Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Flirtistä nauttivat naiset. Mikä tuottaa tuossa mielihyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on kova tarve kontrollifriikkeyteen? Miksi ei voi vain keskittyä omaan suoritukseen? Päsmäröintitaipumus kotona ja töissä.
Naisena olen huomannut saman, että aika moni nainen vahtii ja mikromanageroi puolisoaan. Tai jos ei vaikka puolisoa ole, niin muuta perhettä aina tilaisuuden tullen. Ja riittäähän noita alimman johdon naispomojakin joilla on sama vietti töissä.
Syitä on varmaan monia. Jollakulla voi olla niin, että omassa suvussa tai ystäväpiirissä ei ole ollut yhtään luotettavaa ja vastuuta kantavaa miestä. Silloin voi olla vahva uskomus, että kaikki miehet tarvitsevat koko ajan ohjeistusta ja päsmäröintiä.
Ja sitten jos puoliso on saamaton eikä esimerkiksi koskaan oikein halua tai osaa päättää mitään, niin kyllä se pistää varmaan ihmisessä käskytysmoodin pääll
Kiitos vastauksesta. Mielenkiintoinen näkökulma oli tuo, että ehkä naisella ei lähipiirissään ole ollut vastuuta kantavia miehiä.
Toisessa vastauksessa arvioitiin kontrollifriikkeyden liittyvän naisen turvallisuushakuisuuteen.
Olen melko varma, että miehet eivät riittävästi tiedosta sitä, kuinka suuri tarve turvallisuus naiselle on ja mihin kaikkiin elämän osa-alueisiin se liittyykään.
Olen melko varma ettei moni nainen tiedosta sitä kuinka passiiviseksi mies tulee, kun toinen nalkuttaa ja räksyttää vieressä teki asiat kuinka vain. Mikään ei kelpaa ja kaikki on tehty "väärin". Vaikka ne astiat puhdistuvat pesukoneessa, niin silti ei kelpaa. Niitä ei aseteltu kuten nainen halusi, joten pahimmillaan astiat tulee pestä uudelleen. Tai vaatteita ei ole aseteltu hyllyyyn oikein. MIkä se oikea järjestys sitten on? Sehän riippuu päivästä ja naisen mielialasta. Tänään tämä ja huomenna jotain muuta. Helpompi on antaa olla ja naisen tehdä itse. Eihän sekään mene tietenkään oikein, koska nainen saa sitten tehdä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on kova tarve kontrollifriikkeyteen? Miksi ei voi vain keskittyä omaan suoritukseen? Päsmäröintitaipumus kotona ja töissä.
Naisena olen huomannut saman, että aika moni nainen vahtii ja mikromanageroi puolisoaan. Tai jos ei vaikka puolisoa ole, niin muuta perhettä aina tilaisuuden tullen. Ja riittäähän noita alimman johdon naispomojakin joilla on sama vietti töissä.
Syitä on varmaan monia. Jollakulla voi olla niin, että omassa suvussa tai ystäväpiirissä ei ole ollut yhtään luotettavaa ja vastuuta kantavaa miestä. Silloin voi olla vahva uskomus, että kaikki miehet tarvitsevat koko ajan ohjeistusta ja päsmäröintiä.
Ja sitten jos puoliso on saamaton eikä esimerkiksi koskaan oikein halua tai osaa päättää mitään, niin kyllä se pistää varmaan ihmisessä käskytysmoodin pääll
Itse olen ratkaissut ongelman niin, että en huoli kumppaniksi sellaista miestä, jonka tekemisiä täytyy vahdata ja johon ei voi luottaa.
Oletko ajatellut, että kyse voi olla naisesta eikä miehestä? Täydellinen luottamuspula toisiin. Kaikki tulee tehdä itse, koska kukaan muu ei osaa tehdä asioita kuten minä. Vain minun tapani kelpaa. Kaikki muu on väärin.
Eihän tämäkään itse asiassa ole sukupuolikysymys. Oma mieheni on niin tarkka tietyistä jutuista että olen aivan suosiolla antanut hänen tehdä ne jo pitkään. En kyllä ole mitenkään salaillut sitä miksi hän saa ne tehdä vaan olen ihan suoraan sanonut että kun en kuitenkaan osaa tehdä mielestäsi oikein niin en tee ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Näihin vastataan vaikka mitä mutta sitä ainoaa asiaa mistä aivan kaikki lähtee, ei osaa vastata kukaan ei siis yksikään oikein.
Kaikkein tärkein ominaisuus sekä miehessä että naisessa on se että osaa erottaa oikean väärästä, oikean käyttäytymisen väärästä käyttäytymisestä. Ihminen joka ei tätä ymmärrä, sillä ei tee yhtään mitään ei vaikka kuinka osaisi keskustella viinilasin ääressä..
Siksikö linnakundit ovat niin naisten suosiossa?
Kuinka monta linnakundia tai linnakundeja deittailevaa naista oikein tunnet? Itse en tunne ainuttaakaan. Jos tämä on sinulla isokin lukema niin suosittelen katsomaan peiliin ja miettimään tarkkaan kannattaisiko pyöriä vähän fiksummissa
Eri. Jos tiedot vankiloissa olevien linnakundien kirjemääristä pitää paikkkaansa, niin aika moni on kiinnostunut linnakundeista. Tämä siis kirjeaikaan, kun vartijat vielä pystyivät niitä seuraamaan. En tiedä miten he nyt viestivät naisten kanssa, mutta epäilen ettei kiinnostus ole vähentynyt.
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos puoliso on saamaton eikä esimerkiksi koskaan oikein halua tai osaa päättää mitään, niin kyllä se
Jo huulipunahallituksesta nähtiin naisten pahin vika: kaikki asiat - pienet ja suuret - ovat samanarvoisia ja nainen raataa turhaan ja nalkuttaa rasittuneena. Eikä saa mitään aikaan todellisten ongelmien kanssa. Koska ei ymmärrä priorisoida ja fokusoida. Minkähänlaisia kenraaleja noistakin tulisi. Kyllä menisi miestä ...
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Kyse on laumasta, jossa kaikkien pitää pitää samoista asioista ja hylätä lauman hyljeksimä. Yksilöllisyys, akat, yksilöllisyys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma ettei moni nainen tiedosta sitä kuinka passiiviseksi mies tulee, kun toinen nalkuttaa ja räksyttää vieressä teki asiat kuinka vain. Mikään ei kelpaa ja kaikki on tehty "väärin". Vaikka ne astiat puhdistuvat pesukoneessa, niin silti ei kelpaa. Niitä ei aseteltu kuten nainen halusi, joten pahimmillaan astiat tulee pestä uudelleen. Tai vaatteita ei ole aseteltu hyllyyyn oikein. MIkä se oikea järjestys sitten on? Sehän riippuu päivästä ja naisen mielialasta. Tänään tämä ja huomenna jotain muuta. Helpompi on antaa olla ja naisen tehdä itse. Eihän sekään mene tietenkään oikein, koska nainen saa sitten tehdä kaiken.
No esim. tuosta astioiden asettelemisesta astianpesukoneeseen: Eksällä oli tapana kasata astiat ihan miten sattuu ja ne astiat eivät todellakaan tulleet puhtaiksi kun se vesi ei päässyt virtaamaan kunnolla väärän kasaustavan vuoksi tai pahimmassa tapauksessa särkyivät kun hänen kasaamat epämääräiset pinot kaatuilivat. Samaten meni hyviä leikkuuveitsiä ja muita astioita pilalle kun eksä laittoi niitä koneeseen vaikka ei ollut konepestäviä. Joten kyllä se on ihan täyttä osaamaattomuutta / huolimattomuutta kun ei viitsitä kasata konetta ohjeistuksen mukaan ja laitetaan sinne tavaraa, joita ei saa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nainen kehtaa tunnustaa flirttailun aiheuttavan mielihyvää?
Miltä tuntuu kun mies laukeaa sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tuosta astioiden asettelemisesta astianpesukoneeseen: Eksällä oli tapana kasata astiat ihan miten sattuu ja ne astiat eivät todellakaan tulleet puhtaiksi kun se vesi ei päässyt virtaamaan kunnolla väärän kasaustavan vuoksi tai pahimmassa tapauksessa särkyivät kun hänen kasaamat epämääräiset pinot kaatuilivat. Samaten meni hyviä leikkuuveitsiä ja muita astioita pilalle kun eksä laittoi niitä koneeseen vaikka ei ollut konepestäviä. Joten kyllä se on ihan täyttä osaamaattomuutta / huolimattomuutta kun ei viitsitä kasata konetta ohjeistuksen mukaan ja laitetaan sinne tavaraa, joita ei saa laittaa.
Toivottavasti sitten laitoit astiat itse jos ei miehen tyyli kelpaa. Viestistäsi tulee mieleen nalkuttus. Listataan kaikki asiat mitkä menevät väärin ja lopuksi vielä painotetaan kuina mies ei viitsi ja kuinka ei osaa ja on huolimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sitten laitoit astiat itse jos ei miehen tyyli kelpaa. Viestistäsi tulee mieleen nalkuttus. Listataan kaikki asiat mitkä menevät väärin ja lopuksi vielä painotetaan kuina mies ei viitsi ja kuinka ei osaa ja on huolimaton.
No jos kerran toisensa jälkeen tehdään asiat väärin, niin mitä se sitten on ellei huolimattomuutta? Se, että syytetään naista nalkuttamisesta, kun itse ei kanna vastuuta siitä, että asiat tehdään huolella, on vastuunpakoilua. Ihan sama juttu jos minä ajaisin autoasi ja laittaisin sinne dieseliä bensiinimoottoriin kerta toisen jälkeen ja sitten vaan syyttäisin sinua nalkuttamisesta kun sanot minulle että niin ei kuulu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Haluaa rakentaa luottamuksellisen ja aidon yhteyden naiseen. Ei katsele muita naisia, ei valehtele eikä ole perässä vedettävä. On suhteessa aktiivinen, eli ehdottaa treffejä ja yhdessäoloa. Ei pidä naista itsestäänselvänä.
Kuvailit juuri yksisarvisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä, älykkäitä vastauksia! :)
Mutta. Miksi hitossa niitä verhoja ja mattoja ja mööpeleitä pitää alituiseen vaihtaa? Vaikka ovat näin miehen silmään vielä ihan käypäsiä.
Ei tarvitse, jos ovat mieleisiä. Minulla on mielessä tietynlainen ihannesisustus ja pikkuhiljaa kuljen sitä kohti. Jos löydän entistä mieleisemmän lipaston tai maton, ostan ja vaihdan. Jos ei satu tulemaan vastaan, niin se vanha kelpaa siihen asti, kunnes kuluu käytössä liikaa. Verhot ovat niin täydelliset, että ovat pysyneet jo parikymmentä vuotta samoina.
Ja tämä vain minun osaltani - moni nainen ihan vain tykkää vaihtelusta.
Mulla sama. Olen minimalisti, enkä halua vuodenaikojen mukaan vaihtuvaa sisustusta. Liikaa krääsää..
N30
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos puoliso on saamaton eikä esimerkiksi koskaan oikein halua tai osaa päättää mitään, niin kyllä se
Meillä mies on tuo nalkuttava siisteysnatsi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nainen kehtaa tunnustaa flirttailun aiheuttavan mielihyvää?
On se hauskaa, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule yhtään miltään.
Tämä. Se pieni suihkaus siittiöitä ei tunnu missään. Yhdynnässä ihan muut asiat tuntuu.
Ei tarvitse, jos ovat mieleisiä. Minulla on mielessä tietynlainen ihannesisustus ja pikkuhiljaa kuljen sitä kohti. Jos löydän entistä mieleisemmän lipaston tai maton, ostan ja vaihdan. Jos ei satu tulemaan vastaan, niin se vanha kelpaa siihen asti, kunnes kuluu käytössä liikaa. Verhot ovat niin täydelliset, että ovat pysyneet jo parikymmentä vuotta samoina.
Ja tämä vain minun osaltani - moni nainen ihan vain tykkää vaihtelusta.