Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kilttejä naisia ole enää olemassa?

Vierailija
19.04.2024 |

Näin kilttimiehenä sopisin parhaiten yhteen kilttinaisen kanssa, mutta olen saanut vain itsekeskeisiä menomuijia

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
2/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oot kuitenkin saanut. Eikö se riitä?

Vierailija
4/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ominaisuutesi tekevät sinusta kiltin, ap? Onko sinulla ystäviä joita tapaat?

Vierailija
5/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ominaisuutesi tekevät sinusta kiltin, ap? Onko sinulla ystäviä joita tapaat?

On muutamia kavereita, joita tapaan liikunnan tai joskus parin tuopillisen merkeissä. Ei ole "ystäviä", ei miehillä ole yleensä "ystäviä".

Vierailija
6/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon, oon vaan kotona piilossa :)

En seuraa somee, enkö ole siellä, hoidan kotia ja lemmikkejä.

Vierailija
7/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minäkin olen. Kovin kiltti, itsenäinen, ei kukaan jota voi alistaa, tasa-arvoinen mieheni kanssa... Mitä vielä - luultavasti todella hyvä luonne... en kiukuttele, osaan kommunikoida, mutta sanon myös asiat ja mielipiteeni suoraa jne jne...

Jotain tämmöstäkö etsit?

Vierailija
8/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas, ne pelkää teitä kilttimiehiä kuollakseen, ei kukaan halua olla lapsen mällirätti.

Vierailija
9/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Miesten mielipide minusta on "oot ihan kiva, mutta ei ole kipinää". Sellaista se on, halutaan syödä ja säästää kakkua samaan aikaan..

Vierailija
10/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän elät palstamiesten unelmaa, koko ajan irtopanoja vaihtuvien kumppaneiden kanssa.

Vierailija
11/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutamia kavereita, joita tapaan liikunnan tai joskus parin tuopillisen merkeissä. Ei ole "ystäviä", ei miehillä ole yleensä "ystäviä".

Itseasiassa tuntemillani miehillä on ystäviä. Myös avomiehelläni on. Entäpä ne ominaisuutesi, kuinka kiltteys näkyy? 

Vierailija
12/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Miesten mielipide minusta on "oot ihan kiva, mutta ei ole kipinää". Sellaista se on, halutaan syödä ja säästää kakkua samaan aikaan..

Sama täällä, ja sitten ehdotus jatkaa kavereina. Olen selvästi liian tylsä ja tasainen miehille.

Vierailija
13/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös miehiä, joita fyysinen yhteys ällöttää (ei ole kuitenkaan  homoja), mutta pitävät keskusteluista naisten kanssa.

Siksi ovat kait ns. kilttejä miehiä.

Vierailija
14/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi Kyllikkiä joten suu sumppuun.

Vierailija
15/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös miehiä, joita fyysinen yhteys ällöttää (ei ole kuitenkaan  homoja), mutta pitävät keskusteluista naisten kanssa.

Ehkä samanlaisia naisia myös.

Vierailija
16/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan tykkään fyysisestä yhteydestä, mutta minkä sille voin jos saan fyysiseen yhteyteen ainoastaan tuhmisnaisia?

Vierailija
17/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minäkin olen. Kovin kiltti, itsenäinen, ei kukaan jota voi alistaa, tasa-arvoinen mieheni kanssa... Mitä vielä - luultavasti todella hyvä luonne... en kiukuttele, osaan kommunikoida, mutta sanon myös asiat ja mielipiteeni suoraa jne jne...

Jotain tämmöstäkö etsit?

Suunnilleen joo. Tämä kuulostaa erittäin hyvältä: "Kovin kiltti, itsenäinen, ei kukaan jota voi alistaa, tasa-arvoinen mieheni kanssa"

Vierailija
18/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen kiltti kun se minulle sopii ja aina kohtelias kanssaihmisille, mutta muuten teen aika lailla mitä huvittaa. En jaksaisi katsella ketään itsesäälissä rypevää uhriutujaa, kyllä sen verran pitää olla selkärankaa että osaa pärjätä itsekin ilman mitään päätäsilittelevää varaäitiä. Miehenikin on kiva ja kiltti, mutta ei mikään kynnysmatto.

Kilttimies on muutenkin aika harhaanjohtava nimitys, koska ainakin tämän palstan perusteella kilttimiehet eivät ole kilttiä nähneetkään, vaan ovat vaativia ja manipuloivia itsetunto-ongelmaisia reppanoita. 

Vierailija
19/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kilteistä tytöistä lähti aikoinaan niiden hauskojen ja komeiden kanssa. 

Heistä taisi tulla tuhmia. 

Tällaista olen lukenut täältä useasti.

Vierailija
20/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska kokoomus on suututtanut ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan