yritysmaailmassa, jossa naisia on monessa portaassa eri asemissa, on kuulemani mukaan paljon valtataistelua ja heikompien kyykyttämistä. 

Joku edellä esitti, että emotionaalinen kuorma vaikuttaa naisvaltaisilla aloilla, ja se voi hyvinkin olla niin. On kiire, henkilöstöä vähennetään ja tulosta on tehtävä. Hoitotyössä ihmisiä ei voi jättää hoitamatta, vaan on pakko venyä ja jaksaa aina vain pidemmälle, ja se kiristää pinnaa. 

Vierailija
551/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut naiset kieltävät aivan ilmiselvän, kaikille tiedossa olevan tosiseikan. Jos ei omaa sa

No minä en nyt oikein voi mitään sille, etten ole kokenut tai todistanut kiusaamista työpaikoillani. Olen toki toiminut asiantuntijatehtävissä, ja kaikki työkaverit - naiset ja miehet - ovat olleet superskarppeja, työorientoituneita ja asiallisesti käyttäytyviä. 

Vierailija
552/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Vierailija
553/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko mieluummin nainen vai mies?

Ehdottomasti nainen. Jos muuttuisin mieheksi, olisin sellainen mies, joka pyrkisi muuttamaan maailmaa paremmaksi myös naisille.

Vierailija
554/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omakohtaista kokemusta onneksi, työskentelen yksin yrittäjänä ja

Ja asiakkaat/potilaat voivat olla aika haastavia myös. 

Vierailija
555/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki.

Vierailija
556/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kollektiivina eivät alkaisi suosia pienikokoisia ja kilttejä miehiä?

Loppuisi naisiin kohdistuva väkivalta, raiskaukset, vähemmän sotia (vain kilttejä miehiä), pienempi hiilijalanjälki (pienet miehet kuluttaa vähemmän kaloreita)

Samasta syystä kuin miehet ei kollektiivina ala suosia rotevia, möreä-äänisiä naisia, joilta luontuu talvirenkaiden vaihto tuosta noin vain ja jotka eivät pienistä pillitä.

Vierailija
557/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omakohtaista kokemusta onneksi, työskentelen yksin yrittäjänä ja

No joku sote-ala on jo ihan alana myrkyllinen. En yhtään ihmettele jos ihmiset voi huonosti. Eka hankitaan korkeakoulututkinto ja sitten päästään töihin jossa selvitellään ihmisten ongelmia ja toimitaan niiden sylkykuppina kun ei mene mielen mukaan ja siitä sitten saadaan joku 2700€/kk +lisät. Verrataan joihinkin paperitehtaan aukkoihin, jotka meni peruskoulusta suoraan töihin ja nyt istuu valvomossa katsomassa monitoria samalla kun juoruaa ja juo kahvia työkaverin kanssa ja tienaa 6K/kk. On se jännä kun miesten kesken on kivaa. 

Vierailija
558/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole varsinaisesti kysymystä. Haluan vain kertoa miten ihmeellisiä ja ihania te naiset olette. Minulla on kaksi siskoa, äiti tietysti, ja puoliso jota rakastan yli kaiken. Ihania naispuolisia ystäviä. Kiitos naiset, että olette olemassa. T. Vassarimies 48v

Oksennusta meinasi tulla suuhun. Lipevä vassarimies lurittelee ja mammat on sulaa vahaa.

Jahas. Taas yksi esimerkki siitä, miten persjalkaisen mielestä kaikki, mikä ei itseä miellytä on kommunismia, vihervasemmistolaista, tai nyt ainakin vasemmistolaista. Luonnollisesti oppimattomuudesta johtuen ei itse asiassa ole käsitystä, mitä edes ovat nuo edellämainitut, mitä nyt muut yliksellä kilpaaa öyhöttävät ovat julistaneet.

O

"Jos mä sanoisin, että suomalaiset miehet on ihania..."

Kiva juttu, mutta melkoinen yleistys.

Ovatko naiset kenties heikompia sanallista imartelua ja kehuja vastaan? Sitä kaiken maailman Auervaarat käyttävät sitten hyväkseen.

Vierailija
559/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit kysyä miehiltä?

Haluaisin kysyä, mikä on sinulle elämässä arvokasta ja tuottaa iloa, hyvää mieltä ja onnea. 

Vierailija
560/561 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä, että saavutettaisiin tasa-arvo eliniänodotteessa?

Miehet voisivat ottaa vähemmän riskejä esimerkiksi liikenteessä. He voisivat syödä terveellisemmin ja käyttää vähemmän päihteitä. He voisivat tapella vähemmän ja tappaa toisiaan harvemmin. Miehet voisivat käydä lääkärissä useammin.

Paljon auttaisi myös, jos teinipojat kuuntelisivat vanhempien ja opettajien neuvoja.