Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (257)

Vierailija
141/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Miksi yhdenkään naisen pitäisi huolia Allun sun kaltaista sekopäistä luuseria?

MIksi haukut minua luuseriksi ja sekopääksi?

En hauku vaan kerron ihan tosiasioita. 

Joku unohtui sulta tämä sun aiempi paskaulina?

https://www.vauva.fi/keskustelu/6267321/en-kiinnosta-yhtaan-naisia-tind

No tarvin terapiaa

Vierailija
142/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI SITTEN NUOREMPANA KELPASIN NAISILLE?

koska nuorempana ihmiset harvemmin hakee vakavia parisuhteita. Nuoret antaa paljon itsetunto yms. ongelmia, koska parisuhteen ei ole tarkoituskaan olla vakava. Kirjoitustyylistä välittyy selkästi se että huono itsetunto on vaan kasvanut ja ajatus maailma on jäänyt sinne jonnekkin ylä-asteen tasolle. Aikuisia ihmisiä ei kiinnosta muotivaatteet tai ulkonäkö enää samalla tavalla mitä peruskoulussa. Muutenkin ihan kaikessa ihmis kontaktissa (työt, kaverisuhteet, yms.) tuollainen lapsellinen marmatus ja vastuun siirtely on luotaan työntvää. Suosittelen oikeasti hankkimaan ammatti apua.

Allulla on ammattiapua, mutta ilmeisesti juttelee siellä lähinnä säästä, eikä halua keskustella oikeista ongelmistaan. 

Joku aiemmista terapeuteistaan dumppasi Allun kun ei Allua kestänyt.

Allun äo on myös tutkittu ja on juuri ja juuri kehitysvammaisen rajan yläpuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen niin eri tasolla kun normaalit miehet, velkaa niin paljon, romu auto ja en pääse elämässä eteenpäin

Vierailija
144/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska nuorempana ihmiset harvemmin hakee vakavia parisuhteita. Nuoret antaa paljon itsetunto yms. ongelmia, koska parisuhteen ei ole tarkoituskaan olla vakava. Kirjoitustyylistä välittyy selkästi se että huono itsetunto on vaan kasvanut ja ajatus maailma on jäänyt sinne jonnekkin ylä-asteen tasolle. Aikuisia ihmisiä ei kiinnosta muotivaatteet tai ulkonäkö enää samalla tavalla mitä peruskoulussa. Muutenkin ihan kaikessa ihmis kontaktissa (työt, kaverisuhteet, yms.) tuollainen lapsellinen marmatus ja vastuun siirtely on luotaan työntvää. Suosittelen oikeasti hankkimaan ammatti apua.

Allulla on ammattiapua, mutta ilmeisesti juttelee siellä lähinnä säästä, eikä halua keskustella oikeista ongelmistaan. 

Joku aiemmista terapeuteistaan dumppasi Allun kun ei Allua kestänyt.

Allun äo on myö

En ole kehitysvammainen, ei olla tutkittu, en saa nyt mitää apua

Vierailija
145/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen muuten paitsi en halua autoa vaivoikseni. En myöskään käy yökerhoissa juurikaan. Treenaan, käyn leffoissa ja joskus konserteissa, on ystäviä ja hyvä ura. Ulkonäöllä ja olemuksellani saan helposti seuraa. Minä kiinnostun miehestä joka on siisti olemukseltaan ja vaikittaa että välittää suht terveistä elämäntavoista, katsoo silmiin (ujous myös kuitenkin miellyttää), on kiinnostunut keskustelukumppanistaan ja jonka kanssa elämänarvot täsmää.

Mitäpä muuta? Mersut ja sliipatut hiukset ei merkitse, terveet arvot ja yleismiellyttävä olemus paljon.  Normaalia, eikö vaan? 

Vierailija
146/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli kavereita ja harrastuksia ja olin hoikempi, ei ollut isoa kaljamahaa, mutta olen muuttunut ja tehnyt vääryyksiä hitto miten olen tähän pisteeseen joutunut,.. nyt velkaa 45 tuhatta euroa

Ehkä sinun kannattaisi mennä jonnekin luostariin pariksi vuodeksi. Siellä et pystyisi juomaan, ottamaan lisää lainaa ja todennäköisesti se tekisi mielenterveydellesi hyvää. Voisit miettiä siellä rauhassa että mistä palikoista se onni elämässä rakentuu. (vinkki, naisen saaminen se ei ole, vaan onnellisuus tulee ihmisen itsensä sisältä) 

Vierailija
147/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli kavereita ja harrastuksia ja olin hoikempi, ei ollut isoa kaljamahaa, mutta olen muuttunut ja tehnyt vääryyksiä hitto miten olen tähän pisteeseen joutunut,.. nyt velkaa 45 tuhatta euroa

Ehkä sinun kannattaisi mennä jonnekin luostariin pariksi vuodeksi. Siellä et pystyisi juomaan, ottamaan lisää lainaa ja todennäköisesti se tekisi mielenterveydellesi hyvää. Voisit miettiä siellä rauhassa että mistä palikoista se onni elämässä rakentuu. (vinkki, naisen saaminen se ei ole, vaan onnellisuus tulee ihmisen itsensä sisältä) 

En tiedä mitä tehdä 

Vierailija
148/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että on jumissa kuopassa elämässä, ei pääse eteenpäin, velka ei lyhene millää kun on niin isot korot vaikka käy töissä.

Vierailija
149/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän vielä muotivaatteita enkä ole ruma ja pitkä, ja kaikkee, en tiedä. jotkut miehet ei vaan kelpaa, eilen näin pariskuntia ja tuntu pahalta miksi minä olen yksin

Kannattaa kyllä hankkia jotain ammattiapua tohon huonoon itsetuntoon. Netissä jossain äitifoorumilla asiasta valittaminen pitäisi olla itselle se isoin hälytysmerkki. Nyt olis oikeesti sellanen paikka että pitää laittaa isojen poikien housut jalkaan ja tehdä vähän itsereflektiota.

Parisuhde ei korjaa ongelmia. Ja ajatus siitä että toimivan parisuhteen voi muodostaa pelkästään pinnallisten asioiden pohjalta (muotivaatteet, ulkonäkö) on lähinnä vain todella lapsellista. 

jos et osaa olla yksin niin et osaa olla myöskään parisuhteessa. Heikkoa itsetuntoa ei voi piilotella pinnallisten koristeiden alle, se jos joku näkyy kauas.

Tämä ei todellakaan ole mikään äitifoorumi!! Kaikenikäisiä ja kaikensukupuolisia ihmisiä kirjoittelee.

Vierailija
150/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että olen niin eri tasolla kun normaalit miehet, velkaa niin paljon, romu auto ja en pääse elämässä eteenpäin

Ketään ei se sinun autosi kiinnosta. Mun miehellä ei ole autoa ollenkaan. 

Sun ongelmasi on nuo mt-ongelmat ja matala älykkyys. 

Vierailija
151/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aiemmista terapeuteistaan dumppasi Allun

En ole kehitysvammainen, ei olla tutkittu, en saa nyt mitää apua

Älä nyt viitsi valehdella. Olet moneen kertaan sanonut että on tutkittu. Ja näkeehän sen täälläkin että älykkyytesi on harvinaisen matalalla tasolla. 

Vierailija
152/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä toisenlaisiakin baareja.

Hki kaikki naiset ovat hienoja koulutettuja ura naisia.

ei pidä paikkaansa. tunnen yhden tosi ääliön, ei ammattiakaan.

Vierailija
153/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti en ole kehitysvammainen.

Vierailija
154/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä 

Luostari kuulostaa hyvältä ajatukselta. Siellä voisit elellä terveellistä elämää ja ehkä saada mielenterveyttäsi parempaan kuntoon. 

Vierailija
155/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitte? Luuletko et mun pitäs olla täydellinen koulutettu mies, matala älykkyys ei sille voi mitään tajuatko!!!!

Vierailija
156/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinkertainen mies ja tehnyt paljon vääryyttä juonut ja ottanut velkaa ja pelannut... mitä sitte?????????

Vierailija
157/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silti en ole kehitysvammainen."

En sanonut että olisit. Sanoin että olet piirun verran kehitysvammaisuuden rajan yläpuolella. 

Tosin, kanssasi keskustelu kyllä tuntuu siltä kuin juttelisi kehitysvammaisen kanssa. 

Vierailija
158/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitte? Luuletko et mun pitäs olla täydellinen koulutettu mies, matala älykkyys ei sille voi mitään tajuatko!!!!

Sinulle ehdotettiin täällä heikkolahjaisten ryhmiin hakeutumista. Sieltä voisit löytää kaltaistasi seuraa.

Vierailija
159/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ehdotettiin täällä heikkolahjaisten ryhmiin hakeutumista. Sieltä voisit löytää kaltaistasi seuraa.

En halua, minulle kelpaisi yksinkertainenkin nainen jos hän on mahakas pyöreä ja käyttää tiukkoja vaatteita on kaunis.

Vierailija
160/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silti en ole kehitysvammainen."

En sanonut että olisit. Sanoin että olet piirun verran kehitysvammaisuuden rajan yläpuolella. 

Tosin, kanssasi keskustelu kyllä tuntuu siltä kuin juttelisi kehitysvammaisen kanssa. 

Tule keskustelemaan, mä en sönkötä en näytä kehitysvammaiselta ja puhun normaalisti