Eikö miehet todella välitä muusta kuin ulkonäöstä?
Olen toimeentulotuella elävä kolmen lapsen äiti eikä mun työttömyys ja rahattomuus näytä olevan ongelma deittikumppaneille.
Kommentit (59)
No näin se on joo. Toki muillakin asioilla on merkitystä ja miehissäkin on erilaisia ihmisiä, mutta olisi epärehellistä väittää, etteikö ulkonäkö ratkaisisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Välittävät ne esim. siitä antaako pillua. Itse en anna enkä saa deittejä.
Yhden kanssa chattailin vuoden ajan ennen kuin edes tavattiin, joten en todellakaan ole "antamassa" heti. Olen tosin sitä mieltä, että seksi ei edes ole mitään antamista, vaan saamista molemmin puolin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä muusta.
Eikö edes löysästä pilpedistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä muusta.
Löysään pulpettiin mahtuu monta kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä muusta.
Löysään pulpettiin mahtuu monta kiloa.
Entä jos on katkarapu.
Vierailija kirjoitti:
No näin se on joo. Toki muillakin asioilla on merkitystä ja miehissäkin on erilaisia ihmisiä, mutta olisi epärehellistä väittää, etteikö ulkonäkö ratkaisisi paljon.
Se ratkaisee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Välittävät ne esim. siitä antaako pillua. Itse en anna enkä saa deittejä.
Yhden kanssa chattailin vuoden ajan ennen kuin edes tavattiin, joten en todellakaan ole "antamassa" heti. Olen tosin sitä mieltä, että seksi ei edes ole mitään antamista, vaan saamista molemmin puolin.
Ap
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ratkaisee kaiken.
Sellaisen yleisen mieshuomion, herrasmieskäytöksen ja tarjokkaiden runsauden suhteen joo, mutta kyllähän ihan tavallisen näköiset naisetkin saa parisuhteen, seksiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
0/5
Mikä tässä nyt oli ihmeellistä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä, että nainen ei "nalkuta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ratkaisee kaiken.
Mutta sitä ei saa sanoa ääneen, etteivät miehet vaikuttaisi pinnallisilta.
Naisen on oltava ulkonäöltään sellainen että mies kehtaa tämän kanssa liikkua ihmisten keskuudessa, sekä sellainen, jonka piirteet paljaana ollessaan herättää miehen cekcuaalicet halut. Siis, rumapainoista naista ani harva mies haluaa edes näköpiiriinsä, saati vierelleen.
Miehiä kiinnostaa aina peritkö kartanoita, perämetsää tai rantaviivaa.
Keskimääräinen ja rumakin nainen saa seksiseuraa. Seksiseuraa saa aina helposti.
Miksi luulet työttömyytesi estävän seksiseurana olemisen?
Vakava vastaus 39v mieheltä:
Kyllä ulkonäkö on tärkein, koska jos nainen on ylipainoinen niin en voisi viehättyä hänestä.
Mutta yhteensopiva luonne ja arvot on aivan yhtä tärkeät mitä viehättävä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Pillu on vanha vaihtovaluutta ja kauppatavara sen arvo maailman mittakaavassa ei laske koskaan.
Pitäisikö rahattomuuden ja työttömyyden sitten olla ongelma?