Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla
Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.
Kommentit (217)
Nuo selkeät mielenterveysongelmat ovat se syy miksi naista ei löydy. Todennäköisesti ovat vuosien saatossa pahentuneet, ja vanhempana tuollainen käytös on vieläkin epäsopivampaa kuin nuorempana.
Nuorena vielä saattaa ajatella, että kyllä tämä ihminen vielä aikuistuu, mutta nelikymppisenä ei enää. Nelikymppisenä peli on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
SOri mutta en huoli kehitysvammaista,, kuten sanoin yksinkertainen nainen kelpaa joka on vähä samanlainen jos on kaunis ja mahakas ja meikattu ja käyttää tiukkoja farkkuja
Olet liian ulkonäkökeskeinen ja yksinkertainen.
Naiseen pitää tutustua ihmisenä, ja pystyä tarjoamaan hänen elämäänsä niin paljon hyvää heti alusta saakka, että hän suostuu sinuun tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin on masentuneita ja heillä on velkaa ja juovat alkoholia, hekö sitten kelpaavat?
Tottakai kelpaavat, koska ovat naisia. Sinä et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SOri mutta en huoli kehitysvammaista,, kuten sanoin yksinkertainen nainen kelpaa joka on vähä samanlainen jos on kaunis ja mahakas ja meikattu ja käyttää tiukkoja farkkuja
Naiseen pitää tutustua ihmisenä, ja pystyä tarjoamaan hänen elämäänsä niin paljon hyvää heti alusta saakka, että hän suostuu sinuun tutustumaan.
Etkö ymmärrä en halua rumaa. Koska olen itse komea
Kompensoivat alhaista tasoaan kaikella muulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä en halua rumaa. Koska olen itse komea
Sinun ulkonäkösi ei ole mikään lupalappu kauniiseen naiseen. Ja niihin kauniisiin naisiin tutustutaan myös juuri tuolla tavalla. Pitää osoittaa kiinnostusta oppia tuntemaan toinen ihminen persoonana, ei ulkonäköpakettina.
Olet liian ulkonäkökeskeinen siis. Nainen kiinnostuu miehestä joka arvostaa hänen luonnettaan ja persoonaansa. Jos tulee fiilis että ulkonäkö on se tärkein asia niin nainen kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin on masentuneita ja heillä on velkaa ja juovat alkoholia, hekö sitten kelpaavat?
Tottakai kelpaavat, koska ovat naisia. Sinä et ole.
Allu voi alkaa antamaan persettä, kyllä panijoita riittää.
ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOLLE NIIN SAAT SEKSIÄ!!!
PKS:llä on ainakin naisilla vähemmän perskarvoja suklaarusinoineen kuin maaseudulla!
Niin, ulkoisesti moni ihminen nainen kuin mies on tasokas, vaan sisäinen tasokkuus eli henkinen taso onkin aspekti myös Moni korostaa ulkoisia avuja. Illuusiot kun on meille ihmisille ihan tärkeitä.
ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOLLE NIIN SAAT SEKSIÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa naisille koska juot ja olet ongelmainen känniääliö. Juot koska et kelpaa naisille vaikka olet 195 cm pitkä.
JUon koska olen masentunut elämä on vaikeeta ja minulla on ongelmia
Ja miten juominen auttaa tähän? Onko ongelmat vähentyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa naisille koska juot ja olet ongelmainen känniääliö. Juot koska et kelpaa naisille vaikka olet 195 cm pitkä.
Eiköhän se taas ole ottanut pikavippiä että pääsisi baariin...
Ymmärrän tasokkaat naiset jos opiskelee ja menee eteenpäin.. itse en ole. Juon ja ottanu velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se taas ole ottanut pikavippiä että pääsisi baariin...
Velka ei lyhene ja juon
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarvin apua
Ota yhteyttä Vantaan aikuissosiaalityöhön.
Täälä onneks haukutaan muitakin. Ei vain minua.
Vierailija kirjoitti:
pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto
Huh! No onpa kovat vaatimukset. Ettekö ihan keskipalkkaa vaaditaan ja amistutkintoa...
Mistä, Allu, olet alunperin kotoisin?