Eikö miehet todella välitä muusta kuin ulkonäöstä?
Olen toimeentulotuella elävä kolmen lapsen äiti eikä mun työttömyys ja rahattomuus näytä olevan ongelma deittikumppaneille.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo minkä näköisten naisten kanssa miehet seurustelevat tai ovat aviossa, niin uskaltaisin väittää, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
No tämä. Ei kai kukaan voi pokerinaamalla väittää, että vain kauniilla naisilla on puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Naisen on oltava ulkonäöltään sellainen että mies kehtaa tämän kanssa liikkua ihmisten keskuudessa, sekä sellainen, jonka piirteet paljaana ollessaan herättää miehen cekcuaalicet halut. Siis, rumapainoista naista ani harva mies haluaa edes näköpiiriinsä, saati vierelleen.
Ja noin ruma-aivoista miestä kuin sinä ei kukaan halua edes kaverikseen. Äitisi varmaan häpeää silmät päästään.
Jos ei naisen kanssa tartte julkisesti liikkua, ei niin väliä.
Jos taas pitää kavereille esitellä niin kriteerit eri.
Ne ei välitä, jotka etsii muijaa, jota voi esitellä muille.
Esittäminen on niin tärkeää, että muut jutut jäävät sivuseikoiksi. Saat myöhemmin tietää miksi, jos suostut tähän rooliin. Mies peittelee jotain ja sen takia toisen miinuspuolet ovatkin oikeasti plussaa! Nainenkaan ei ole täydellinen, "vaikka näyttää siltä". Sen varjolla voi vaikka vetää viinaa.
Eikö tämä ole hyvä asia? Toisinpäin ei toimisi mitenkään.
Olen nainen mutta mitä miespuolisia kavereita olen seurannut niin kyllä, ulkonäöllä on vaikutusta. Mutta aika usein myös jos tällainen kaunis nainen on joko mielenterveysongelmainen tai vaikka ei niin kouluttautunut/ hyvässä työssä, jää suhde aika usein aika pinnalliseksi kevytsuhteeksi.
Luonne on tärkein kriteeri. Sitten vasta muut mutt kyllä naisen pitää ainakin hyväkuntoinen olla että jaksaa liikkua kanssani.
On rehellistä myöntää että ulkonäkö ratkaisee loppukädessä. Ei pidä lähestyä sellasta kenen ulkonäkö ei miellytä.
Kaikki tuntemasi miehet. Mutta itsepä olet piirisi valinnut
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naisen kanssa tartte julkisesti liikkua, ei niin väliä.
Jos taas pitää kavereille esitellä niin kriteerit eri.
On helvetin koiramaista lähestyä naista joka ei viehätä ja säälistä vain menee panemaan. Todella alentavaa käytöstä. Ei tuollainen ole edes MIES
Maksukyvystä.
Pillunreikä jää toisex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä muusta.
Eikö edes löysästä pilpedistä?
Löysään pulpettiin mahtuu monta kiloa.
Entä jos on katkarapu.
Otetaan lelut esiin.
Mitä viisaampi mies sitä enemmän hän kiinniittää huomioita kokonaisuuteen. Ainoastaan tyhmät miehet ajattelevat peniksellään.
Voisin tällä hetkellä ehkä välittää mustikka- tai punaherukkapiiraasta tms. vaniljakastikkeella. Samoin perunamuusi ja leivitetyt kyljykset.
Mielellään lukiopohjainen ylempi korkeakoulututkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen on oltava ulkonäöltään sellainen että mies kehtaa tämän kanssa liikkua ihmisten keskuudessa, sekä sellainen, jonka piirteet paljaana ollessaan herättää miehen cekcuaalicet halut. Siis, rumapainoista naista ani harva mies haluaa edes näköpiiriinsä, saati vierelleen.
Ja noin ruma-aivoista miestä kuin sinä ei kukaan halua edes kaverikseen. Äitisi varmaan häpeää silmät päästään.
Ja sähän tiedät, miltä kaikkien aivot näyttää...
Vinkki: kaikki ne aivot näyttää samalta...
No sekä miehet, että naiset ovat pinnallisia. Mielestäni naiset jopa aavistuksen enemmän, mutta tässä topicissa sillä tuskin merkitystä.
Jos ja kun Odysseia on länsimaisen tarinankerronnan ydin ja perusta, kauniin Helenan sanottiin olevan maailman kaunein nainen ja kaikki kynnellekykenevät miehet himoitsivat häntä. Olivat valmiita äärimmäiseen väkivaltaan saadakseen juuri hänet kumppanikseen.
Toivon, että nainen tienaa yli 8 000 euroa kuukaudessa ja pystyy ostamaan talon ja auton itse. Olisi parempi, jos hänen palkkansa olisi korkeampi kuin minun, tai vielä parempi olisi, jos minun ei tarvitsisi mennä töihin.
M40+
Jos katsoo minkä näköisten naisten kanssa miehet seurustelevat tai ovat aviossa, niin uskaltaisin väittää, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.