Missä asiassa olet kermapeffa? -peukutusketju
Harva myöntää ääneen, että on jossakin asiassa kermapeffa, niin vaativa, ettei mikä tahansa kelpaa. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin olen kermapeffa tässä asiassa, peukku alas = minä en ole kermapeffa tässä asiassa. Ap aloittaa:
En olisi voinut kuvitellakaan muuttavani ns. huonolle asuinalueelle, kun ostin omistusasunnon. Maksoin siitä ekstraa, että sain rauhallisen keskiluokkaisen asuinalueen. Olen ollut päätökseen 100 % tyytyväinen, tuli vietettyä aikoinaan vuokralla monet vuodet huonoillakin asuinalueilla. :)
Kommentit (109)
Käyn paljon ryhmämatkoilla ja otan oman yhden hengen huoneen tai hytin vaikka se maksaa monta sataa euroa enempi.
Vieroksun uimahallin päivettyneempää porukkaa.
Oma auto on vaan niin paljon parempi kuin julkiset kulkuneuvot.
Vierailija kirjoitti:
Kahvimerkki, ei liian kallis mutta makunautinnosta ei tingitä. Extra-kahvi ei ole vaihtoehto
Olin just tulossa kirjoittamaan täysin samaa 😀👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön vain naudanjauhelihaa.
Mä syön (tai ostan) vain 10% naudanjauhelihaa.
Minä myös, mutta en syö muuta jauhelihaa kuin lihakaupasta/tiskiltä ostettua pakkaamatonta tuoretiskikamaa. Vakuumipakkaukset jäävät hyllyyn, yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä viesteistä ei ole mitään kermapersettä nähnytkään :D enemmänkin normaaliälyllä varustetun ihmisen mielenmaailmaa, suomalaiset ovat melkoisen vaatimatonta kansaa
Kuten mitkä?
En pitäisi sitä että välttää nistien ja vaikeasti mielenterveysongelmaisten seuraa kermaperseilynä. Tai että ei halua passata uuden kumppanin lapsia, välttää pizzamättöjä ja punalaputettuja tuotteita ja syö pelkästään naudan jauhelihaa. Minusta sellaisen mieltäminen kermaperseenä on jo lähes herttaista, tai sitten kertoo jotain tämän maan elämänkoulujunttien määrästä.
Ostan vain ja ainoastaan design-kalusteita, astioita ja sisustusesineitä. En huoli mitään halpiskrääsää kotiini. Muitten asuntoja en silti ikinä arvostelisi.
Vain yksi tietty yksityinen hammaslääkäri saa koskea hampaisiini. En tiedä, miten käy, kun hän jää aikanaan eläkkeelle...
Vierailija kirjoitti:
En viihdy sellaisten ihmisten kanssa, joiden elämän ydin on tosi-teevee ja julkkisjuorujen viimeisimmät käänteet. Ei ole yhteistä puhuttavaa.
Mitä kermapeffailua tämäkin nyt on? Tietenkään ei kukaan viihdy seurassa, joka on aivan eri henkinen kuin itse.
Ilmeisesti todella vaikea joillekin ymmärtää, mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vieroksun uimahallin päivettyneempää porukkaa.
Kuten melkein kaikki.
Vierailija kirjoitti:
miehellä on väliä, kenen kanssa alkaisin seksi-/parisuhteeseen
Oletpa todellinen kermaperse.
Harvalle on mitään väliä 😀
Syön ja juon vain posliiniastioista. Esim. minulla on usein töissä eineksiä tai annos lounasravintolasta eväänä. Asettelen ne aina lautaselle kauniisti. Monet syö ja lämmittää ne kaupan muovipakkauksessa tai lounarin styroksissa.
Vierailija kirjoitti:
Syön ja juon vain posliiniastioista. Esim. minulla on usein töissä eineksiä tai annos lounasravintolasta eväänä. Asettelen ne aina lautaselle kauniisti. Monet syö ja lämmittää ne kaupan muovipakkauksessa tai lounarin styroksissa.
Ei mullekaan niistä muovitötsistä ruoka maita. Siirrän lautaselle aina.
En kuitenkaan tätä varsinaisena kermaperseilynä pidä. Tavanomaista arjen estetiikkaa.
Olut juodaan lasista. Jotkut kaverini juovat suoraan tölkistä ja aina tulee jotenkin pultsarifiilis tuosta.
Aika monessa olen, joskus ihan hävettää tai nauran itselleni. Viimeksi Ateneumin yläkerran kalliissa kahvilassa, missä on pöytiin tarjoilu, otin punssirullan kahvin kanssa, toivat sen espressokupin aluslautasella, missä on se kupin paikka keskellä. Häiritsi kyllä, noin kalliissa paikassa pitäisi olla oikeat leivoslautaset. En edes kotona laita leivonnaisia tai kahvileipää minkään kupin aluslautaselle. Jos on olevinaan hieno paikka, pitäisi tuollaiset tarjoiluasiat olla hallussa.
Minun on pakko käydä joka päivä suihkussa, oli tilanne mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän julkisesti kiroilua moukkamaisena. Eri asia, jos kotona yksin ollessa pääsee joku ärräpää, mutta muiden kuullen kiroilu on mautonta. Ekstramautonta se on mielestäni lasten kuullen. Nykyään läheskään kaikki eivät sensuroi puheitaan, jos paikalla on pieniä lapsia.
Mielestäni naisten kiroilu alkoi yleistyä, kun Lenita rehvakkaasti koki voimaantua kiroilemalla televisiossakin.
Silloin vaan siunailtiin, että kuinkas se Jörn Donner kehtaa, mutta Lenitan kiroilua vain ihailevasti hihiteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko käydä joka päivä suihkussa, oli tilanne mikä hyvänsä.
Vaikuttaa enemminkin mielenterveyshäiriöltä.
Kahvimerkki, ei liian kallis mutta makunautinnosta ei tingitä. Extra-kahvi ei ole vaihtoehto