Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (305)
Palstanaiseuteen liittyy laumakäyttäytyminen ja paine olla samaa mieltä. Ulossulkeminen. Ihminen mielipiteineen.
Miksi (itse)kritiikki on naisille niin vaikea laji?
En odota vastausta, vaan kommentin poistamista.
Toivottavasti olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset vihaavat kaikkia miehiä?
En voi vastata kuin omasta puolestani, koska en ole kaikki naiset. En käytä energiaani miesten vihaamiseen, mutta välttelen kyllä osaa miehistä, koska se tekee elämästä paljon mukavampaa.
Olen samoilla linjoilla. Eroni jälkeen päätin elää yksin ilman mitään mieskontaktia (työssä ja sukulaisissakäyntiä lukuunottamatta). Tämä on toiminut minulle hyvin. Voin paremmin. En vihaa miehiä, en vain ole heidän kanssaan samalla aallonpituudella enkä jaksa arvuutella heidän tarkoitusperiään, enkä halua tehdä elämänlaatuani heikentäviä kompromisseja. Käyn aina naislääkärillä ja naishierojalla. On helpompaa, ei kuormita eikä jännitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset: millainen mies oli viimeisin panosi?
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi sinut kylmäksi kun olet hänen tarpeensa hoidellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun voimaantuu.
kiukku ei enää lamaannuta, vaan siitä saa voimaa muutokseen. Tulee tunne että pärjää myös yksin ja pystyy itse vaikuttamaan asioihin omassa elämässä
Eli voimaantuminen liittyy itseriittoisuuteen ja omavoimaisuuteen. Ja eroamiseen. Yksin elämiseen.
Tarkoittaako Facebook-kaveripyyntö ihastumista?
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin. Itse en nimenomaan pyydä ihastuksiani kaveriksi, koska pelkään hänen tajuavan ihastuneeni enkä uskalla laittaa itseäni haavoittuvaan asemaan. Sellaisia on helpompi pyytää, joihin on täysin platoninen fiilis. Mutta tässä asiassa varmasti on hajontaa, olen vähän ujo näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi sinut kylmäksi kun olet hänen tarpeensa hoidellut?
Ei jätä! Ja usein olen itse valmis, vaikken olisi saanutkaan, mutta mies oikein kinuaa lupaa saada minut laukeamaan. Hän ainakin nauttii nähdä, miten minä nautin.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiseuteen liittyy laumakäyttäytyminen ja paine olla samaa mieltä. Ulossulkeminen. Ihminen mielipiteineen.
Itse olen vastannut täysin oman mieleni mukaan näihin kysymyksiin, välittämättä muiden vastauksista. Ja itsekritiikki on kyllä ihan yhtä vaikeaa miehillekin. Sitä ei voi sukupuolella perustella, vaan toimii kaikilla sukupuolilla samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vastannut täysin oman mieleni mukaan näihin kysymyksiin, välittämättä muiden vastauksista. Ja itsekritiikki on kyllä ihan yhtä vaikeaa miehillekin. Sitä ei voi sukupuolella perustella, vaan toimii kaikilla sukupuolilla samalla tavalla.
"Kaikilla sukupuolilla".
Onko naisen päässä muitakin sukupuolia kuin mies ja nainen?
Miksi naisilla on kova tarve kontrollifriikkeyteen? Miksi ei voi vain keskittyä omaan suoritukseen? Päsmäröintitaipumus kotona ja töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on kova tarve kontrollifriikkeyteen? Miksi ei voi vain keskittyä omaan suoritukseen? Päsmäröintitaipumus kotona ja töissä.
Koska ei pysty luottamaan muiden kantavan vastuuta niistä asioista. Ja jos tietyt hommat jää tekemättä, lopputuloksena on kaaos. Ja kaaos taas vaikuttaa naisen turvallisuudentunteeseen, tää on ihan tutkittu juttu ja todettu ihan fyysisinä muutoksina! Eli kontrolloimalla yritämme vain pitää homman ja hermostomme kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pääasiassa naiset kannattavat naisia syrjivistä kulttuureista tulevaa maahanmuuttoa?
En usko että väittämälläsi on totuuspohjaa. Ainakaan miespuolisia maahanmuuttajia ei em. kulttuureista Suomeen useimmat naiset halua. He tuovat mukanaan turvattomuutta ja jengiytymistä.
Sitävastoin maahanmuuttajanaisille antaisin mahdollisuuden työllistyä Suomessa.
N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut panomiehet väitti että kromisilla venttiilikopilla saa pesää, pitääkö paikkansa?
Mikä on krominen venttilikoppi?
Moottorin osa. Usein jenkkiautoissa tuunataan moottoria näyttävämmäksi ja silloin vaihdetaan mm. venttiilikopat kromatuiksi tai olemassa olevat kromataan.
Venttiilikoppa, ei koppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mieheni huolehtii ensin minun orjgasmistani ja sitten on hänen vuoronsa. Nuorempana oli toisin ja siksi seksiäkin oli harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä taipumusta kontrolliin olen pyrkinyt vähentämään. Miehet ovat sekä töissä että kotona useinkin sellaisia peräänkatsottavia. Muutoin tulee taloudellisia tappioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita. Ainakaan jos nainen laittaa miehelle. Se on vain kaveripyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen huomannut saman, että aika moni nainen vahtii ja mikromanageroi puolisoaan. Tai jos ei vaikka puolisoa ole, niin muuta perhettä aina tilaisuuden tullen. Ja riittäähän noita alimman johdon naispomojakin joilla on sama vietti töissä.
Syitä on varmaan monia. Jollakulla voi olla niin, että omassa suvussa tai ystäväpiirissä ei ole ollut yhtään luotettavaa ja vastuuta kantavaa miestä. Silloin voi olla vahva uskomus, että kaikki miehet tarvitsevat koko ajan ohjeistusta ja päsmäröintiä.
Ja sitten jos puoliso on saamaton eikä esimerkiksi koskaan oikein halua tai osaa päättää mitään, niin kyllä se pistää varmaan ihmisessä käskytysmoodin päälle.
Voihan se päsmäröinti ulottua tietysti toisiin naisiinkin. Voisiko taustalla olla jokin kilpailuvietti? Tai jos on oppinut aina saamaan haluamansa alistamalla muut tahtonsa alle?
Olen kyllä tuntenut myös miehiä, jotka sanelevat naiselleen pukeutumista ja hiustyyliä myöten millainen pitää olla.
Millainen on hyvä mies?
- sellainen, joka ei ole isäni kaltainen alkoholisti. N30
Vierailija kirjoitti:
Miksi heilutatte käsiä niin kovasti kävellessänne? Tässä on selvä ero miehiin nähden, en näe siihen mitään fysiologista syytä.
Tiesitkö, että käsien "heiluminen" on ihan osa normaalia kävelyä. Käsiä ei tarvitse erikseen heiluttaa, vaan on normaalia koordinaatiota, että vastakkainen jalka ja käsi ovat kävelyssä vuoroin edessä ja takana. Paljon typerämmältä näyttää semmoinen ameebamainen töpsöttely, jossa kädet vain roikkuvat velttoina sivuilla - itse asiassa se tekee aika hitaalla käyvän ja vajaaälyisen vaikutelman ihmisestä.
Moottorin osa. Usein jenkkiautoissa tuunataan moottoria näyttävämmäksi ja silloin vaihdetaan mm. venttiilikopat kromatuiksi tai olemassa olevat kromataan.