Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeät isät lastensa kanssa kaupassa

Vierailija
24.04.2025 |

Tiedättekö ne nuoret isät, jotka käyvät kaupoilla lastensa kanssa niin maireina ja vilkuilevat ympärilleen kuin kehuja kalastellen "kato mua, kehu mua!" 

No pitäisikö minun antaa sinulle mitali, vtun jurpo? Vaikka olenkin nainen, sinun lapsesi ei kiinnosta minua pätkääkään. Enkä aio kehua sinua siitä, että vietät lapsesi kanssa aikaa. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikä toisaalta tiedetä isyyttä. On ne tyhmiä.

Vierailija
2/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innosta pinkeenä ovat päässeet elättämään jännämiehen äpäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt...

Vierailija
4/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän. Tampereella osa on sellaisia. Lapsi puhuu kovaa ja isä on että kato kato kato mulla on lapsi. Esiintyy oikein kaupassa.

Vierailija
5/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla lapsestaan ylpeä?

Vierailija
6/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne urpoja. Selkäänsä sietäisivät saada. Kehtaavatkin tulla niiden huutavien kersojen kanssa ihmisten pariin. Nih!

Vierailija
7/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan vaikuttaa siltä että kerran vuodessa tehdään se pakollinen kauppareissu lapsen kanssa kun äiti ei ehdi. Ei ne siitä lapsesta ole ylpeitä vaan itsestään kun leikkivät hyvää isää puoli tuntia.

Vierailija
8/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tietää äitikään...

Vierailija
9/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan vaikuttaa siltä että kerran vuodessa tehdään se pakollinen kauppareissu lapsen kanssa kun äiti ei ehdi. Ei ne siitä lapsesta ole ylpeitä vaan itsestään kun leikkivät hyvää isää puoli tuntia.

Eivätkä ole edes oikeasti niiden lasten isä. Niiden oikea isä on jännämies, äiti on kyllä tiedossa. Se on se tavallinen palstamamma, joka paskantaa äpäriä jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
10/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä ole edes oikeasti niiden lasten isä. Niiden oikea isä on jännämies, äiti on kyllä tiedossa. Se on se tavallinen palstamamma, joka paskantaa äpäriä jatkuvalla syötöllä.

Monenkirjavia?

Vierailija
11/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kyllä minä voin mitalin ottaa. 🙂

Vierailija
12/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia et isä käy kaupassa ja lapset mukana.

Mikä siinä on ihmeellistä?

Itse kävin jo yli 50 vuotta sitten noin asioilla.

Vierailija
14/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaaaaamen. Huudetaan tahallaan niin kovaan ääneen lapselle että se lapsikin on ihan että mikä he l vetti sun nyt tuli? Kerran tälläiseltä isukkamieheltä tipahti koko rooli päältä kun huuti kovaan ääneen kuinka iskän maailman tärkein saa kotimatkalle karkkia ja sit kun se lapsi halus suklaapatukan niin tuli se isukki aloittikin ihan eri äänellä kuinka MUN autossa ei syödä suklaata, valitse joku toinen. Lapsi valitsi, toki kun ei tiennyt että mikä sekopää tämä on kuka kaupassa kailottaa.

Vierailija
15/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää kuin siinä että äiti käy lasten kanssa kaupassa.

Vierailija
16/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut lähikaupassa, että lapset ei kiukuttele niin paljon isien seurassa kuin äitien seurassa. Ero käytöksessä on huomattava.

Vierailija
17/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän. Tampereella osa on sellaisia. Lapsi puhuu kovaa ja isä on että kato kato kato mulla on lapsi. Esiintyy oikein kaupassa.

Saman huomannut täälläkin, isä-lapsi (kovaääninen) show koko kauppareissun. Näkeekö, kuuleehan  kaikki, katsokaa meitä.

Vierailija
18/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ilmiö esiintyy käytännössä?

Vierailija
19/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf? onpa erikoinen näkökulma normaaliin asiaan.

Vierailija
20/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut lähikaupassa, että lapset ei kiukuttele niin paljon isien seurassa kuin äitien seurassa. Ero käytöksessä on huomattava.

Lähimmilleen lapset kiukuttelevat, eli äidille, joka eniten hoitaa ja huolehtii. Iskän kanssa kun harvoin ollaan, niin se on erilaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän