Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran naiset avoimesti ja julkisesti kaikkialla suomessa vihaa kaikkia miehiä joidenkin yksittäisten miesten tekojen perusteella niin miksi miehet ei saisi samalla tavalla vihata naisia ja miksi naisia ei saa samalla tavalla tuomita joidenkin toisten naisten tekojen perusteella samalla tavalla?
Kerrot tässä omista olettamuksistasi ja ajattelustasi.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu runkkaaminen menkkojen aikaan? Tuntuuko istuminen pillu paljaana erilaiselta kuin housut jalassa? Haluaisitko, että häpyhuulesi olisivat pitemmät?
Jos on runsaat menkat niin liukkaammalta. Jos on kuukautiskipuja niin ne tietysti tuntuu samalla, ja voimakkaat kivut tekevät aika vaikeaksi nauttia runkkauksesta. Paljas pillu tuntee istuma-alustan, joka on yleensä kylmempi ja usein kovempi kuin vaatteet olisivat. Yhtään pidemmät häpyhuulet saattaisivat hiertyä kävellessä tms. joten en haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun vaativat modernia tasa-arvoa niin miksi naiset ei miehille salli sitä tasa-arvoa vaan vaatii miestä toteuttamaan niitä epätasa-arvoisia perinteisiä sukupuolirooleja rooleja varsinkin kun naiset itse sanoo että ne perinteiset sukupuoli roolit ei ole tasa-arvoisia?
Tämä ei nyt ole loogisesti oikein koherentti kysymys. Siis kysyt, että jos naiset kannattavat tasa-arvoa, niin miksi kannattavat epätasa-arvoa? En usko, että asia on noin, vai tarkoitatko näitä nuoria provider-naisia? He ovat ihan oma ryhmänsä, mutta hehän eivät olekaan tasa-arvon kannalla, vaan pitävät roolijaoista kiinni, toisin kuin tasa-arvoa kannattavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko feministi? Mitä ajattelet feminismistä?
Tietysti olen. En halua, että minua sorretaan. En myöskään halua sortaa ketään.
Jq siksi päätit ryhtyä feministiksi sortamaan miehiä?
Feminismi ei sorra miehiä. Päinvastoin nämä sortojutut, joista miehet usein valittavat (esim. vain miehiä koskeva asevelvollisuus, rajoittavat sukupuoliroolit kuten herkkien miesten pitäminen epämiehekkäinä mikä johtaa miehillä mielenterveysongelmiin ym.) yleensä johtuvat patriarkaatista. Siitä samasta, mistä naistenkin sorto johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun vaativat modernia tasa-arvoa niin miksi naiset ei miehille salli sitä tasa-arvoa vaan vaatii miestä toteuttamaan niitä epätasa-arvoisia perinteisiä sukupuolirooleja rooleja varsinkin kun naiset itse sanoo että ne perinteiset sukupuoli roolit ei ole tasa-arvoisia?
Miksi yleistät joidenkin yksittäisten naisten toimintamallin koskemaan naisia yleisesti?
Yksittäistapaukset jatkaessaan kerta toisensa jälkeen samaa kaavaa, saattavat aiheuttaa ajatusmallin yleistämisestä.
Ei tietenkään koske kaikkia ihmisiä.
Miltä tuntuu harrastaa seksiä vaginaalisesti ja anaallisesti samaan aikaan?
Huomaako naiset jos rintoja vilkaisee nopeasti?
MItä nainen ajattelee kun sanoo miestä suloiseksi?
Jos naista ottaa kädestä kiinni ja tämä vastaa puristukseen onko se ystävällisyyttä vai kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri merkitys miehen ulkonäöllä on ihastumisen suhteen asteikolla 1-10? Vastaa rehellisesti.
Vaihtelee ihastumisesta toiseen. Olen ihastunut pelkkään ulkonäköön (ulkonäön merkitys 10), olen myös ihastunut rumaan mieheen, josta pidin hänen älykkyytensä ja huumorinsa takia (ulkonäön merkitys jotain 2). Hän alkoi näyttää paljon söpömmältä silmissäni, kun ihastuin häneen.
Ei se koskaan täysi nolla ole, sillä tuskin ihastuisin Elefanttimiehen tai rappiojuopon näköiseen mieheen, vaikka olisi kuinka ihmeellinen. Ihastuessa tuntee himoa kohteeseen. Se ei välttämättä syty juuri ulkonäöstä, mutta ulkonäkö voi sen sammuttaa/estää, ja silloin ei synny ihastustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ei sorra miehiä. Päinvastoin nämä sortojutut, joista miehet usein valittavat (esim. vain miehiä koskeva asevelvollisuus, rajoittavat sukupuoliroolit kuten herkkien miesten pitäminen epämiehekkäinä mikä johtaa miehillä mielenterveysongelmiin ym.) yleensä johtuvat patriarkaatista. Siitä samasta, mistä naistenkin sorto johtuu.
Feminismi ei ole koskaan aiheuttanut miehille mitään hyvää. Ja kun naisilta kysytään esimerkkejä miten feminismi on tuonut mukanaan jotain hyvää miehille niin naiset antavat aina esimerkkeinä asioita mistä hylty menee pelkästään naisille mutta kuitenkin valehtelee ettämon siittä jotenkin hyötyä miehille. Vai oletko sinä ensimmäinen nainen joka kykenee antamaan esimerkin mitä hyötyä feminismi on tuonut miehille ilman että taustalla on naisen etu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ei ole koskaan aiheuttanut miehille mitään hyvää. Ja kun naisilta kysytään esimerkkejä miten feminismi on tuonut mukanaan jotain
Väitteesi oli, että feminismi sortaa miehiä. Kykenetkö tämän väitteen perustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Tykkään suffrageteista ja siitä mitä saivat aikaan aikanaan. Sen jälkeen vasemmistolaisuus kaappasi feminismin "aallot" ja tämä uusin intersektionaalinen aalto on kaikista kammottavin. Ajattelen feminististä, että tämä ei ole oikeasti lukenut vaikkapa Judith Butleria ym. eikä muutenkaan tutustunut aatteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluasin rehellisesti tietää, että miltä se tuntuu kun kikkeli soutaa sisällä? Tiedän miehenä kyllä, mutta miltä se naaraasta tuntuu? En ole itse toitaiseksi ollut hoonattavana.
Tämä riippuu naisesta, mutta itsestäni ei suoraan sanottuna miltään.
Sama juttu. Odottaa vaan että loppuisi ja pääsisi nukkumaan.
En halua kysyä mitään, koska ei kiinnosta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitteko suihin?
Jos olisi tässä käden ulottuvilla haluttava mies, joka myös haluaisi minua, niin ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu harrastaa seksiä vaginaalisesti ja anaallisesti samaan aikaan?
Ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuukautiset tuntuvat?
Kramppimaisia kipuja itselläni aina päivä. Joskus tuntee kun nousee sängystä (jos on ollut kauan pedissä) kun veret valahtaa housuihin. Se ei oo kiva tunne jos istut jossain julkisessa paikassa.... Sitten äkkiä ryntäys vessaan!
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo ei tarkoita tasapäisyyttä. Ihmisellä on edelleen biologisia eroja jotka korostuvat nimenomaan sukupuolisuhteissa. Jos ei olisi, sehän olisi ihan sama miehen olla toisen miehen kanssa ja tehdä vauvoja ja imettää vauvoja vaikka kolmannesta nännistään.
Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että molempien panosta arvostetaan yhtälaisesti. Äitiys on kuormittavuudeltaan 2,5 kokopäivätyötä. 50/50 naiselle tulee tähän päälle oma kokopäivätyö ja usein vielä s eksiorjuus päälle, jota ilman mies lähtee lätkimään. Tämä on niin kaukana tasa-arvosta kuin olla ja voi. Jopa yksinhuoltajaäiti pääsee helpommalla, vaikka sitäkin pidetään erittäin kuormittavana.
Mitä taas sotimiseen tulee, niin tappelu ja tappaminen on myös erittäin vahvasti sidoksissa biologiaan ja nimenomaan testosteroniin. Tämä näkyy kaikkialla eläikunnassa, ei vain ihmisillä. Jos miehiä häiritsee tämä aspekti nykyelämässään, niin ainoa tapa tasapäistää se on ajaa pakollinen asevelvollisuus alas. Se taas tei tee miehestä esimerkiksi biologisesti tai henkisesti kyvykästä äitiyteen.
Tasa-arvo ei siis tarkoita biologisten erojen kieltämistä vaan reiluutta roolijaossa ja palkitsemisjärjestelmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ei ole koskaan aiheuttanut miehille mitään hyvää. Ja kun naisilta kysytään esimerkkejä miten feminismi on tuonut mukanaan jotain
Vastaan tällä miesoletetun puheenvuorolla sulle:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikko-ahola/126862-kokonaisarvio-femin…
Eli naiset on yksilöitä.jotka einole koskaan vastuussa toisten naisten teoista? Oletko kuitenkin niitä naisia joka tuomitsee miehen jokunen toisen miehen tekojen perusteella vai onko mielestäsi miehetkin yksilöitä jotka ei ole vastuussa toisten miesten teoista?