Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa olet kermapeffa? -peukutusketju

Vierailija
19.10.2025 |

Harva myöntää ääneen, että on jossakin asiassa kermapeffa, niin vaativa, ettei mikä tahansa kelpaa. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin olen kermapeffa tässä asiassa, peukku alas = minä en ole kermapeffa tässä asiassa. Ap aloittaa:

En olisi voinut kuvitellakaan muuttavani ns. huonolle asuinalueelle, kun ostin omistusasunnon. Maksoin siitä ekstraa, että sain rauhallisen keskiluokkaisen asuinalueen. Olen ollut päätökseen 100 % tyytyväinen, tuli vietettyä aikoinaan vuokralla monet vuodet huonoillakin asuinalueilla. :)

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän viimeiseen asti kirosanojen käyttämistä. Saman olen opettanut lapsilleni. Kiroilu on mielestäni sivistymätöntä ja rahvaanomaista.

Vierailija
102/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt ajatella noin. Oma mies On tyhmä ku saapas ja ammattikoulu taustalla, siinä kaikki. Ei mitään kunnianhimoa, persaukinen kädestä suuhun duunari. Itse olen kaikkea muuta, oikeasti päinvastainen. Enkä kehuskele vaan näin asia on. Oli virhe mennä naimisiin. Nyt lapset pitää hetken yhdessä mutta lähden heti kun on oikea hetki. 

Nyt on ihan pakko kysyä, miksi parisuhde ja lapsetkin vielä?

Varmaan hänen miehensä oli nuorena komea ja sexi oli taivaallista. Ymmärrän, mutta ei vakituiseen/ lopulliseen käyttöon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa ihmiset, jotka kertovat olevansa "rempseitä" ja "aitoja omia itsejään".

Vierailija
104/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain vegeä. Sekä ruuissa että kosmetiikassa ym.

Vierailija
105/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanaattisesti mihin tahansa suhtautuvat ovat raskasta seuraa. Ihan sama mihin fanaattisuus liittyy (uskonto, vegaanius, laihdutus, koirat, joku muu...)

Ihmisillä pitäa olla intohimoja ja elämäntehtäviä. Eivät kaikki halua elää ja kokea jotain haalean tiskivedenkaltaista elämää. Mikään ei muutu jollei muuteta.

Vierailija
106/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kunnon marmeladeja ja hilloja paahtoleivän päälle, vaikka olisivat tyyriimpiä kuin hankkisin kaupan oman merkin, jotka ovat vain liivatteella hyydytettyjä laimeita, vetisia mehuja.

Vierailija
107/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kunnon marmeladeja ja hilloja paahtoleivän päälle, vaikka olisivat tyyriimpiä kuin hankkisin kaupan oman merkin, jotka ovat vain liivatteella hyydytettyjä laimeita, vetisia mehuja.

Varsinkin, kun liivate tehdään keittämälläsikojen kalloista ja luista liivatetta.

Vierailija
108/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissa vähimmäisvaatimus on 4 tähteä

Minulla on tämä sama. Olen niin paljon työreissuilla yöpynyt kämäisissä perusscandiceissa, että ei vaan nappaa. Mieluummin jään sitten kotiin ja nautin omasta hyvästä sängystäni, kun lähden väkisin johonkin perushotelliin kärsimään paskasta patjasta.

Vierailija
109/109 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset liikennevälineet ällöttää nykyään, joten menen autolla, jos siihen on mahdollisuus.

Junassa otan extraluokan lipun, se vähän lieventää julkisilla matkustamisen surkeutta.

Hotellin pitää olla tasokas, muuten jätän reissun väliin jos mahdollista. Olen myös tarkka pyyhkeistä nykyään. Sellainen ohut lipare ei kelpaa, pitää olla muhkea/paksu ja iso. Kylpytakki plussaa.

Kahvin pitää olla laadukasta ja papujen vastajauhettuja.

Jos syön ulkona, valitsen laadukkaan ravintolan. Pikaruokapaikkoihin mua ei saa ollenkaan.

Alholipuolelta kelpaa samppanja ja laatuviinit tai taidolla tehty cocktail. Jos en löydä sopivaa juomaa, niin jätän mieluummin viinin tilaamatta ja juon vain vettä. Minusta ei ole järkeä juoda halpisviiniä, joka on täynnä sulfiitteja ja josta menee vain tukkoiseksi.

Suklaaidta olen myös tarkka. Syön mieluummin harvemmin ja erittäin laadukasta, kuin usein ja jotain fazerin mautonta kuraa. 

Ohi, okei. Tuli aika monta ja lisääkin olisi paljon. Olen kai nykyään aika kermis.