Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (257)

Vierailija
161/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin on masentuneita ja heillä on velkaa ja juovat alkoholia, hekö sitten kelpaavat?

Vierailija
162/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että olen niin eri tasolla kun normaalit miehet, velkaa niin paljon, romu auto ja en pääse elämässä eteenpäin

Ketään ei se sinun autosi kiinnosta. Mun miehellä ei ole autoa ollenkaan. 

Sun ongelmasi on nuo mt-ongelmat ja matala älykkyys. 

Niin mitä sitte? Luuletko et mun pitäs olla täydellinen koulutettu mies, matala älykkyys ei sille voi mitään tajuatko!!!!

Sinulle ehdotettiin täällä heikkolahjaisten ryhmiin hakeutumista. Sieltä voisit löytää kaltaistasi seuraa.

En halua, minulle kelpaisi yksinkertainenkin nainen jos hän on mahakas pyöreä ja käyttää tiukkoja vaatteita on kaunis.

Miksi et halua? Tuollaisesta ryhmästä voisi hyvinkin löytää kuvailemasi naisen johon koittaa tutustua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosi laskee joka kerta, kun käyt baareissa. Alkoholi ja valvominen vanhentavat ulkonäköä.

Vierailija
164/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että olen niin eri tasolla kun normaalit miehet, velkaa niin paljon, romu auto ja en pääse elämässä eteenpäin

Niin mitä sitte? Luuletko et mun pitäs olla täydellinen koulutettu mies, matala älykkyys ei sille voi mitään tajuatko!!!!

Sinulle ehdotettiin täällä heikkolahjaisten ryhmiin hakeutumista. Sieltä voisit löytää kaltaistasi seuraa.

En halua, minulle kelpaisi yksinkertainenkin nainen jos hän on mahakas pyöreä ja

En vaan halua mikset sitä tajua?

Vierailija
165/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasosi laskee joka kerta, kun käyt baareissa. Alkoholi ja valvominen vanhentavat ulkonäköä.

Käyhän naisetki baareissa, tunnen monta 50 v miestä ja naistakin jotka käy baareissa?

Vierailija
166/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyhän naisetki baareissa, tunnen monta 50 v miestä ja naistakin jotka käy baareissa?

Mä en tajua sinua, monet nuoretkin käy baareissa?

Vierailija
167/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Laskevat tasoaan. Alkoholi ja valvominen vanhentaa. Kaikkihan tämän tietävät.

Vierailija
168/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Silti en ole kehitysvammainen."

En sanonut että olisit. Sanoin että olet piirun verran kehitysvammaisuuden rajan yläpuolella. 

Tosin, kanssasi keskustelu kyllä tuntuu siltä kuin juttelisi kehitysvammaisen kanssa. 

Tule keskustelemaan, mä en sönkötä en näytä kehitysvammaiselta ja puhun normaalisti

Ei kehitysvammainen välttämättä näytä yhtään erilaiselta tai puhu sönköttäen. Aivan tavallisen, kivan näköisiä naisia heissäkin on. 

Matala älykkyys ei tarkoita sitä että olisi ruma.

Sinullakin on matala älykkyys, ja kun kerran pidät itseäsi ihan komeana, niin varmasti matalaälyisten naisten joukosta voisi löytyä nainen jota pidät kivan näköisenä. 

Vierailija
169/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meikkipellejä irtoripsineen🤢

Jep stadi on täynnä niitä.

koittakaa nyt päättää. Nainen ei kelpaa ikinä luonnollisena, ei koskaan. Sitten taas jos pitää huolta itsestään niin sekään ei ole hyvä. Voi luoja hankkisitte elämän. Tai sitten pitäisi välillä katsella omaan peiliin. Tai ajaa se parta. Tai kasvattaa parta. Se on miesten meikki. 

Vierailija
170/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Laskevat tasoaan. Alkoholi ja valvominen vanhentaa. Kaikkihan tämän tietävät.

Niin no mutta kyllä naisetkin juo alkoholia miksi he sitten kelpaavat?

Vierailija
171/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että olisit. Sanoin että olet piirun verran kehitysvammaisuuden rajan yläpuolella. 

Tosin, kanssasi keskustelu kyllä tuntuu siltä kuin juttelisi kehitysvammaisen kanssa. 

Tule keskustelemaan, mä en sönkötä en näytä kehitysvammaiselta ja puhun normaalisti

Ei kehitysvammainen välttämättä näytä yhtään erilaiselta tai puhu sönköttäen. Aivan tavallisen, kivan näköisiä naisia heissäkin on. 

Sinullakin on matala älykkyys, ja kun kerran pidät itseäsi ihan komeana, niin varmasti matalaälyisten naisten joukosta voisi löytyä nainen jota pidät kivan näköisenä. 

Niin miksi sitten pitäisi huolia kehitysvammainen?

Vierailija
172/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, minulle kelpaisi yksin

En vaan halua mikset sitä tajua?

No sitten sinun pitää tyytyä olemaan yksin.

Sinun iässäsi et enää koskaan tule saamaan normaaliälyistä naista. 

Vierailija
173/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kelpuuttavat naisia, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta elintapojensa vuoksi. 

Vierailija
174/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi sitten pitäisi huolia kehitysvammainen?

Heikkolahjaistahan sinulle tässä ehdotetaan. Ei kehitysvammaista. 

Vierailija
175/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SOri mutta en huoli kehitysvammaista,, kuten sanoin yksinkertainen nainen kelpaa joka on vähä samanlainen jos on kaunis ja mahakas ja meikattu ja käyttää tiukkoja farkkuja

Vierailija
176/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on matala älykkyys, ja kun kerran pidät itseäsi ihan komeana, niin varmasti matalaälyisten naisten joukosta voisi löytyä n

Ei niitä löydy mistään?

Vierailija
177/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kelpuuttavat naisia, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta elintapojensa vuoksi. 

Nämä ihmiset ovat ehkä hauskoja, älykkäitä, mukavia, mielenkiintoisia... 

Älykkäälle ihmiselle se ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää, vaan se pään sisus on tärkeintä. 

Ihmisen pitää tuoda toisen elämään jotain hyvää jotta hänet parisuhteeseen huolitaan. 

Mitä hyvää sinä toisit naisen elämään? Et juuri mitään. Olet raskas, matalaälyinen, velkainen, et tippaakaan hauska, peli- ja alkoholiongelmainen. Väkivallallakin uhkailet. Impulssikontrollisi on pyöreä nolla. 

Vierailija
178/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia miten heillä on noin hyvin asiat, on autoa ja rahaa ja kavereita ja kaikkee?

Nämä naiset ovat opiskelleet ja hankkineet hyvän työpaikan, siksi on rahaa. Lisäksi he ovat mukavia ja sosiaalisia ihmisiä, joten on kavereita.

Olisit itsekin voinut opiskella ja yrittää edes olla mukava ihmisille.

Vierailija
179/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SOri mutta en huoli kehitysvammaista,, kuten sanoin yksinkertainen nainen kelpaa joka on vähä samanlainen jos on kaunis ja mahakas ja meikattu ja käyttää tiukkoja farkkuja

Yksinkertainen on sama asia kuin heikkolahjainen. 

Mene niihin heikkolahjaisten, eli yksinkertaisten ryhmiin niin löydät sieltä itsesi kaltaista seuraa. 

Vierailija
180/257 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitten käydä niissä pintaliitopaikoissa? Oma moka 🖕