Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (257)

Vierailija
241/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vain liian vaativia ja tasokkaita.

Vierailija
242/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan kaikkea joo o. Hieno auto ja kallis. Ja rahaa ja kaikkea. Voi voi. 40 tonnin velat on ylikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä iässä kelpaa enää naisille.

Sä saat kyllä jonkun pubiruusun.  Mene jonnekin räkälään. Kyllä sellaisia paikkoja varmaan Helsingissä on. Ne tykkää ryypätä ja panna.

Mä en käy oikein sellasissa.

Ala käymään. Muuten meillä vatsakkailla, tyhmillä ja kouluttamattomilla naisillakin on jo mies. Ei tarvitse sinuun tyytyä.

Vierailija
244/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kaukana näistä nirppanokista.

Vierailija
245/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat kyllä jonkun pubiruusun.  Mene jonnekin räkälään. Kyllä sellaisia paikkoja varmaan Helsingissä on. Ne tykkää ryypätä ja panna.

Ala käymään. Muuten meillä vatsakkailla, tyhmillä ja kouluttamattomilla naisillakin on jo mies. Ei tarvitse sinuun tyytyä.

En minäkään ole koulutettu ja sanotaan tyhmäksi juon ja velkaa 40 tonnia

Vierailija
246/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää olla adonis statuspelle et kelpaa.

Vierailija
247/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole yhtään velkaa ja olen naimisissa. 

Vierailija
248/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sen kummosempii oo

Vierailija
249/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole yhtään velkaa ja olen naimisissa. 

Jaa no ihmiset on erilaisia.. ja toisilla on velkaa

Vierailija
250/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näillä mennään mitä on ja elämä menee sen mukaan.

Vierailija
251/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mitä paremman näköinen nainen, sen varmemmin se lyttää sut (siis tavis miehen) Tiedä sitten onko tuo nyt niin uutta. Pillulla rikkaisiin naimisiin-taktiikka lienee vanhempi kuin Mooses. Ja onhan nuo nykydonnat ihan älykkäitäkin, ainakin iso osa.

Vierailija
252/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin baareja, ap. Ei tartte aina sinne hienoihin mennä.

Vierailija
253/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun näissä aloituksissa aina pyritään implikoimaan että ennen vanhaan ne hyvän näköiset tms. naiset olisivat edes harkinneet parisuhdetta jonkun tavallisen (mitä tällä nyt edes tarkoitetaan) miehen kanssa. Ei ne älykkäät/mallit/hyvintienaavat/yms. naiset olleet mistään perus miehistä yhtään sen enempää kiinnostuneita kasarilla tai seiskytluvulla tai mitä tää ennen vanhaan nyt ikinä meinaakaan :D

Ennen vanhaan ei hovimestari edes olis päästänyt mitään Allu Kalluja sellaiseen tasokkaampaan ravintolaan jossa ne ns tasokkaat naiset olivat.

Vierailija
254/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kouluttautunut ja varoissa oleva nainen on automaattisesti mielstäsi nirppanokka niin kannattaisi ehkä heti miettiä omia asennevammoja.

Vierailija
255/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kouluttautunut ja varoissa oleva nainen on automaattisesti mielstäsi nirppanokka niin kannattaisi ehkä heti miettiä omia asennevammoja.

No ei ehkä ole. Mutta lähinnä ehkä se näkyy sitten itsessäni että olen kyllästynyt naisiin ja en kelpaa oikein kellekkään jopa omien valintojeni alkoholin ja velkaantumisen takia

Vierailija
256/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä ole. Mutta lähinnä ehkä se näkyy sitten itsessäni että olen kyllästynyt naisiin ja en kelpaa oikein kellekkään jopa omien valintojeni alkoholin ja velkaantumisen takia

Velkaantuminen ja alkoholin viikottainen juominen on vissiin kaikille naisille ongelma

Vierailija
257/257 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaantuminen ja alkoholin viikottainen juominen on vissiin kaikille naisille ongelma

Toki ymmärrän sen, mut näil on mentävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi