Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (257)

Vierailija
121/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän vielä muotivaatteita enkä ole ruma ja pitkä, ja kaikkee, en tiedä. jotkut miehet ei vaan kelpaa, eilen näin pariskuntia ja tuntu pahalta miksi minä olen yksin

Kannattaa kyllä hankkia jotain ammattiapua tohon huonoon itsetuntoon. Netissä jossain äitifoorumilla asiasta valittaminen pitäisi olla itselle se isoin hälytysmerkki. Nyt olis oikeesti sellanen paikka että pitää laittaa isojen poikien housut jalkaan ja tehdä vähän itsereflektiota.

Parisuhde ei korjaa ongelmia. Ja ajatus siitä että toimivan parisuhteen voi muodostaa pelkästään pinnallisten asioiden pohjalta (muotivaatteet, ulkonäkö) on lähinnä vain todella lapsellista. 

jos et osaa olla yksin niin et osaa olla myöskään parisuhteessa. Heikkoa itsetuntoa ei voi piilotella pinnallisten koristeiden alle, se jos joku

ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOLLE NIIN SAAT SEKSIÄ!!!

Vierailija
122/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on meitä taviksia duunareita.

Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa

Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.

No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.

Sinulla on mielenterveysongelmia ja olet heikkolahjainen. Pelotta

Kyllä ne naisetkin oli heikkolahjaisia. Sä itse heikkolahjaisena et vain ymmärrä sitä ja kuvittelet teidän kaikkien olevan normaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Miksi yhdenkään naisen pitäisi huolia Allun sun kaltaista sekopäistä luuseria?

MIksi haukut minua luuseriksi ja sekopääksi?

En hauku vaan kerron ihan tosiasioita. 

Joku unohtui sulta tämä sun aiempi paskaulina?

https://www.vauva.fi/keskustelu/6267321/en-kiinnosta-yhtaan-naisia-tind…

sIINÄHÄN HAUKUT, mutta en ollut nuorempana tälläinen jankkaaja ja ei ollut velkaa ja peliongelmia?

Vierailija
124/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa

Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.

No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.

Sinulla on mi

Sori he olivat normaaleja etkö sitä tajua, yksi nainen oli pankissa töissä 4000 e kk ja sain seksiä

Vierailija
125/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se että Helsingissä tienataan hyvin.

En ymmärrä.. mulle jää 100 € kk ja velan lyhennys 700 € siksi mulla ei oo rahaa

Millä rahalla sä siellä yökerhoissa käyt? Otatko lisää vippejä? 

No välillä velkarahalla ja palkalla ja mitä sitte?

Vierailija
126/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI SITTEN NUOREMPANA KELPASIN NAISILLE?

koska nuorempana ihmiset harvemmin hakee vakavia parisuhteita. Nuoret antaa paljon itsetunto yms. ongelmia, koska parisuhteen ei ole tarkoituskaan olla vakava. Kirjoitustyylistä välittyy selkästi se että huono itsetunto on vaan kasvanut ja ajatus maailma on jäänyt sinne jonnekkin ylä-asteen tasolle. Aikuisia ihmisiä ei kiinnosta muotivaatteet tai ulkonäkö enää samalla tavalla mitä peruskoulussa. Muutenkin ihan kaikessa ihmis kontaktissa (työt, kaverisuhteet, yms.) tuollainen lapsellinen marmatus ja vastuun siirtely on luotaan työntvää. Suosittelen oikeasti hankkimaan ammatti apua.

Vierailija
127/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4000€/kk on aika matala palkka kouluja käyneelle. Ei mitenkään erityinen. 

Joo mutta mä saan 2000 e kk ja mulla menee kaikki velkoihin

Entä sitten? Ei joku normaalia palkkaa saava nainen halua elintasoaan laskea sinun peliongelmasi vuoksi. 

Haloo siinä ei ole kaikki pelkästä pelaamisesta, minä maksan oman velkani,, niin en ymmärrä nyt

Maksa nyt vain se velka ensin pois. 

Vierailija
128/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mielenterveysongelmia ja olet heikkolahjainen. Pelottava ihminen suorastaan. 

Siksi sinusta

MIksi mun pitäs väkisin huolia kehitysvammainen nainen, olet kyllä sekaisin

Vierailija
129/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4000€/kk on aika matala palkka kouluja käyneelle. Ei mitenkään erityinen. 

Joo mutta mä saan 2000 e kk ja mulla menee kaikki velkoihin

Entä sitten? Ei joku normaalia palkkaa saava nainen halua elintasoaan laskea sinun peliongelmasi vuoksi. 

Haloo siinä ei ole kaikki pelkästä pelaamisesta, minä maksan oman velkani,, niin en ymmärrä nyt

Maksa nyt vain se velka ensin pois. 

En pysty maksamaa siinä on niin paljon korkoa, yhteensä korkoineen 70 tuhatta

Vierailija
130/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska nuorempana ihmiset harvemmin hakee vakavia parisuhteita. Nuoret antaa paljon itsetunto yms. ongelmia, koska parisuhteen ei ole tarkoituskaan olla vakava. Kirjoitustyylistä välittyy selkästi se että huono itsetunto on vaan kasvanut ja ajatus maailma on jäänyt sinne jonnekkin ylä-asteen tasolle. Aikuisia ihmisiä ei kiinnosta muotivaatteet tai ulkonäkö enää samalla tavalla mitä peruskoulussa. Muutenkin ihan kaikessa ihmis kontaktissa (työt, kaverisuhteet, yms.) tuollainen lapsellinen marmatus ja vastuun siirtely on luotaan työntvää. Suosittelen oikeasti hankkimaan ammatti apua.

Ymmärrän, mä olen erilainen, tehnyt paljon pahaa ottanut 25 tuhatta velkaa 5 v ja pelannut ja juonut.. vieläkin juon.. huonoja kavereita, ei ole harrastuksia en käy salilla, ymmärrän, elämä on sekaisin ja tarvin apua.

Vierailija
131/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä vaikuttaa poikkeuksellisen raskaalta henkilöltä. Ongelman lähde vissiin siinä. Kuten täällä joku tai jotkut jo ehdottelisin niin kannattaaa hakeutua jollekkin psykologille työstämään näitä ongelmia. 

Vierailija
132/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää juoda paljon alkoholia ja käyttää huumeita, niin naiset kiinnostuvat. Lisäksi pitää olla sosiaalinen, röyhkeä ja ylimielinen. Se kiehtoo naisia.

Ketään naista ei kiinnosta joku hiljainen raitis mies, vaikka olisikin komea.

Minä juon alkoholia mutta en kiinnosta naisia?

Et kiinnostakaan, koska olet tyhmä ja humalassa vieläkin tyhmempi. Ja mitä enemmän juot, sitä pahemmin sotket asiasi. Mikäli yhtään välität omasta hyvinvoinnistasi, lopetat juomisen ja varsinkin yökerhoissa käymisen. Sinne menee vain rahaa etkä saa edes pillua. Et saa elämääsi kuntoon nykyisillä elintavoillasi.

MIksi sitten nuorempana kiinnostin?

Nuori mies on nätimpi kuin keski-ikäinen mies. Keski-ikäinen mies on nätimpi kuin vanha mies.

Eri naiset painottavat eri asioita, joten jos on tarpeeksi nätti, löytyy aina joku, joka katsoo vain nättiä ulkokuorta, vaikka olisit mikä tyhmä juoppo. (Vastaavasti jos mies on tarpeeksi älykäs niin aina löytyy joku, joka haluaa sen, vaikka se olisi mikä ruma juoppo. Mutta se on todennäköisesti eri nainen nuo sinua jahdanneet naiset.)

Jossain kohtaa elämääsi lakkasit olemasta niin nätti, että kelpaat ulkonäön perässä oleville naisille.

Vierailija
133/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mä olen erilainen, tehnyt paljon pahaa ottanut 25 tuhatta velkaa 5 v ja pelannut ja juonut.. vieläkin juon.. huonoja kavereita, ei ole harrastuksia en käy salilla, ymmärrän, elämä on sekaisin ja tarvin a

Mä haluaisin että mulla olis 10 tuhatta euroa audi tai bmw

Vierailija
134/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän vielä muotivaatteita enkä ole ruma ja pitkä, ja kaikkee, en tiedä. jotkut miehet ei vaan kelpaa, eilen näin pariskuntia ja tuntu pahalta miksi minä olen yksin

Kannattaa kyllä hankkia jotain ammattiapua tohon huonoon itsetuntoon. Netissä jossain äitifoorumilla asiasta valittaminen pitäisi olla itselle se isoin hälytysmerkki. Nyt olis oikeesti sellanen paikka että pitää laittaa isojen poikien housut jalkaan ja tehdä vähän itsereflektiota.

Parisuhde ei korjaa ongelmia. Ja ajatus siitä että toimivan parisuhteen voi muodostaa pelkästään pinnallisten asioiden pohjalta (muotivaatteet, ulkonäkö) on lähinnä vain todella lapsellista. 

jos et osaa olla yksin niin et osaa olla myöskään parisuhteessa. Heikkoa itsetuntoa ei voi piilotella pinnallisten koristeiden alle, se jos joku

Sinulle on moneen kertaan kerrottu, että nuorempana naisilla ei vielä ole samaa elämänkokemusta kuin vanhempana. Nuoret eivät vielä ymmärtäneet minkälaisesta miehestä kannattaa pysyä erossa. 

Lisäksi nuorempana sinulla todennäköisesti ei ollut vielä yhtä pahoja ongelmia kuin nyt, tai ainakin paremmat mahdollisuudet itseäsi kehittää parempaan suuntaan. Alkoholi ei myöskään ollut ollut sulattanut vähäisiäkin aivosolujasi. 

Nelikymppiseltä kyllä odotetaan jo, että nuoruuden hölmöilyt ovat ohi, eikä niin että ovat menneet pahempaan suuntaan.

Mietipäs, olitko nuorena vauvapalastalla vinkumassa? Ehkä ajatuksesi eivät olleet yhtä kehäytyneet kuin nyt kun jankkaat samaa asiaa päivästä toiseen. Todennäköisesti olit mielenkiintoisempi silloin, ehkä sinulla oli kavereita ja harrastuksiakin? 

Vierailija
135/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et niin moni nainen ja mies on niin eri tilanteessa 40 v.. on hieno auto jopa uusi, rahaa, voi matkustella, mä en pysty, velkaan menee 700 e kk ja kaikki rahani

Vierailija
136/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei tule parantamaan sun oloas, sillä se ei poista niitä huonon itsetunnon lähteitä. Parisuhde ei tee elämästä yhtään vähemmän sekaista eikä poista sitä piikkiä sydämeltä joka sun huonon olon aiheuttaa. Sä tarviit akuutisti ammatti apua, toi tilanne ei korjaannu muuten. 

Vierailija
137/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos et osaa olla yksin niin et osaa olla myöskään parisuhteessa. Heikkoa itsetuntoa ei voi p

Kyllä oli kavereita ja harrastuksia ja olin hoikempi, ei ollut isoa kaljamahaa, mutta olen muuttunut ja tehnyt vääryyksiä hitto miten olen tähän pisteeseen joutunut,.. nyt velkaa 45 tuhatta euroa

Vierailija
138/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Miksi yhdenkään naisen pitäisi huolia Allun sun kaltaista sekopäistä luuseria?

MIksi haukut minua luuseriksi ja sekopääksi?

En hauku vaan kerron ihan tosiasioita. 

Joku unohtui sulta tämä sun aiempi paskaulina?

https://www.vauva.fi/keskustelu/6267321/en-kiinnosta-yhtaan-naisia-tind…

sIINÄHÄN HAUKUT, mutta en ollut nuorempana tälläinen jankkaaja ja ei ollut velkaa ja peliongelmia?

Niin. Siinä sinun ongelmasi ovat. 

Lopeta jankkaaminen, maksa velkasi pois, hoida mt-ongelmasi kuntoon. Ja hanki sosiaalinen elämä ja harrastuksia. 

Vierailija
139/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää herran tähden ruvetko vastailemaan tälle Allulle.  Hän jankuttaa kanssanne loputtomiin ja jos kukaan ei vastaa, hän vastaa itselleen.

Hänelle on annettu täällä hyviä neuvoja, mitkään eivät kelpaa. Häntä on pyydetty/ käsketty menemään hevon v

palstaa tukkimasta. 

Katsokaapa tuolta sivuhistoriasta kuinka monta aloitusta hän on tehnyt.

Yleensä ne alkavat: Miksi en kelpaa naisille-lauseella.

Lopettakaa, ihan totta.

Älä lue niin ei haittaa.

Vierailija
140/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 v niin naiset halusi nähdä mua ja itse tutustua, pääsin treffeille paljon paremmin, nyt naiset ei halua nähdä eikä ees tutustua en ymmärrä.