Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla
Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan miehet jotka puhuu naisen tasoista on pahasti jälkeenjääneitä peräkamarin äidin poikia. Jotka joutuvat naisessa tyytymään äitiinsä. Valitettava tosiasia jota eivät itse edes huomaa.
Ihan tosielämässä olen tätä nähnyt ja todennut. Yritin hyvänä kristittynä vielä auttaa näitä mieskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää juoda paljon alkoholia ja käyttää huumeita, niin naiset kiinnostuvat. Lisäksi pitää olla sosiaalinen, röyhkeä ja ylimielinen. Se kiehtoo naisia.
Ketään naista ei kiinnosta joku hiljainen raitis mies, vaikka olisikin komea.
Minä juon alkoholia mutta en kiinnosta naisia?
Et kiinnostakaan, koska olet tyhmä ja humalassa vieläkin tyhmempi. Ja mitä enemmän juot, sitä pahemmin sotket asiasi. Mikäli yhtään välität omasta hyvinvoinnistasi, lopetat juomisen ja varsinkin yökerhoissa käymisen. Sinne menee vain rahaa etkä saa edes pillua. Et saa elämääsi kuntoon nykyisillä elintavoillasi.
MIksi sitten nuorempana kiinnostin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset ymmärrä et mies tekee virheitä elämässä ja tuomitaan heti oot 40v ja velkaantunut pahasti ja juot.. hitto naisetki juo aljoholia
No katsotaan sitten kun olet virheesi korjannut. Eli saanut velkasi maksettua, noin 5v olet sanonut siihen menevän.
Senkin jälkeen olet kyllä pahasti muita ikäisiäsi jäljessä, muilla on jo omistusasunnot ja urakin pitkällä.
Itse toivon, että naiselle riittää se että tienaan tarpeeksi 3000€/kk, en tule rasitteeksi hänen elämäänsä ja seksissä kohtelen häntä kuin Jumalatarta jollaiseksi hän on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?
No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?
Miksi yhdenkään naisen pitäisi huolia Allun sun kaltaista sekopäistä luuseria?
Käytän vielä muotivaatteita enkä ole ruma ja pitkä, ja kaikkee, en tiedä. jotkut miehet ei vaan kelpaa, eilen näin pariskuntia ja tuntu pahalta miksi minä olen yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?
No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?
MIksi haukut minua luuseriksi ja sekopääksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset ymmärrä et mies tekee virheitä elämässä ja tuomitaan heti oot 40v ja velkaantunut pahasti ja juot.. hitto naisetki juo aljoholia
No katsotaan sitten kun olet virheesi korjannut. Eli saanut velkasi maksettua, noin 5v olet sanonut siihen menevän.
Senkin jälkeen olet kyllä pahasti muita ikäisiäsi jäljessä, muilla on jo omistusasunnot ja urakin pitkällä.
Niin asunnot.. niin vaikka olisikin mitä sitte? mä en halua omaa asuntoa en saa edes lainaa, ymmärrätkö mulla on jo 40 tonnia velkaa ja romu auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin asunnot.. niin vaikka olisikin mitä sitte? mä en halua omaa asuntoa en saa edes lainaa, ymmärrätkö mulla on jo 40 tonnia velkaa ja romu auto
niin 5 v menee velkaan jos pääsen velkajärjestelyyn, nyt ei ole mitää järkeä maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4000€/kk on aika matala palkka kouluja käyneelle. Ei mitenkään erityinen.
Joo mutta mä saan 2000 e kk ja mulla menee kaikki velkoihin
Entä sitten? Ei joku normaalia palkkaa saava nainen halua elintasoaan laskea sinun peliongelmasi vuoksi.
Itsekeskeisiä, omahyväisiä, käytöstavattomia janihan hirveitä ihmisiä muualta Suomesta olevia kohtaan niin itse en kutsuisi tasokkaiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on meitä taviksia duunareita.
Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa
Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.
No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.
Sinulla on mielenterveysongelmia ja olet heikkolahjainen. Pelottava ihminen suorastaan.
Siksi sinusta naiset eivät kiinnostu.
Mitä sitte jos on heikkolahjainen? Eihän sille voi mitään
Heikkolahjaisen tulee ymmärtää, että normaaliälyinen ei heikkolahjaisesta kiinnostu. Kanssasi juttelu on kuin 6-vuotiaan lapsen kanssa yrittäisi jutella, ei se ole normaalille naiselle viehättävää aikuisessa ihmisessä.
Mene jonnekin heikkolahjaisten vertaistukiryhmään, sieltä luulisi löytyvän itsesi kaltaista seuraa.
ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOLLE NIIN SAAT SEKSIÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on meitä taviksia duunareita.
Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa
Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.
No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.
Sinulla on mielenterveysongelmia ja olet heikkolahjainen. Pelottava ihminen suorastaan.
Siksi sinusta
Et vissiin ymmärrä että nuorempana mulla oli ihan normaaleita ihmisiä, eivät he ole heikkolahjaisia.!!!
Vierailija kirjoitti:
Käytän vielä muotivaatteita enkä ole ruma ja pitkä, ja kaikkee, en tiedä. jotkut miehet ei vaan kelpaa, eilen näin pariskuntia ja tuntu pahalta miksi minä olen yksin
Kannattaa kyllä hankkia jotain ammattiapua tohon huonoon itsetuntoon. Netissä jossain äitifoorumilla asiasta valittaminen pitäisi olla itselle se isoin hälytysmerkki. Nyt olis oikeesti sellanen paikka että pitää laittaa isojen poikien housut jalkaan ja tehdä vähän itsereflektiota.
Parisuhde ei korjaa ongelmia. Ja ajatus siitä että toimivan parisuhteen voi muodostaa pelkästään pinnallisten asioiden pohjalta (muotivaatteet, ulkonäkö) on lähinnä vain todella lapsellista.
jos et osaa olla yksin niin et osaa olla myöskään parisuhteessa. Heikkoa itsetuntoa ei voi piilotella pinnallisten koristeiden alle, se jos joku näkyy kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4000€/kk on aika matala palkka kouluja käyneelle. Ei mitenkään erityinen.
Joo mutta mä saan 2000 e kk ja mulla menee kaikki velkoihin
Entä sitten? Ei joku normaalia palkkaa saava nainen halua elintasoaan laskea sinun peliongelmasi vuoksi.
Haloo siinä ei ole kaikki pelkästä pelaamisesta, minä maksan oman velkani,, niin en ymmärrä nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se että Helsingissä tienataan hyvin.
En ymmärrä.. mulle jää 100 € kk ja velan lyhennys 700 € siksi mulla ei oo rahaa
Millä rahalla sä siellä yökerhoissa käyt? Otatko lisää vippejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyllä hankkia jotain ammattiapua tohon huonoon itsetuntoon. Netissä jossain äitifoorumilla asiasta valittaminen pitäisi olla itselle se isoin hälytysmerkki. Nyt olis oikeesti sellanen paikka että pitää laittaa isojen poikien housut jalkaan ja tehdä vähän itsereflektiota.
Parisuhde ei korjaa ongelmia. Ja ajatus siitä että toimivan parisuhteen voi muodostaa pelkästään pinnallisten asioiden pohjalta (muotivaatteet, ulkonäkö) on lähinnä vain todella lapsellista.
jos et osaa olla yksin niin et osaa olla myöskään parisuhteessa. Heikkoa itsetuntoa ei voi piilotella pinnallisten koristeiden alle, se jos joku näkyy kauas.
MIKSI SITTEN NUOREMPANA KELPASIN NAISILLE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi haukut minua luuseriksi ja sekopääksi?
En hauku vaan kerron ihan tosiasioita.
Joku unohtui sulta tämä sun aiempi paskaulina?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6267321/en-kiinnosta-yhtaan-naisia-tind…
Tavallinen duunari mies olisi muutenkin varmaan paljon onnellisempi tavallisen duunari naisen kanssa. Jos muisti ei petä niin eri sosioekonomiset luokat on isoin epäonnistuneen parisuhteen lähde