Eikö miehet todella välitä muusta kuin ulkonäöstä?
Olen toimeentulotuella elävä kolmen lapsen äiti eikä mun työttömyys ja rahattomuus näytä olevan ongelma deittikumppaneille.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ulkonäkö on tosi tärkeää.
Mä olen sun vastakohta siinä mielessä että mulla on hyvä työpaikka, eikä ole lapsia. Tästä huolimatta olen täysin näkymätön miehille, koska ulkonäköni on totta puhuen aika surkea.
Uskon että käytännössä kuka tahansa mies valitsisi ennemmin kauniin yksinhuoltajaäidin, kuin minut.
Yritin vielä 37-39 vuotiaana epätoivoisesti löytää kumppania, koska halusin oman perheen. Hävettää jälkikäteen, miten alensin itseäni siinä epätoivoissani, miten koitin turhaan saada miehiä kiinnostumaan minusta.
Mikään ei auttanut, ja lapsettomaksi jäin. Ajatus siitä, että työttömälle, mutta kauniille yh-äidille sen sijaan riittää miehiä joka sormelle, saa minut tuntemaan tunteita.
N43
Ulkonäkö, äly, libido pitää olla kunnossa. En jaksa sellaisia naisia jotka eivät ajattele omilla aivoillaan. Heitä on aivan posketon määrä.
Seksi on eri asia. Silloin ulkonäöllä on suurin merkitys. Ikä, paino ja kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sun vastakohta siinä mielessä että mulla on hyvä työpaikka, eikä ole lapsia. Tästä huolimatta olen täysin näkymätön miehille, koska ulkonäköni on totta puhuen aika surkea.
Uskon että käytännössä kuka tahansa mies valitsisi ennemmin kauniin yksinhuoltajaäidin, kuin minut.
Yritin vielä 37-39 vuotiaana epätoivoisesti löytää kumppania, koska halusin oman perheen. Hävettää jälkikäteen, miten alensin itseäni siinä epätoivoissani, miten koitin turhaan saada miehiä kiinnostumaan minusta.
Mikään ei auttanut, ja lapsettomaksi jäin. Ajatus siitä, että työttömälle, mutta kauniille yh-äidille sen sijaan riittää miehiä joka sormelle, saa minut tuntemaan tunteita.
N43
Sinun olisi pitänyt kehittää itseäsi.
Eikö naisia kiinnosta muu kuin saada miesseuraa.
Oman kokemukseni ja omien havaintojeni mukaan kyllä, välittävät kyllä muustakin kuin ulkonäöstä. Hyvä ulkonäkö vain lisää ehdokkaiden määrää.
Minulla on esim hyvännäköinen ystävätär, jolla on lapsi edellisestä suhteesta ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Hän löytää kyllä aina uuden miehen kainaloon sen edellisen lähdettyä mutta yksikään näistä miehistä ei ole ollut järkevä. Kaikilla jotakin omia mielenterveysongelmia ja suhteet loppuu draamaan. Osa ollut kyllä aika hyvännäköisiä miehiä mutta en tiedä paljonko iloa siitä on, jos suhteet ei kestä.
Vähemmän viehättävillä ystävillä on myöskin ollut kysyntää mutta se riippuu kans paljon omasta persoonasta. Ekstroverteillä ystävilläni ei ole ollut vaikeuksia löytää miesystäviä vaikka ulkonäöltään olevat 4-5/10. Yksi ystävistäni on hyvin ujo ja pulska, hänellä on ollut paljon vaikeampaa löytää sopivaa miestä mutta uskoisin tuon ujouden olevan se suurin syy.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö, äly, libido pitää olla kunnossa. En jaksa sellaisia naisia jotka eivät ajattele omilla aivoillaan. Heitä on aivan posketon määrä.
Seksi on eri asia. Silloin ulkonäöllä on suurin merkitys. Ikä, paino ja kasvot.
Kenen muun aivoilla voisi ajatella ja mitä tuolla kliseellä oikein tarkoitat? Tuohon sanontaan olen törmännyt lähinnä niiden parissa, joilla itsellään ei ole mitään omaperäistä ja älykästä tarjottavanaan. Eli se omilla aivoilla ajatteleminen tarkoittaa jonkun persupoliitikon sloganeiden toistelemista ja vastaavaa muuta "radikaalia".
Itse pyrin välttämään "jumpittajia" eli näitä ihmisiä, joilla on negatiivinen asenne kaikkeen ja erityisesti auktoriteetteihin. Työelämässä olen saanut heistä niin tarpeekseni, että sietokyky vapaa-ajalla on nolla. "Kylän viisaimmat miehet" voivat olla kyllä naisiakin. Pääsääntöisesti pidän ihmisiä kiinnostavina, tosin en seksuaalisesti juuri ketään, nuorempanakaan.
Kommenttisi sisällöstä olen samaa mieltä. Eli noin se varmaankin miesten kohdalla menee. Odotukset parisuhteelle ovat tietenkin korkeammat kuin satunnaiseen seksiin. Tuskinpa tuossa eroa on naisiin nähden. Usein vain ajatellaan, että naisen ei vain ole sopivaa korostaa, että miehen ulkonäöllä on merkitystä. Itselleni on aina ollut enkä ole sitä kieltänyt.
Varmasti ulkonäkö on tärkeää. Itse uskon, että se on muutakin kuin kauneus. Itse en ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis, mutta olen aina vetänyt mystisellä tavalla miehiä puoleeni, ja epäilen syyksi sitä, että olen niin iloisen, lempeän ja herttaisen näköinen. Minulla on ns. resting bitch facen vastakohta, hymyilevät, vähän pyöreähköt kasvot ja eloisat suuret silmät. Saan helposti myös naispuoliset ihmiset avautumaan itselleni ja luottamaan itseeni. Piirteistä on toki hyötyä, mutta moni voi vaikuttaa asiaan lisäämällä hymyilyä ja katsekontaktin ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäollä on merkitystä vain tietyn kynnyksen ylittämiseen saakka, jotta viehättyminen on mahdollista.
Itse olet typerä. Tuohan tarkoittaa juuri sitä että ulkonäkö on tärkein. Jos tuo kynnys ei ylity niin ei ole mitään merkitystä kuinka hyvä luonne jne. naisella on.
Kaverin ulkonäöllä ei ole merkitystä, seurustelukumppania jos et halua niin se luonne ei auta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle miehen kasvojen ulkonäkö on tärkeintä. Mutta jos miehellä on statusta/rahaa niin se tekee rumastakin miehestä komean. Naista nuo ei kaunista miehen silmissä.
Mene ny helvettiin setäselittämästä, köyhä luuseripaskamies, joka haluaa, muttei saa
1. Instamissin
2. Elättäjän
Miksi teillä naisilla on niin kova tarve haukkua muita keskustelijoita henkilökohtaisesti? Aina sama joka ketjussa. En halua kumpaakaan noista. Ja tottahan tuo on mitä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle miehen kasvojen ulkonäkö on tärkeintä. Mutta jos miehellä on statusta/rahaa niin se tekee rumastakin miehestä komean. Naista nuo ei kaunista miehen silmissä.
Mene ny helvettiin setäselittämästä, köyhä luuseripaskamies, joka haluaa, muttei saa
1. Instamissin
2. Elättäjän
Miksi teillä naisilla on niin kova tarve haukkua muita keskustelijoita henkilökohtaisesti? Aina sama joka ketjussa. En halua kumpaakaan noista. Ja tottahan tuo on mitä kirjoitin.
Olen eri, mutta ei tuo sinun sanomasi ole totta. Luulenpa, että kasvoja paljon tärkeämpää naisille on keho, sen mittasuhteet ja fiilis mikä miehestä tulee. Mutta kyllä itselleni myös kasvot ovat tärkeät. Ulkonäköä ei myöskään voi kompensoida rahalla tai statuksella. Luonteella ennemmin, jos jollakin. Vaikka oletkin siinä mielessä oikeassa, että myös tietty perustaso miehen varallisuudessa ja koulutuksessa yleensä vaaditaan (mikä käytännössä tarkoittaa vähintään samaa yhteiskuntaluokkaa).
Jos naisilla on tarve loukata miehiä henkilökohtaisesti palstalla, niin näkisin joidenkin miesten täällä puolestaan niputtavan kaikki naiset samanlaisiksi. Sitähän naiset eivät ole. Näen täällä (tai näin silloin kun täällä enemmän kävin) usein sellaisia naisten kommentteja, joissa ei ole mitään samanlaista kuin itsessäni naisena on. Se koskee mielipiteitä, arvoja, käytöstapoja ja ihan kaikkea.
Rajat kulkevat yhteiskuntaluokassa, iässä, poliittisessa suuntautumisessa ja muissa sen kaltaisissa asioissa eivätkä välttämättä sukupuolessa.
"Rajat kulkevat yhteiskuntaluokassa, iässä, poliittisessa suuntautumisessa ja muissa sen kaltaisissa asioissa eivätkä välttämättä sukupuolessa."
Onneksi nuo mainitsemasi asiat eivät ole lainkaan manipuloitavissa...tai jatkuvan disinformaation ja valheiden kyllästämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Olisit pakastanut munasoluja.
En oikein ymmärrä aloitusta? Olet työtön yksinhuoltaja ja sinulla on useita kumppaineita? Huoraat kunnes joku julistaa sinut miss suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisia kiinnosta muu kuin saada miesseuraa.
Kyllä Hesasta löytyy naisia joita kiinnostaa vain oma napa ja miesten haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö rahattomuuden ja työttömyyden sitten olla ongelma?
No toisinpäinhän se on ongelma. Rahaston ja työtön mies ei ole kovassa huudossa naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäollä on merkitystä vain tietyn kynnyksen ylittämiseen saakka, jotta viehättyminen on mahdollista.
Itse olet typerä. Tuohan tarkoittaa juuri sitä että ulkonäkö on tärkein. Jos tuo kynnys ei ylity niin ei ole mitään merkitystä kuinka hyvä luonne jne. naisella on.
Mitä höpiset? Ketjun kysymys oli, välittävätkö miehet mistään muusta kuin ulkonäöstä; siihen kommentoin antamalla esimerkkejä muista asioista, joista miehenä myös välitän. Lisäksi myös moni henkinen ominaisuus voi olla ylitettävä kynnys, vaikken niitä sellaisina eksplisiittisesti luonnehtinut. Esim. älykkyys on sellainen minulle, samoin kuin monelle muulle, sekä naisille että miehille. Tarkoittaako tämä siis, että sekä ulkonäkö että älykkyys on minulle tärkein ominaisuus?
Niin millaisia miehiä löytää pelkällä ulkonäöllä? Ei kovin tasokkaita.
Ei.