Eikö miehet todella välitä muusta kuin ulkonäöstä?
Olen toimeentulotuella elävä kolmen lapsen äiti eikä mun työttömyys ja rahattomuus näytä olevan ongelma deittikumppaneille.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Sepä vasta olisi mukavaa, _jos_ miehet välittäisivät ulkonäöstä, treenaisivat hyvän vartalon, stailaisivat karvat, hoitaisivat kasvojen ihoa, hampaat olisivat tip top ja vaatteet puhtaat ja hyvin istuvat.
eikö naiset välitä muuta kuin ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naisen kanssa tartte julkisesti liikkua, ei niin väliä.
Jos taas pitää kavereille esitellä niin kriteerit eri.
On helvetin koiramaista lähestyä naista joka ei viehätä ja säälistä vain menee panemaan. Todella alentavaa käytöstä. Ei tuollainen ole edes MIES
Jos on alemmuuskompleksi ja sitähän täällä Suomessa riittää kun naiset alentavat ja haukkuvat miehiä ihan tahallaan pienimmästäkin syystä ja onhan rumienkin naisten saatava jostain. Olen nähnyt kauniita naisia rumien miesten kanssa ja päinvastoin, ei tämä ole mitään epätavallista, kauneus on katsojan silmissä.
Odysseiassa kauniille Helenalle riitti juurikin se kauneus. Diippejä ajatuksia häneltä ei kukaan odottanut, yhtä vähän kuin joltain Melania Trumpilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo minkä näköisten naisten kanssa miehet seurustelevat tai ovat aviossa, niin uskaltaisin väittää, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
No tämä. Ei kai kukaan voi pokerinaamalla väittää, että vain kauniilla naisilla on puoliso?
Erityisesti rumapainoisia naisia on av(i)oliitoissa, se on totta. Mutta siinä vaiheessa kun miehensä heidät hyväksyivät, olivat nämä naiset ihmisen kokoisia, vasta sen jälkeen he ovat märehtineet itsensä rumapainoisiksi. Harva mies menee yhteen naisen kanssa joka märehtii kolmen ihmisen vuorokausiannokset, jota pitää kuljettaa trukilla, jolle pitää ostaa kaksi paikkaa lentokoneeseen.
Itse välitän vain Naisen palkasta ja varallisuudesta. Olen kai vähän naismainen Mies.
Ulosotto, rikostuomio, häätö.
Raha ja asunto tärkeimmät naisessa.
Mistä noita löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Itse välitän vain Naisen palkasta ja varallisuudesta. Olen kai vähän naismainen Mies.
Muistan nilkan asentoni.
Isoimmat ongelmat (tai eniten kalabaliikkia) aiheutuneet suhteissa juurikin niiden kauneimpien naisten kanssa. Selitin sen itselleni sillä, että ne hyvät ja kauniit poimittiin jo nuorena, eivätkä he tietenkään eroile. Eli jep, kauneudella on merkitystä ja me miehet olemme valmiita maksamaan siitä tietyn verran hintaa. Mutta kun menee yli, niin ainakin minä heivaan...
Mitä köyhempi nainen, sitä nöyrempi nainen. Tähän kun lisää kauniin ulkonäön, niin mies on ihan myyty.
Välitän että nainen on kiltti ja kiva luonne. Mutta pitää olla hoikka ja pienet rinnat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä muusta.
Eikö edes löysästä pilpedistä?
Sellaista ei ole olemassa. On vain liian pieniä k ulleja 🤗 Mistäkö tiedän?
Ei koska miehelle suhde on fyysinen toisin kuin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä muusta.
Eikö edes löysästä pilpedistä?
Löysään pulpettiin mahtuu monta kiloa.
Entä jos on katkarapu.
Täysi turhake. Hyi hemmetti.
Hyvä ammatti ja hyvät tulot on naisessa tärkeintä.
Ja että elättää minut. Ostelee lahjoja ja vie ulos syömään =)
Kaikki kysymykset, joissa puhutaan naisista tai miehistä yhdenmukaisena ryhmänä, ovat typeriä. Itse olen mies ja on lukuisia piirteitä, joista välitän. Ulkonäollä on merkitystä vain tietyn kynnyksen ylittämiseen saakka, jotta viehättyminen on mahdollista. Ottaisin noin miljoona kertaa mieluummin juuri kynnyksen ylittävän naisen, jolla on mielenkiintoinen persoona, kuin tylsän huippumallin. Ja sen persoonan ansiosta ulkonäkökin viehättäisi enemmän kuin muuten. Naisen työttömyys evvk, mutta lapset ehdoton ei, koska ei ole omiakaan.
AP ei saa parisuhdetta, kun miehet vaan vaihtuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välittävät ne esim. siitä antaako pillua. Itse en anna enkä saa deittejä.
Yhden kanssa chattailin vuoden ajan ennen kuin edes tavattiin, joten en todellakaan ole "antamassa" heti. Olen tosin sitä mieltä, että seksi ei edes ole mitään antamista, vaan saamista molemmin puolin.
Ap
Miehelle se on aina saamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naisen kanssa tartte julkisesti liikkua, ei niin väliä.
Jos taas pitää kavereille esitellä niin kriteerit eri.
On helvetin koiramaista lähestyä naista joka ei viehätä ja säälistä vain menee panemaan. Todella alentavaa käytöstä. Ei tuollainen ole edes MIES
Jos on alemmuuskompleksi ja sitähän täällä Suomessa riittää kun naiset alentavat ja haukkuvat miehiä ihan tahallaan pienimmästäkin syystä ja onhan rumienkin naisten saatava jostain. Olen nähnyt kauniita naisia rumien miesten kanssa ja päinvastoin, ei tämä ole mitään epätavallista, kauneus on katsojan silmissä.
Miten niin rumempiekin saatava jostain .. puhutko mistä ruuasta vai 😬.. toi on helvetin kuvottava asenne. Tämä on syy miksi en harrasta enää seksiä tai lähesty ihmisiä. Aloin huomata että mua lähestyttiin säälistä . Jos ei ole kiinnostunut/ viehättänyt aidosti siitä toisesta sitten pysytään kaukana. Miksi se on niin vaikeaa tajuta?
Jotkut miehet haluavat heikon naisen joka on heistä riippuvainen. Takana voi olla jätetyksi tulemista. Kun siihen "kunnolliseen" mieheen tutustuu paremmin, paljastuu kontrolloiva mustasukkainen luonne.
Sepä vasta olisi mukavaa, _jos_ miehet välittäisivät ulkonäöstä, treenaisivat hyvän vartalon, stailaisivat karvat, hoitaisivat kasvojen ihoa, hampaat olisivat tip top ja vaatteet puhtaat ja hyvin istuvat.