Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut et naiset ovat liian tasokkaita Pk-seudulla

Vierailija
25.10.2025 |

Olen käynyt nyt pitkään vuosia jo baareissa yökerhoissa lähinnä ja olen huomannut että naiset ovat liian tasokkaita, koulutettuja, fiksuja, heillä on sosiaalista elämää, hieno auto ja ura, ei tommosille naisille kelpaa koskaan, tienaavat varmaan 4000 € kk on uusi auto pihassa jopa 40 tonnin mersu, en ymmärrä.

Kommentit (217)

Vierailija
61/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on meitä taviksia duunareita.

Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa

Ymmärrän. Et pysty maalaamaan autoasi kokonaan ja parkkeeraat aina pelastustielle kun ei ole varaa parkkimaksuun. 

Mistä löytäisi samanlaisia naisia?

Vierailija
62/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisen perusta: sinun täytyy tarjota sille toiselle jotakin lisää elämään. Jos naisella on jo hyvä elämä, niin siihen saa olla tosi hyvä mies että se kannattaa ottaa mukaan sotkemaan kuvioita.

Moni mies luulee, että nainen vaan tulee hänen elämää ilostuttamaan ja laittamaan hyvää ruokaa ja antamaan seksiä. Mitä mies antaa tälle naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto

Mistäs meinaat saada hienon mersun 20 tonnilla?

Hai miult saat tuoho hintaa viis hienoo mersuu. Kaupan pääl tulee kello! Kello käy mersu ei!

Hai sie saat puukon rintais jos alat liikaa väittelee hinnasta miu kanssain! 🗡

Vierailija
64/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä olin alle 30 v mies, join alkoholia olin työtön, mutta velkaa ei ollut paljo mitää, kavereita oli enempi jne, ei ollut edes autoa, silti kelpasin naisille kyllä. Mutta nyt tilanne tämä 40 v  juon melkein joka vloppu ja velkaa 40 tonnia, ei vain naisille kelpaa.

Vierailija
65/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä olin alle 30 v mies, join alkoholia olin työtön, mutta velkaa ei ollut paljo mitää, kavereita oli enempi jne, ei ollut edes autoa, silti kelpasin naisille kyllä. Mutta nyt tilanne tämä 40 v  juon melkein joka vloppu ja velkaa 40 tonnia, ei vain naisille kelpaa.

Ja nyt en ole enää työtön, vaan mulla on vakituinen työpaikka

Vierailija
66/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia miten heillä on noin hyvin asiat, on autoa ja rahaa ja kavereita ja kaikkee?

Ovat pysytelleet sinkkuina, siinä se menestyksen ja hyvinvoinnin salaisuus.

Vierailija
67/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kouluttamaton ajan 1000 € romu autolla ruosteisella, mulla on mt ongelmia ei kavereita ja tienaan 1800 nettona, ei koskaa tommosille kelpaa

Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.

No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.

Milloin sinä Allu alat tajuta, että vaikka olisit kaksi  ja puoli metriä pitkä, se EI ole asia, josta naisten pitäisi ilman muuta kiinnostua.

Siis sinun pituutesi ei merkitse mitään. 

Olet rasittava pelivelkainen jankuttaja ja SIKSI naiset ei sinusta kiinnostu.

Ja nyt painu v-----n tältä palstalta. Tajuatko?

Vierailija
68/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, minä olen kouluttautunut 2 kertaa. Ei ole autoa, ei ole mielenterveysongelmia, on kavereita ja olen parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.

No miksi minä en sitten kelpaa? On työpaikka 190 cm pitkä ja pukeudun siististi laitan tukkaa ja semmosta.

Milloin sinä Allu alat tajuta, että vaikka olisit kaksi  ja puoli metriä pitkä, se EI ole asia, josta naisten pitäisi ilman muuta kiinnostua.

En kyllä ollut nuorempana pelivelkainen sori vaan

Vierailija
69/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset ymmärrä et mies tekee virheitä elämässä ja tuomitaan heti oot 40v ja velkaantunut pahasti ja juot.. hitto naisetki juo aljoholia

Vierailija
70/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset ymmärrä et mies tekee virheitä elämässä ja tuomitaan heti oot 40v ja velkaantunut pahasti ja juot.. hitto naisetki juo aljoholia

En ymmärrä.. ei naisetkaan ole täydellisiä naisia!!

Vierailija
71/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He TIENAA 4000e ja ELÄVÄT KUIN TIENAAISIVAT 8000e TAI ENEMMÄN

Vierailija
72/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä juon alkoholia.. ihan sama mitä naiset ajattelee

Vierailija
73/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Lue:

"mulla on pulleat, turvonneet aivot ja pitkä kaljuuntuva Juice-tukka. Helpolla eivät tulleet mutta vuosikausia suomi-viinalla itseäni marinoimalla se onnistui! Tykkäsin prosessista" 

Vierailija
74/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat 

Useimmat heistä eivät oikeasti, mutta ehkä sokeridaddy

Vierailija
75/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Jostain lähiön karaokemurjusta. 

Vierailija
76/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskarvanaisia harmittaa! yökötys!

Vierailija
77/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäs olla se mersu 20 tuhatta hieno, sitten vähintää 3000 e kk palkka hienot vaatteet päällä.. toki treenata urheilla, ei juoda kokoajan alkoholia ja omata sosiaalinen kaveripiiri. vähintää amk tutkinto

Ja edes auttava oikeinkirjoitustaito  

Vierailija
78/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et ymmärrä? Ajatteletko, ttä nainen on joku rupunen koira jonka voit ostaa 100 euron kuukausihinnalla s eksiorjaksesi?

No mistä tavalliselle duunarille löytyy tavallinen amis muija joka tienaa vähän ja juo alkoholia?

Jostain lähiön karaokemurjusta. 

En käy sellasissa?

Vierailija
79/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Suksi vttuun miestisseinesi.

Toi on kyllä harvinaisen luotaantyöntävä kuvaus miehestä. 🤮

Ehkä se toimisi homomiehille? Homomiehet pitävät tuollaisista asioista usein. 

Vierailija
80/217 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää juoda paljon alkoholia ja käyttää huumeita, niin naiset kiinnostuvat. Lisäksi pitää olla sosiaalinen, röyhkeä ja ylimielinen. Se kiehtoo naisia.

Ketään naista ei kiinnosta joku hiljainen raitis mies, vaikka olisikin komea.