En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (462)
En mä vaan kiinnosta niinki yhtään ketään!!
Ei siinä paljon ulkonäkö ja pituus merkkaa, jos ei synkkaa henkisesti.
Nainen sanoi että kyllä alkoholia saa juoda jos ei joka vloppu
ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOLLE NIIN SAAT SEKSIÄ!!!
Ei tässä ole enää mitää tehtävissä.
Olen niin kyllästynyt siihen kun naiset ei itse laita viestejä.
ei musta vain ketään kiinnostu, se tuntuu niin ikävältä.
Taas nainen kovasti sanoi että voidaan nähdä keskustelu lähti liikenteeseen, eiköhän se sitten poistanu minut, kun kai roikuin siinä liikaa tai no ihan sama.
No joo taidan lopettaa keskustelun tänne, ei tässä ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mahakas varattu nainen kehui minua komeaksi... silti antoi pakit
Mitä sä oikein teet? Kyselet heti ensimmäisenä naisilta että pitävätkö he sinua komeana?
Miksi tämä pakit antanut nainen muuten sinulle olisi kertonut että olet komea?
Tuollaista asiaa ei myöskään voi toiselta kysyä, koska silloin ei saa rehellistä mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Taas nainen kovasti sanoi että voidaan nähdä keskustelu lähti liikenteeseen, eiköhän se sitten poistanu minut, kun kai roikuin siinä liikaa tai no ihan sama.
Roikkuminen on pelottavaa, tietenkin naiset katoavat jos roikut. Kukaan ei halua sekopäätä.
Minusta ihan rehellisesti olisi kaikkein parasta jos unohtaisit naiset vain kokonaan. Sinä et ole kykenevä tasapainoiseen ja terveeseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikkuminen on pelottavaa, tietenkin naiset katoavat jos roikut. Kukaan ei halua sekopäätä.
Minusta ihan rehellisesti olisi kaikkein parasta jos unohtaisit naiset vain kokonaan. Sinä et ole kykenevä tasapainoiseen ja terveeseen parisuhteeseen.
No miksi sitten nuorempana sain naisia ja seurustelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tehdä? ei naiset ota minuun ollenkaan yhteyttä jos en heissä roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahakas varattu nainen kehui minua komeaksi... silti antoi pakit
Mitä sä oikein teet? Kyselet heti ensimmäisenä naisilta että pitävätkö he sinua komeana?
Miksi tämä pakit antanut nainen muuten sinulle olisi kertonut että olet komea?
Tuollaista asiaa ei myöskään voi toiselta kysyä, koska silloin ei saa rehellistä mielipidettä.
En kysyt heti olenko komea, vaan juttelin mutta nainen oli varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset eivät vielä olleet oppineet tunnistamaan minkälaisesta miehestä kannattaa pysyä kaukana. Vanhempana tällaisen näkee selvemmin.
Sovitaan nyt sit niin ettei minusta ketään kiinnostu. Ostan pleikkarin sit.
Syön lääkettä ja yritän päästä terapiaan
Mulla ei oo enää ees kavereita. Olen yksin.
ANNA ALLU PERSETTÄ HOMOLLE NIIN SAAT SEKSIÄ!!!