Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet todella välitä muusta kuin ulkonäöstä?

Vierailija
21.10.2025 |

Olen toimeentulotuella elävä kolmen lapsen äiti eikä mun työttömyys ja rahattomuus näytä olevan ongelma deittikumppaneille.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta?

Vierailija
62/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässäkään asiassa on yhtä Virallista Miesten Mielipidettä, minkä kansainvälinen Miesten Konferenssi olisi linjannut jo vuonna 1884. 

Itsellä deittisivuilla ja -sovelluksissa on etäisyysraja max 50km, ikäraja +- 4 vuotta suhteessa omaan ikääni. Eläinallergisena skippaan kaikki lemmikinomistajat. Koska omat lapseni ovat liki aikuisia skippaan kaikki kenellä on alle teini-ikäisiä lapsia. Koska lastensaaminen on osaltani tehty, niin skippaan kaikki jotka haluavat lapsia. Skippaan kaikki kuvattomat tai tekstittömät profiilit. Skippaan kaikki joiden profiilista en löydä mitään yhteistä kiinnostusta. Kyllä skippaan myös kaikki, jotka eivät kuvien perusteella herätä kiinnostusta tutustua. Mikäli keskustelu syntyy, niin skippaan kaikki kenen kanssa keskustelu ei herätä kiinnostusta tavata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on tärkein yksittäinen tekijä MOLEMMILLE sukupuolille.

Menestynein naistenmies kenet olen ikinä tuntenut, oli huumeille ja alkoholille perso, vankilassakin istunut rikollinen, joka muistutti ulkonäöltään nuorta Dolph Lundgrenia. Kaikki naiset olivat aivan hulluina häneen, joukossa oli juristeja, lääkäreitä, yh-äitejä, vaikka mitä.

Vierailija
64/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä vasta olisi mukavaa, _jos_ miehet välittäisivät ulkonäöstä, treenaisivat hyvän vartalon, stailaisivat karvat, hoitaisivat kasvojen ihoa, hampaat olisivat tip top ja vaatteet puhtaat ja hyvin istuvat.

Naiset eivät halua miehellä olevan hyvä vartalo.

Vierailija
65/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle miehen kasvojen ulkonäkö on tärkeintä. Mutta jos miehellä on statusta/rahaa niin se tekee rumastakin miehestä komean. Naista nuo ei kaunista miehen silmissä.

Vierailija
66/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäollä on merkitystä vain tietyn kynnyksen ylittämiseen saakka, jotta viehättyminen on mahdollista. 

Itse olet typerä. Tuohan tarkoittaa juuri sitä että ulkonäkö on tärkein. Jos tuo kynnys ei ylity niin ei ole mitään merkitystä kuinka hyvä luonne jne. naisella on.

Vierailija
67/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäollä on merkitystä vain tietyn kynnyksen ylittämiseen saakka, jotta viehättyminen on mahdollista. 

Itse olet typerä. Tuohan tarkoittaa juuri sitä että ulkonäkö on tärkein. Jos tuo kynnys ei ylity niin ei ole mitään merkitystä kuinka hyvä luonne jne. naisella on.

Niin no, ihan sama se on naisilla. Jos miehen ulkonäkö- ja muoto ei miellytä, ei nainenkaan kiinnostu. Ja naiset tunnetusti viehättyvät miehen ulkomuodossa samoista asiosta, joten miehillä on vaikeampaa.

Vierailija
68/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät välitä muusta.

Eikö edes löysästä pilpedistä?

Löysään pulpettiin mahtuu monta kiloa.

Entä jos on katkarapu.

Joko näitä on Suomessakin? 

Vierailija
69/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittävät ne esim. siitä antaako pillua. Itse en anna enkä saa deittejä.

Annatko siis pillua ennen tapaamista? Miten tää on mahdollista? Percelin aika-avaruuskäsitys tosin twistaa kivasti joka suuntaan.

Vierailija
70/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä vasta olisi mukavaa, _jos_ miehet välittäisivät ulkonäöstä, treenaisivat hyvän vartalon, stailaisivat karvat, hoitaisivat kasvojen ihoa, hampaat olisivat tip top ja vaatteet puhtaat ja hyvin istuvat.

Naiset eivät halua miehellä olevan hyvä vartalo.

Kyllä haluaa. Teillä vain ei ole, te ootte tikkuraajaisia pallomahoja.

Vierailija
71/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ihan sama se on naisilla. Jos miehen ulkonäkö- ja muoto ei miellytä, ei nainenkaan kiinnostu. Ja naiset tunnetusti viehättyvät miehen ulkomuodossa samoista asiosta, joten miehillä on vaikeampaa.

Yhyy, minulla on niin vaikeaaaaaaaaaaaaa!

T. Mies, jolla on samat keinot käytössä kuin naisilla ulkonäkönsä kohentamiseksi (sali, lääkäri, ihon- , hiusten ja hammashoito, plastiikkakirurgia, kosmetiikka)

Eikö naiset "huijaa" näillä? Miksei mies osaa?

Vierailija
72/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen typeryys, sivistymättömyys ja persuus tekee siitä vastenmielisen, näytti miltä tahansa.

Eli persut helvettiin.

Vierailija
73/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Percelit hävitetään geenipoolista tässä sukupolvessa. 

Vierailija
74/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät välitä muusta.

Eikö edes löysästä pilpedistä?

Löysään pulpettiin mahtuu monta kiloa.

Entä jos on katkarapu.

Joko näitä on Suomessakin? 

25% suomalaismiehistä on micropeniksiä. Kirsikkatomaatti nöpöttää karvojen seassa.

Vierailija
75/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkonäkö on tärkein yksittäinen tekijä MOLEMMILLE sukupuolille."

Tärkein yksittäinen tekijä sille että ollaan valmiita katsomaan niitä muita puolia tarkemmin. Ulkonäkö on siis se "esikarsinta". Ei tarvitse olla täydellinen mutta sellainen että se ei ole este suhteelle.

Jos se toinen paljastuu ääliöksi, luonteeltaa ihan erilaiseksi tai muuten kiinnostamattomaksi sitten tämän jälkeen niin aika isolle osalle hyväkään ulkonäkö ei sitten kuitenkaan sitä jatkoa pelasta.

Vierailija
76/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on tärkein yksittäinen tekijä MOLEMMILLE sukupuolille.

Menestynein naistenmies kenet olen ikinä tuntenut, oli huumeille ja alkoholille perso, vankilassakin istunut rikollinen, joka muistutti ulkonäöltään nuorta Dolph Lundgrenia. Kaikki naiset olivat aivan hulluina häneen, joukossa oli juristeja, lääkäreitä, yh-äitejä, vaikka mitä.

Pitää muistaa että näihin komeisiin renttuihin haksahtaa ihan oma naistyyppinsä. Heitä on lukumäärällisesti sen verran paljon että näillä tyypeillä riittää vientiä mutta prosentuaalisesti he ovat aika pieni osuus naisista.

Vierailija
77/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni tarkoitus on saada aikaan suhde, ei vain päästä ihan ensimmäisestä karsinnasta läpi. Ulkonäkö on tärkein siinä mielessä mutta sen jälkeen moni muukin on omassa kohdassaan se tärkein jos halutaan päästä sinne suhteeseen saakka.

Vierailija
78/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle miehen kasvojen ulkonäkö on tärkeintä. Mutta jos miehellä on statusta/rahaa niin se tekee rumastakin miehestä komean. Naista nuo ei kaunista miehen silmissä.

Mene ny helvettiin setäselittämästä, köyhä luuseripaskamies, joka haluaa, muttei saa

1. Instamissin

2. Elättäjän

Vierailija
79/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, minulla on niin vaikeaaaaaaaaaaaaa!

T. Mies, jolla on samat keinot käytössä kuin naisilla ulkonäkönsä kohentamiseksi (sali, lääkäri, ihon- , hiusten ja hammashoito, plastiikkakirurgia, kosmetiikka)

Eikö naiset "huijaa" näill

Pystytkö suosittelemaan jotain klinikkaa jossa saa lisää pituutta, leveämmät hartiat, isommat kämmenet, paksummat ranteet jne...?

Vierailija
80/86 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ulkonäkö on tosi tärkeää. 

Mä olen sun vastakohta siinä mielessä että mulla on hyvä työpaikka, eikä ole lapsia. Tästä huolimatta olen täysin näkymätön miehille, koska ulkonäköni on totta puhuen aika surkea.

Uskon että käytännössä kuka tahansa mies valitsisi ennemmin kauniin yksinhuoltajaäidin, kuin minut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan